Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o AXA Direct

Opinie o AXA Direct

Wątki

3 posty
2016-03-18 11:15

Ja nawet nie zdążyłam wykupić polisy AC, bo rzeczoznawca, który miał zrobić zdjęcia mojego auta przez tydzien się ze mną nie skontaktował, mimo, że monitowałam w tej sprawie. Nie mają rzeczoznawców po prostu. Zapewne likwidacje szkód też zlecają byle komu i stąd przedłużanie spraw w nieskończoność. Zrobili sobie reklamę już na wstępie, dzięki czemu wiem, że żadnej szkody z AC nie miałabym możliowści naprawić,bo z kim?? skoro rzeczoznawcy brak. Zrezygnawałam.

Istnieje możliwość przeprowadzenia tzw. inspekcji online. Klient musi dysponować telefonem z androidem i dostępem w telefonie do internetu. Otrzymuje aplikację którą instaluje w telefonie i nagrywa kamerą różne ujęcia według wskazań eksperta przy świetle dziennym. Można się tego dowiedzić po jednym telefonie do Działu Obsługi Klienta
4 posty
2016-03-16 14:37

AXA Z POWODU NISKICH SKŁADEK NIE MA Z CZEGO WYPŁACAĆ ODSZKODOWAŃ.

Ufff.... Ciężko coś o takiej sytuacji powiedzieć - z jednej strony brak konkretów co do tego przedłużania , z drugiej zaś jest pogłębiona analiza działań firmy i wnioski co do kondycji finansowej - nie wiem skąd zaczerpnięte. Trudno to sensownie skomentować ;)