Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

PZU Białystok

  • Suraska 3A
  • 15-950 Białystok
  • Pon. - Pt.: 08:00-17:00

tel. 85 308 20 00

fax. 85 308 23 48

2011-11-03 12:11

Krzysztof S.

Coś jest nie tak z firmą. Wyżej wymieniony numer nie istnieje. Komunikat: nie ma takiego numeru jest niezłą antyreklamą. Może to chwilowa awaria. Dlaczego w takim razie pozostałe placówki w Białymstoku nie odbierają telefonów?

2012-01-03 11:43

Tomasz

Zerowy kontakt telefoniczny

2012-03-22 13:45

Edek

Nie ma kontaktu telefonicznego

2012-03-22 13:49

Gutek

nie ma takiego numeru, nie ma takiego numeru, nie ma takiego numeru...... Dziadostwo!

2012-04-05 09:42

Marek

nie ma takiego numeru!!!!!!!!!!

2012-04-05 09:47

Ipolisa.pl

Prosimy o kontakt z numerem 85 308 20 00. Nastąpiła zmiana. Nr został poprawiony.

2012-06-04 13:39

Alina

A owszem ,ale należy dodać, że z PZU w Białymstoku można połączyć się jedynie po wybraniu cyfry 2 a następnie 5. Katastrofa, a nie infolinia! Użyję określenia poprzednika DZIADOSTWO!

2012-06-26 15:31

gosia,

totalny brak organizacji obsługi klienta, kolejki brak informacji. masakra

2012-07-05 14:23

aneta

co to za firma że nie można się dodzwonić,albo nie ma takiego numeru albo zadzwoń póżniej...katastrofa!!!!

2013-02-04 09:09

kamyk

Brak kontaktu telefonicznego,gigantyczne kolejki,brak możliwości pobrania blankietów wpłat trzeba czekać w ogromnej kolejce a sam wydruk trwa kilka sekund.

2013-12-17 22:39

klient

dziadostwo nie odbiera telefonów

2014-01-22 14:02

xxxxx

CUD!!!! Dodzwonilem sie i milo zaskoczony zostalem milą obslugą. Tak trzymac hehe

2014-05-12 15:06

basia

jak za czasów komuny , innym wystarczy marka pojazdu a tu masakra , może jeszcze podawać kolor oczu jakie miała osoba prowadząca pojazd . PORAŻKA

2014-07-24 14:23

klientka

dodzwoniłam się za pierwszym razem, bardzo miło, zostałalam wysłuchana i poinformowana co mam robić w bardzo profesjonalny sposób.

2014-09-15 10:26

jagoda

nie zgadzam sie z opiniami w forum. dodzwonilam sie po jednym polaczeniu ,pani byla bardzo sympatyczna , cierpliwa ,wazna sprawe zalatwilam siedzac w fotelu. jestem bardzo zadowolona

2014-11-05 19:10

Carel

kilkukrotnie ubezpieczałem samochód, dwa razy naciągnięto mnie wciskając odpłatną autopomoc lub odpłatne zabezpieczenie przed utratą zniżek w wypadku kolizji z mojej winy, raz przedłużono ubezpieczenie tak że przez tydzień miałem podwójne. Coś tam klikają w kompie, ciemny klient ma nie wiedziec co byle podpisał i skasowac kasę. Naprawdę trzeba tam czytac trzy razy zanim się coś podpisze... nie polecam, sam zrezygnowałem.

2014-11-05 19:43

klient

dzisiaj spędziłem prawie 45 minut w oczekiwaniu aż załatwię prostą sprawę. W tym czasie zorientowałem się, że na zmianie były cztery pracownice. Z tego klientów przyjmowały tylko dwie. Trzecia chyba miał przerwę a czwarta coś robiła na komputerze przez dłuższy czas. W kolejce czekało kilka osób. Za plecami cztery stanowiska, żadnego klienta, ale pracownicy są od innych rzeczy. Tak się traktuje petenta w tej firmie.

2015-02-16 12:07

-89.31.65.230

Pani odebrała i po przedstawieniu problemu odłożyła słuchawkę !!!