Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o AXA Direct

Opinie o AXA Direct

Wątki

1 post
2017-04-12 02:02

Witam wszystkich i przestrzegam przed tym tworem.Kontakt katastrofa

Od czterech dni próbuję opłacić polisę w systemie E,card bez powodzenia,podobno jest awaria,wi,ęc muszę zapłacić więcej o 50 PLN przelewem.Godzinowe oczekiwania na połączenie z pożal się boże konsultantem czyli robotem z wypranym mózgiem i zaprojektowanym na maksymalny zysk firmy. Podejrzewam że system sami blokują w celu zwiększenia dochodów.Odkąd Liberty połączyło się z Axa,firma zeszła na psy.Nikomu nie radzę zawierania umów w tej korporacji.Bałagan Klijenta trzymają na długość kija i nie można podejść bliżej.Obsługa konsultanci ,szczególnie jeden strasznie arogancki i zarozumiały.
1 post
2017-04-06 09:13

kpina, skandal, porażka.

te 3 slowa kojarze mi sie najbardziej z ,,firma" axa. zanizone kwoty odszkodowan, nawet po przedstawieniu faktur i kilkunastu rozmowach telefonicznych, ktore zawsze konczyly sie slowami ,,jutro", ,,do konca tygodnia", ,,za 2 dni" , trzeba bylo czekac na pieniadze prawie 2 miesiace. a o samochodzie zastpeczym nawet nie wspomne. otrzymanie takiego auta jest prawie niemozliwe. niby opcja wykupiona, ale ma tyle haczykow, o ktorych oczywiscie nikt nie mowi. milion roznych kryteriow trzeba spelnic, aby mozna bylo skorzystac z tej opcji. zlodzieje i cwaniaki, kazdemu serdecznie odradzam ubezpieczania tam czekokolwiek, a pracownikom wspolczuje, ze pracuja w takim balaganie
2 posty
2017-03-30 12:48

TO JEST JAKAŚ KPINA A NIE UBEZPIECZALNIA (SZKODA AC)

Cóż mogę dodać.. Wiele lat ubezpieczałem się u Niemców, tzn. w Mbanku i u ich partnerów. Stopniowo było coraz gorzej. Kilka dni temu pożegnałem się z nimi całkowicie po szokujących podwyżkach, które przepełniły czarę goryczy. Ubezpieczałem u nich 2-4 auta w pełnym zakresie - full opcje. Ich strata. Konto też zamknę wkrótce. Efektywność zarządzania pieniędzmi na koncie i lokatach równa jest przechowywaniu w skarpecie. Wolę skarpetę - kasa zawsze pod ręką. :)
3 posty
2017-03-25 17:38

Oszustwa i zawłaszczanie pieniędzy przez AXA

Też miałam podobną sytuację... I nic do nich nie dociera - a wypowiedzenie umowy wysyłałam pocztą, mailem i informowałam ich telefonicznie... Masakra ta firma...
3 posty
2017-02-17 16:37

Kontakt z AXA

Miałem polisę w Liberty Direct i było ok. do momentu przejęcia Liberty przez Axa i się zaczęło .... jedna wilka pomyłka, od dwóch dni próbuję do dzwonić się w celu przedłużenia polisy i bez rezultatu, więc wpadłem na pomysł, zadzwonię jako nowy klient, aby wyliczyć nową składkę i po ok. 10 min oczekiwania odzywa się konsultantka, bierze moje dane kontaktowe i czekam dalej, ale na telefon od AXa. jest super axa , aby tak dalej :)
1 post
2017-01-25 14:39

Bezpieczny.pl ? - NIE WARTO, odradzam AXA

Odradzam zawieranie ubezpieczenia na dzieci na stronie bezpieczny.pl które oferowane jest przez AXA. Łapią ile się da ludzi na to a potem jak zachodzi sytuacja gdzie jest należne ubezpieczenie uchylają się od tego i odrzucają wnioski.
1 post
2016-12-20 16:01

PRZYŁĄCZAM SIĘ DO GŁOSU KRYTYKI - AXA z rozmysłem likwidując szkody próbuje się uchylić choćby częściowo od odpowiedzialności

Takich jak AXA można nazwać jedynie mianem CHULIGANA UBEZPIECZENIOWEGO. Bazują na niekompetencji swych ofiar - poszkodowanych, na ich zniecierpliwieniu lub słabości. Z premedytacją postępują bezprawnie licząc na to, że klient nie będzie umiał z nimi walczyć, że ustąpi, machnie ręką i pozwli się okraść. Mnie próbują oszukać na różne sposoby. Najpierw przy likwidacji szkody komunikacyjnej z OC sprawcy przyznali mi łaskawie części zamienne od innego typu samochodu. To nic, że nie pasują, ale są tańsze. Teraz próbują połączyć dwie szkody wykonane w dwóch różnych miejscach i w dwóch różnych datach w jedną szkodę, by zrobić szkodę całkowitą i wypłacić marne ochłapy. UWAŻAJCIE NA CHULIGANÓW!!! i patrzcie im na ręce. Cinkciarz w bramie to mógłby się uczyć od AXA.
4 posty
2016-12-14 13:05

Zaniżona kwota odszkodaowania w Liberty teraz AXA i ciąg dalszy prób zniechęcenia mnie do odzyskania zadośćuczynienia

Ubezpieczyciel ma 30 dni na wypłatę odszkodowania. Można przedłużyć ten termin, jeśli w tym czasie towarzystwo nie zdąży wyjaśnić jakiś okoliczności związanych z wypadkiem. O takiej sytuacji ubezpieczyciel powinien jednak poinformować. Jeżeli AXA nie skontaktowała się z Panem, może Pan napisać reklamację, a jeśli i na nią towarzystwo nie zareaguje, złożyć skargę do Rzecznika Finansowego.
2 posty
2016-12-07 19:32

AXA i nie odzyskasz pieniędzy po stracie, bo nie skontaktujesz sie z AXA w żaden sposób.

Trudno zgodzić się z Pana opinią w temacie kontaktu z Axa. Jestem w trakcie wyboru ubezpieczania OC/AC na kolejny rok. Zacząłem czytać komentarze, takie jak ten Pana. I coś mnie tknęło, by sprawdzić, jak to jest rzeczywiście z kontaktem w przypadku zgłoszenia szkody. Czekałem krócej niż 5 minut na konsultanta. To jeszcze nie jest jakiś tragiczny wynik. Można samemu sprawdzić pod numerem 22 459 10 00