Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

PZU Olsztyn

  • Kościuszki 59
  • 10-959 Olsztyn
  • Pon. - Pt.: 08:00-17:00

tel. 89 308 20 01

fax. 89 308 26 66

2012-06-18 13:32

niezadowolony

Numer telefonu jest nieaktualny. Nikt nie dba o aktualizację danych. W jaki sposób w takim razie się kontaktować z placówką?

2013-01-21 11:11

wh

Brak na stronie godzin pracy placówki

2013-08-19 11:14

Jankielewicz

Niekompetentni nie znający nawet nazwy ustawy z 22 maja 2003 r o pozostałych nie wspomnę. Żenada

2013-09-30 09:42

ZS

spróbuj się dodzwonić! zabawa z idiotycznym: " wybierz 1".... jeśli coś tam, coś tam " wybierz 2 " a cza leci,. Poszkodowany jesteś w wypadku? to nic , potrzeba ci więcej cierpliwości!!

2014-02-27 13:54

wanda

dramat - wszystko co najgorsze o tej firmie - czekam na wysłanie blankietów ubezpieczeniowych już 2 m-ce,obiecują , ja wydzwaniam ,a oni lekceważą ,po co tam pracują ? Niech zasilą szeregi bezrobotnych !!!!!!!!!!! Mur ,mur , mur - niemocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-06-12 10:58

Jerzy

Jestem z żoną nowymi klientami. W celu sprawdzenia opłat na czas chciałem sprawdzić, czy na czas spłaciliśmy wnioski. Opłaty na moją polisę mnie powiedziały. Ale na polisę żony - nie. Mogą powiedzieć tylko jej. A co robić, jeżeli żona wyjechała poza granicy kraju. Czy PZU specjalnie tworzy sytuacji niekorzystne dla klientów, aby oni przegapili ciągłość opłat? !? !? !? !?

2014-11-30 13:25

bz

co najgorsze to może się dziać w PZU, składkę ubezpieczeniową zapłaciłem w lipcu a ubezpieczenie mam od sierpnia.Nikt nie chce tego sprostować, wykonano już kilka telefonów i nic.Dramat przy logowaniu się.Trzeba spędzić pół dnia aby zalogować się.

2015-01-29 09:39

miet95.160.191.225

kiedy pan prezes zatrudni kasjerkę??????????????horror.

2015-02-26 11:43

Emeryt217.99.16.121

Sposób załatwiania interesantów w PZU Olsztyn Kościuszki 59 jest obecnie koszmarny i pozbawiony logiki. Jestem emerytem i co trzy miesiące wpłacam składkę na ubezpieczenie. Dotychczas proces ten trwał niecałe 2 minuty, ponieważ był dokonywany przy wydzielonym oddzielnie biurku. Obecnie wszyscy muszą czekać w jednej kolejce. Stoją w niej osoby, których sprawy wymagają co najmniej pół godziny czasu i klienci opłacający składki w ciągu dwóch minut. Kolejka sięga prawie do ul. Kościuszki. Po sali spaceruje bezrobotna hostessa, która zamiast przyjmować składki dodatkowo drażni interesantów wypowiadających nie nadające się do powtórzenia uwagi o pracy Firmy. Nie wiem dlaczego decydenci z PZU postanowili gnębić starych, często schorowanych emerytów, którzy przynoszą swoje pieniądze przeznaczane także na utrzymanie mało odpowiedzialnego Kierownictwa. Apeluję o analizę sytuacji i powrót do starego, sprawdzonego systemu.

2015-07-27 17:00

Jestem178.43.200.200

OC w PZU = MASAKRA!!! Odradzam Wszystkim!!!

2016-12-02 20:30

Wpads178.36.40.240

Zgodzę się z wami.Duzo mógłbym napisać ale szkoda czasu to nic nie da.Oni są tyle warci co pracownicy urzędu pracy.