ODSZKODOWANIE

xxx
2016-10-20 16:36
IP: 37.248.x.x
4 miesiac czekam na odpowiedz w sprawie szkody. To co wyprawia AXA to kurwstwo. w Dupie maja przepisy.
odpowiedz
pucha
2014-11-13 21:47
totalne złodzieje nie wyplacają odszkodowan kręcą jak mogą i przeciągają nic nie idzie sie dowiedziec i zanirzają wyceny szkody nawet o 70%.totalne zlodziejstwo
odpowiedz
orad
2014-06-10 20:24
ja czekam juz 93 dni na odszkodowanie a oni mnie nadal zbywają ze juz lada dzien;) ZŁODZIEJE, ZŁODZIEJE... dlaczego dwa razy ZŁODZIEJE?! bo tam ZŁODZIEJ NA ZŁODZIEJU!!!
odpowiedz
POSZKODOWANA
2014-06-10 19:05
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CO ZA FIRMA BEZ BEZNADZIEJNA. A NA INFOLINII PRACUJĄ SAME NIE KOMPETENTNI LUDZIE. WYPŁACIE MI W KOŃCU KASĘ
odpowiedz
marekmadej
2014-04-23 13:50
Już 3 miesiące czekam na odszkodowanie!!!!!!!! Sprawą zajęła się rzecznik praw ubezpieczonych!!! Czyba nie obędzie się bez sądu
odpowiedz
Sonia
2014-03-11 15:04
W listopadzie zgłosiłam szkodę z AC. Rzeczoznawca przyjechał szybko, w niedługim czasie była wycena...skandaliczna. Za taką kwotę nie dokonam napraw blacharskich ani w Warszawie a nie w okolicach. Nie wiem czy gdziekolwiek. Policzono bardzo niską stawkę godzinową oraz najtańszy lakier (mój samochód ma cieniowaną perłę). Batalia trwała 4 miesiące!!! Nie odbierali telefonów, odpisywali po tygodniu ale za każdym razem była to inna osoba nie zaznajomiona ze sprawą i pisała dosłownie bzdury. Chciałam rozliczyć szkodę przez zakład blacharsko-lakierniczy i ten zakład przez 3 miesiące negocjował z Axą Direct, żeby na koniec stwierdzili, że ja nie mogę rozliczać szkody przez zakład bo mam wybraną opcję kosztorysu ubezpieczyciela. Jest to bzdura, bo kupując ubezpieczenie dwukrotnie dopytywałam się, czy na pewno będę mogła rozliczać szkody przez zakład. Dodzwonić tam się można tylko i wyłącznie żeby coś kupić. Dział likwidacji szkód nie odbiera albo z "przyczyn technicznych" jest niedostępny. To są złodzieje. Nie ma to jak PZU, Warta czy Allianz.
odpowiedz
Mariusz
2014-05-01 16:50
Nie zgadzam się z tą opinią. AXA DIRECT to najlepsza firma ubezpieczeniowa w Polsce. Ma najbardziej profesjonalną obsługę. W razie szkody, bez żadnego problemu można się dodzwonić i zgłosić szkodę. Na wszystkie pytania odpowiadają z życzliwością i fachowo. Robią wszystko co w ludzkiej mocy, by odszkodowanie było wypłacone szybko i w odpowiedniej wysokości.
odpowiedz
oszukany
2014-03-10 22:16
Odzradzam totalnie!!! AXA lawiruje jak tylko sie da i utrzymuje sie z biednych wlascicieli wraków. Jakich ma klientow, taki ma i serwis. Wycenili szkode na podstawie opisu stron o 1000 zł mniej niz faktyczna wartość. Przysłali rzeczoznawce, ktory dodal jeszcze kilka zniszczonych elementow. Po tej wizycie zamiast podwyzszyc kwote, AXA ja obnizyla i jeszcze bezczelnie pisze, ze faktycznie wyplaca polowe rzeczywistej kwoty potrzebnej do naprawy bo samachod nie jest juz taki nowy.
odpowiedz
Rsh
2014-02-14 08:57
a może warto by się było zorganizować i złożyc pozew zbiorowy?
odpowiedz
kama
2014-01-29 10:28
Masz może tego samego likwidatora co ja. Paniu Karina Gajdowska, gdy uda sie już dodzwonić na infolinię, dostaję informację, pani Karina nie lubi jak się ją ponagla, wtedy celowo opóźnia wycenę. 2 miesiące. Masakra i złodzieje.
odpowiedz
Kaśka
2014-01-29 17:24
3 tyg czekalam az Pani Karina raczy wysłać dokument cesji pojazdu. Napisałam skargę na tą osobe ale oczywiście zero odzewu.
odpowiedz
ERW
2014-01-17 12:50
Szanowni Państwo Reprezentuję Europejski Rejestr Wypadków www.erw.com.pl w każdej z powyżsyzm spraw pomożemy. Brak wypłaty odszkodowania? Proszę napisać a pomożemy. Nasza analiza jest bezpłatna a wynagrodzenie uzależnione od sukcesu. Europejski Rejestr Wypadków jest po to aby pomagać !
odpowiedz
lukasz
2014-01-16 09:11
unikają wyplaty odzszkodowania po wplynieciu wszystkich dokumentów maja 14 dni z tego co mowi osoba po raz kolejny dzwoniac na infolinie ponaglenia do likwidatora a już miesiąc mija i nic dziady piep...
odpowiedz
Kasia
2014-01-29 17:23
Dokladnie mam taka sama sytuacje! mamy "problemy techniczne" pytam kiedy beda pieniadze mowia nie wiem, kto jest za to odpowiedzialny - system. ZENADA! likwidator Karina Gajdowska czy ona istnieje? zero kontaktu ze strony tej Pani NIGDY WIECEJ AXY!!
odpowiedz
skors
2014-01-10 19:40
porazka naprawa 9500 dla axy 3200
odpowiedz
ROZGORYCZONY
2014-01-10 13:15
To jakaś tragedia - OSZUSTY !!!! Omijajcie tę firmę z daleka ! Dziwię się , że Pudzian zechciał ich reklamować !!!!!! Na infolinię nie ma co dzwonić bo tam siedzą roboty a nie ludzie , nauczyli ich stałego tekstu więc oni powtarzają to w kółko. Zgłosiłem szkodę 05.12.2013 minęło 40 dni i nic OSZUSTY!!!!!
odpowiedz
Krzysiek
2014-01-01 10:11
najpierw czekalem 98 dni na pieniadze za szkode ktorej ja nie bylem sprawca a teraz domagaja sie zwrotu pieniedzy bo twierdza ze korelacja im nie pasuje. sprawa trafi do sadu bo mam tego dosyc. jak jeszcze raz trafie trafie na kogos kto ma auto ubezpieczone w axa i uszkodzi mi pojazd to nie recze za siebie. I GDZIE JEST KTOS KTO SPRAWDZA TAKICH " UBEZPIECZYCIELI"
odpowiedz
ona
2014-11-05 16:15
mam to samoooooo masakra jak załatwiłes sprawe odezwij sie
odpowiedz
poszkodowany oc
2013-12-28 12:07
likwidacja szkody z oc sprawcy trwała od sierpnia z końcowym efektem odmowy (o której dowiedziałem sie dopiero jak zażądałem akt szkody) z uzasadnieniem, że uszkodzenia pojazdu nie mogły powstać w tym zdarzeniu !!! w trakcie likwidacji nic nie wskazywało że będzie odmowa, upoważniony mechanik zgłosił dodatkowe oględziny, zrobił nowy kosztorys, który został zaakceptowany (mailowo) przez likwidatora axy. Po wysłaniu przez mechanika f-r za naprawę nastąpiła kompletna cisza, żadnego kontaktu na moje i mechanika skargi i reklamacje i oczywiście brak wypłaty odszkodowania. Samochód odebrałem od mechanika ale musiałem mu sam zapłacić za naprawę. Złożyłem pozew do sądu i po zaledwie 2 tygodniach prawnik otrzymał maila z axy o uznaniu roszczenia i z prosbą o r-k bankowy na który chcą wypłacić całą kwotę odszkodowania z odsetkami i kosztami procesu. Odszkodowanie w końcu zostało wypłacone. axa to beznadziejna firma, która wszystkich próbuje oszukiwać odmawiając wypłaty odszkodowania. Dopiero po walce kończącej sie sądem uznaje roszczenia co tylko potwierdza że ich założeniem jest oszukać ludzi
odpowiedz
poszkodowana
2013-12-18 20:30
Szkoda z OC sprawcy dokładnie miesiąc temu - brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony Ubezpieczyciela po zgłoszeniu szkody. Nie można się dodzwonić do Działu Likwidacji Szkód, nie odpowiadają na maile i informacje wysyłane przez Formularz Kontaktowy. Zgodnie z ustawą powinni wypłacić bezsporną sumę ubezpieczenia w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia szkody! Czy komuś udało się naprawić samochód i otrzymać odszkodowanie? Będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki, jak można to załatwić. PRZESTRZEGAM PRZED TYM UBEZPIECZYCIELEM!!!!!
odpowiedz
jedynie sąd
2016-11-16 11:35
IP: 178.42.x.x
Czy udało się dojśc do ugody.Ja jestem na początku wojny z nimi.
odpowiedz
zdecydowany
2013-12-17 16:21
Opinia negatywna - nawet nie chce mi się opisywać mojego przypadku bo nerwy mnie biorą mój gg 4132994 osoby zdecydowane do pozwu zbiorowego na tę firmę proszę o kontakt ze mną - razem będzie łatwiej wyegzekwować odszkodowanie oraz nawiązkę za stratę , czas i nerwy zdecydowany
odpowiedz
olo
2013-12-09 20:53
negatyw wycena wartości przedniego zderzaka do volvo s 80 27zł coś niesamowitego oczywiści sprawa trafia do sądu brak kontaktu
odpowiedz
Rafał
2013-12-09 19:55
Dokładnie jak przedmówcy. Gdy dochodzi do wyegzekwowania roszczeń związanych z realizacją zgłoszonej szkody (pęknięta szyba) .... tragedia !!! Ponad 60 dni oczekiwania i bez efektów! Jak już się dodzwonisz to nie otrzymasz jednej konkretnej odpowiedzi ani żadnego sposobu rozwiązania problemu! Metoda przeciągania w czasie i spychologii ... a może "gość" się zmęczy. Za kilka dni kończy mi się polisa, oczywiście dostałem propozycję jej przedłużenia. Przyznam cenowo kusząca. Aczkolwiek ze sposobu współpracy w sytuacji gdzie AXA ma ponieść konsekwencje finansowe - MEGA NEGATYW. Dlatego już nigdy więcej AXA. Może przez to nie padną, ale nie zostawię u nich złamanego grosza!
odpowiedz
m
2013-12-04 20:03
100% racji też mam z tymi dziadami problem chamy i nic więcej :(czekam już 3miesiace na wypłacenie szkody.
odpowiedz
robson
2013-03-25 09:38
ludzie najgorsza firma ubezpieczeniowa dziady jakich mało ,oszuści nie dajcie sie wciągnąć w tę firmę a jak już ktoś w niej jest to niech wypowiada umowę według nowelizacji o ubezpieczeniach ,śmiało piszcie skargi na nich do rzecznika ubezpieczonych ja pisałem i sprawe do sądu oddałem i wygrałem ,każdy pozytywny tu komentarz to przez pracowników axa,przez tel..powiedzą wam piękne bajki a po podpisaniu umowy już cie zniszczą jak dojdzie do kolizji,każda firma jednaka ale axa to największe dziady
odpowiedz
Marcin
2015-04-08 15:42
IP: 5.173.x.x
WItam! kolego w jakiej kwestii zgłaszałeś do sądu, ponieważ mam z nimi też duży problem. chodzio o zanizenie wartości ubezpieczenia?
odpowiedz
prawy
2013-03-24 12:19
Tragedia.W przypadku szkody z OC AXA DIRECT jest wielki problem,unikają kontaktu z poszkodowanym(czas oczekiwania na rozmowę min.30 min.)brak chęci współpracy,odmowa wypłaty odszkodowania i trzeba iść do sądu(wtedy dzwonią i chcą się dogadywać)Tragifarsa,odradzam każdemu!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Żaneta Lechowska
2013-02-18 16:06
Firmę AXA moim zdaniem należy omijac z daleka. wykupiłam polisę (najwyższa chyba możliwa opcja OC + AC pakiet dla kobiet) na 2012 rok - polisa kończyła się 11.12.2012 Niestety 23.11.2012 miałam wypadek z mojej winy - szkoda zgłoszona 26.11.2013. rzeczoznawca przyjechał po 2 dniach i od razu powiedział, że będą problemy bo zawsze są. kosztorys (szkoda całkowita ) wraz z PROPOZYCJĄ AXY POMOCY W SPRZEDAŻY WRAKU wraz z danymi osoby który chce go kupic otrzymałam 21.12 - po dzwonieniu do AXY co drugi dzień. Wycena wartości samochodu - OK. proponowana kwota pomniejszona o wartośc wraku - zakładam, ze to tez jest ok - nie wiem bo to moja pierwsza w życiu szkoda. w tzw. międzyczasie AXA wyłudziła wykupienie ubezpieczenia na kolejny rok - mimo, ze w 100% wiedzieli, że szkoda będzie uznana za calkowitą zwlekali tak dlugo, zebym musiała podpisac polisę na kolejny rok. na maila z 21.12 odpisalam ze ok. i proszę o wypłatę odszkodowania. i w tym momencie zapadła cisza - po kolejnych kilku telefonach do AXY (czas oczekiwania na połaczenie - każdorazowo ok. 30 minut ) dowiedziałam się, że to że otrzymałam wyceną nie znaczy ze otrzymałam DECYZJĘ. Po kolejnych kilku telefonach i pytaniach w czym jest problem i prośbach o kontakt ze strony likwidatora - 10.01 otrzymałam maila od likwidatora iż "Rzeczoznawca AXA DIRECT analizuje obecnie uszkodzenia pojazdów w oparciu o oględziny pojazdów uczestniczących w szkodzie . Poprosiłem go o przyspieszenie pracy i w najbliższym czasie przedstawimy nasze stanowisko wobec roszczenia.Jednocześnie najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji likwidacji szkody" dziś - 18.02 mija 84 dzień szkody - nie ma ani decyzji, ani pieniędzy, jakiegokolwiek kontaktu ze strony AXA - kolejne telefony dają taki sam efekt - odpowiedz ze strony konsultantów : nie mamy jeszcze decyzji. w ramach ciekawostki dodam jeszcze, że przy okazji którejś z rozmów z infolinią AXA chyba przypadkiem poinformowano mnie iż wszystkie skargi na czynności likwidatora są przekazywane (sic!) LIKWIDATOROWI a nie jego przełożonemu. Cóz za profesjonalna firma!
odpowiedz
klient
2013-02-21 21:47
Jeśli wszyscy będziemy się żalili tylko na forum a nikt z POSZKODOWANYCH nie będzie informował o tych jawnych przekrętach jakiegoś Rzecznika Ubezpieczeniowego czy kogoś tam co się zajmuje właśnie takimi nieprawidłowościami - wg klientów - tych oszustów, to dalej możemy tylko się żalić między sobą!!!! LUDZIE TRZEBA KOGOŚ O TYCH JAWNYCH " PRZEKRĘTACH "KOGOŚ POINFORMOWAĆ PISEMNIE LUB MAILOWO !!!
odpowiedz
piowel
2013-02-18 15:06
Wyłudzacze kasy! Umowa zawarta telefonicznie bez możliwości zapoznania sie z regulaminem. Zwodzą już trzeci miesiąc rządając coraz to nowych dokumentów. POspolite oszustwo!
odpowiedz
Marko
2013-02-14 21:32
Negatywna, Negatywna, Negatywna i jeszcze raz Negatywna. Uszkodzony niesprawny palec, brak czucia, później połamany kręgosłup dla nich to za mało, jak umrzesz, a będziesz ubezpieczony na wypadek śmierci to i tak powiedzą że to nie jest to zgodne z ich ogólnym warunkami ubezpieczenia, jeszcze raz przestrzegam przed axa Pozdrawiam ubezpieczonych
odpowiedz
sraxa
2013-02-05 15:41
W pzu za skręcenie dostałem 400 a w axa operacji nie uwzględnili odradzam
odpowiedz
~poszkodowana przez AXA
2013-02-03 21:07
Popieram najgorsza ubezpieczalnia- kiedy dałam się na nią namówić to w tym momencie chyba mnie Bóg opuścił! Nie dosyć że unika kontaktu z poszkodowanym klientem to ich cennik części zamiennych i usług pozostawia wiele do życzenia.
odpowiedz
grono
2013-01-23 15:02
najgorsza ubezpieczalnia jaka może istnieć czekam już miesiąc na wycenę nikt nic nie wie nie idzie się dodzwonić nie płacą mechanikowi za samochód zastępczy niepolecam
odpowiedz
Daniel
2013-01-22 20:39
Nie rzetelna firma unikająca kontaktu z klientem w przypadku szkody
odpowiedz
Klient zlodziejskiej firmy
2013-01-22 17:57
Burdel i tyle!! Wyslana rezygnacja z ubezpieczenia tydzien przed koncem i problem, bo to na czas nie doszlo, bo to cos, bo to cos... Ok. 10 stycznia wyslany @ z ponagleniem zaplaty polisy z ktorej zrezygnowalem, 22 stycznia sms ze sprawa oddana do windykacji, kontakt telefoniczny, po czym pewne wredna baba mowi, ze 17 stycznia poszlo do windykacji, gdzie od 10 stycznia nie minely 2 tygodnie. Ok po przepychankach telefonicznych i ponizaniu klienta inny pan stwierdzil, ze jednak nie poszlo do windykacji? To co teraz? Z AXA zrobic wala tak jak oni z nas? Chyba TVN24 bedzie potrzebny. Pozdrawiam cala spolke zlodziei AXA.
odpowiedz
zdzislaw
2013-01-15 10:58
milo i profesjonalnie zawiera sie umowe,konsultanci sami wielokrotnie dzwonia do klijenta.lecz w przypadku szkody brak mozliwosci kontaktu,podawane sa nieprawdziwe informace o terminach realizacii itp dane powodujace wydluzenie terminu naprawy.lepiej zaplacic wyzsza skladke w innej firmie ubezpieczeniowej oszczedzajac zdrowie psychiczne i na kosztach wynikajacych z postoju pojazdu w warsztacie,oraz bezowocnych rozmow z niekompetentnymi konsultantami.zdeccydowanie odradzam
odpowiedz
zdzislaw
2013-01-15 10:46
milo i sympatycznie zawiera sie umowe konsultanci sami dzwonia do klijenta,natomiast w przypadku zgloszenia szkody brak mozliwosci kontaktu,brak kompetencji,podawane sa nieprawdziwe informacje,klamstwa itp dzialania na zwloke w realizacji szkody.wygodniej jest zaplacic wyzsze ubezpieczenie i miec zapewniony wlasciwy standard obslugi w innej firmie
odpowiedz
marcin
2014-01-15 11:59
sympatycznie jest do czasu jak poprosisz o ofertę ubezpieczeniową na maila z podniem wartości pojazdu . Dostajesz same zera i kontakt ze strony konsultanta się urywa . Oszołom telefonicznie wmawia Ci że są dwie warości katlogowa według której miałem być ubezpieczony ( w moim przypadku 16100 - obowiązująca w przypadku kradzieży ) i rzeczywista której nie był w stanie podać w przypadku szkody częściowej lub całkowitej. Nadmienię tylko iż 3 miesiące przed końcem starej polisy auto które uszkodziłem miało wartość 12100 według AXA a nowa miała być zawarta na 16100 - KPINA . Mało tego konsultant kategorycznie zaprzeczył aby mój pojazd był mniej wart niż 16100 a ubezpieczenie go od kwoty 12100 było nie możliwe. ZMIENIŁEM UBEZPIECZYCIELA .Dobrze że mam dobrego kolegę który pomógł mi z likwidacją szkody u nich bo pewnie bym się z nimi do tej pory kłócił i kategorycznie odradził wznawiania polisy w AXA.
odpowiedz
m
2013-01-15 09:56
Zgadzam sie ze wszystkimi negatywnymi opiniami w 100%!!!!! dziś mija 50 dzień od stłuczki a szanowna axa nie potrafi udzielić mi informacji kiedy dostane odszkodowanie, dzwoniąc na infolinie nie dowiaduje się nic konkretnego oprócz tego że ciągle "niby" brakuje jakis dokumentów(co najlepsze nikt mnie nie informuje jakich) kompletne dno! W ich umowie jest napisane, że powinni wypłacić pieniądze do 30dni lub wrazie potrzeby dodatkowego rozpatrzenia w dwa tygodnie po tych 30 dniach ... Pozostaje jedynie wybrać się do Rzecznika Ubezpieczonych bo widać że ta firma łamie prawo na każdym kroku.............
odpowiedz
Tom
2013-01-14 20:24
Coraz bardziej mi się wydaje ze AXA DIRECT to coś jak AMBER GOLD wykup polisę z której nigdy nie skorzystasz!!!!
odpowiedz
Tomek
2013-01-14 20:13
Po zgłoszeniu szkody rzeczoznawca pojawił się po 2 dniach na oględziny auta następnie po paru telefonach dostałem wycenę szkody stwierdzając ze to szkoda całkowita i wrak zostaje w mojej dyspozycji wiec sprzedałem auto i czekam na wypłatę gotówki..... mija 30 dni i dzwoni rzeczoznawca ze dostał zgłoszenie na oględziny miejsca wypadku umówiliśmy się i zrobił zdjęcia itd. mija kolejny tydzień i zero odzewu ze strony AXA DIRECT więc kolejny raz dzwonie i czekam aż jakiś dureń odbierze tel (17 minut) po czym odebrał i po za pytaniu kiedy wypłata odpowiedział ze AXA Direct ma na swoje stanowisko do 90 dni..... Dziś jest dzień sto pierwszy i totalne echo.......Dzwoniąc tam trzeba oczekiwać na odbiór kogoś łaskawego ok 20 min i tak sić nie da nic dowiedzieć STANDARDOWO odpowiada że nie mają odpowiedzi od likwidatora a po zapytaniu kiedy ona będzie odpowaidają ze nie umieją powiedzieć a po zapytaniu dlaczego łamią prawo i ze jest tam sto pierwszy dzień sprawy jest milczenie w słuchawce......TOTALNA MASAKRA chyba trzeba sprawę do sądu dać..
odpowiedz
poszkodowana
2012-12-27 17:08
jak najbardziej NEGATYW !!!!!!!!!!!!! po 29-tym dniu od dnia zgloszenia szkody dopiero doblagalam sie kosztorysu (a ich wewnetrzny przepis mowi ze maja na to do 5 dni ) !!!! na pieniazki nadal czekam, mija juz 44 dzien od szkody , pomimo iz maja na wyplacenie pieniazkow do 30 dni !!! Jeszcze jedna ciekawostka-dzwoniac do nich (juz chyba tysiac razy !!!)za kazdym razem pobierana jest oplata pomimo ze nie nawiazalam z nikim rozmowy.Chyba jest tu cos nie ok ! musze sprawdzic jak to wyglada prawnie, od kiedy sie placi za oczekiwanie na polaczenie !!! Niezle maja to skonstruowane, nie dosc ze nie chca wyplacic moich pieniedzy to jeszcze jestem naciagana na dalsze koszty !!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
SKRZYWDZONA
2016-11-16 15:10
IP: 77.114.x.x
DOKŁADNIE MAM TAK SAMO DODZWONIC SIE GRANICZY Z CUDEM JUZ MAM PRAWIE 50ZŁ ZA RACHUNEK A NIC NIE ZAŁATWIŁAM .MASAKRA.MAŁO TEGO CAŁY CZAS IM CZEGOS BRAKUJE .
odpowiedz
poszkodowany
2012-12-26 11:35
Nie bardzo rozumie dlaczego nie zabrano im licencji na prowadzenie ubezpieczeń? Będę zmuszony na wystąpienie do sądu by odzyskać odszkodowanie.
odpowiedz
oszukana przez axa
2012-12-21 10:31
Katastrofa!!! Miesiąc temu na parkingu facet wjechał w lampę i zderzak mojego samochodu. Sprawę zgłosiłam na policji. Rzeczoznawca pojawił się na drugi dzień po zgłoszeniu, wszystko cacy. Tylko....od miesiąca czekam na wypłatę... a axa czeka na potwierdzenie od sprawcy wysyłając do niego listy zwykłe (na polecone ich nie stać?!!!). Przesłałam do Axa zaświadczenie z Policji, że sprawca został ukarany mandatem. Dziś się dowiedziałam, że ukaranie sprawcy mandatem dla AXa jest nieważne i że mogę iść do sądu..., bo oni nie zamierzają nic wypłacić dopóki sprawca nie potwierdzi, że jest sprawcą... paranoja - raz już podpisał oświadczenie, potem dostał mandat karny, ale axa robi wszystko, żeby odszkodowania nie wypłacić. Dziady! Do tego ilość złotówek wydanych na telefony - konkretnie na oczekiwanie, by pogadać z idiotą (każdy mówi co innego!) to istny koszmar - powinni to dodawać do kwoty z kosztorysu! I tak tego wypłacać nie chcą! Mega negatyw!!!
odpowiedz
marecki
2014-01-15 11:46
jest paragraf w kodeksie cywilny mówiący że sprawca ma obowiązek w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia na potwierdzenie szkody , jesli tego nie zrobi to moze przyczynic się do zwiększenia jej rozmiaru ( chodzi o koszty dodatkowe - np. auto zastępcze czy parking )i możę być pociagniętyz tego par. do odpowiedzialności. z reguły po 14 dniach TU przyjmuje odpowiedzialność sprawcy . Polecam TU Compensa oni tak postąpili.
odpowiedz
Lidka
2012-12-21 09:20
Potwierdzam wypowiedż roberta. Ta firma to koszmar. Gość wjechał mi w zderzak. Nie moja wina, a ja borykam się z ubezpieczeniem od ponad miesiąca. W PZU sprawa była załatwiona w ciągu kilku dni. Ludzie NIE UBEZPIECZAJCIE TU AUT!!!!!!!!!! Kompletna ignorancja!
odpowiedz
poszkodowana
2012-12-16 17:10
też nie polecam, nie chcą oddać odszkodowania ,mają na to niby 90 dni. trzeba będzie do sądu, złodzieje
odpowiedz
Klient
2012-11-22 12:09
Omijajcie tę firmę z daleka, jeśli nie chcecie mieć kłopotów z wypłatą odszkodowania z AC wybierzcie sprawdzone PZU może i są drodzy, ale z nimi nie ma problemów z wypłatą za szkodę. Z Axy np za szkodę całkowitą bez pomocy prawnika nie wyciągniecie ani grosza. Oni niczym się nie różnią od tych co mi ten samochód ukradli. Ostrzegam wszystkich dajcie sobie z nimi spokój to są zjodzieje.
odpowiedz
ANDRZEJ
2012-11-20 21:13
NIE POLECAM!!! CZEKAM JUŻ 2 MIESIĄCE NA ODSZKODOWANIE! ZA KAŻDYM RAZEM MNIE ZBYWAJĄ....:-(
odpowiedz
Monika
2012-11-18 16:36
Witam. A ja zgadzam się z pozostałymi. AXA JEST NICZYM AMBER GOLD!!! ZŁODZIEJE I KRĘTACZE!!!! Czytam Wasze wypowiedzi i jestem przerażona!!! Mój samochód stoi 2 miesiąc jest mocno poturbowany po kolizji, którego sprawcą była osoba ubezpieczona w AXA ( przy okazji serdecznie pozdrawiam tą Panią, bo dzięki niej i jej ubezpieczycielowi moje życie zrobiło się takie cudowne:] ). Nie ma żadnego kontaktu z biurem obsługi!!! W słuchawce słychać tylko przyciśnij ...1 wciśnij...2, a jak w końcu już ktoś łaskawie odbierze nie wie o co chodzi. Jak już raz udało mi się połączyć obiecano mi, że likwidator pojawi się w ciągu 3 dni roboczych, a tu grudzień za pasem i dalej cisza!!! LUDZIE TO SĄ KPINY!!! JAK MOŻNA TAK TRAKTOWAĆ CZŁOWIEKA???!!! Samochód, to moje źródło utrzymania, od 2 miesięcy właściwie jestem bezrobotna!!! Proszę pomóżcie mi!!! Czy ktoś z Was doczekał się odszkodowania???? Czy może ktoś z Was podał tą beznadziejną firmę do Sądu???? Piszcie proszę co mam zrobić???
odpowiedz
grzegorz
2012-11-15 17:24
miałem kolizję, sprawca była axa direct, wyceniono szkode na dośc zadawalającym poziomie, w ciągy 10 dni zamknięto procedure i wpłacono mi pieniądze na konto, pełen pozytyw
odpowiedz
wkurzona
2012-11-12 12:06
w lipcu zglosiłam szkodę (gradobicie) jest połowa listopada i ciągle czekam na naprawę. Mają jakię mega problemy żeby wszystko wysłać do warsztatu, juz nie pamietam ile telefonów wykonałam i ciągle obiecują, "że już dziś", "że juz jutro" i nic. Ostatni rok jestem u nich ubezpieczona. Nie polecam, nigdy więcej
odpowiedz
poszkodowany
2012-10-30 10:06
FIRMA ZANIŻA ZNACZNIE WARTOŚĆ SZKODY I NIE WYWIĄZUJE SIĘ W TERMINIE ZE SWOICH OBOWIĄZKÓW... z punktu widzenia poszkodowanego firma ta jest nieuczciwa i niekompetentna, zgłosiłem szkodę 31.08.2012 r po jakimś czasie był rzeczoznawca potem otrzymałem znacznie zaniżona wycenę,kwota ta wystarczy jedynie na naprawę małej części spowodowanej przez klientkę tej firmy straty,ale co najgorsze czekam na wypłatę pieniędzy już od dwóch miesięcy i nikt nie jest w stanie poinformować mnie kiedy to nastąpi,niewywiązywanie się tej firmy ze swoich obowiązków zmusiło mnie do pociągnięcia do odpowiedzialności ich klientkę... także odradzam zakup polisy oc w tym towarzystwie ubezpieczeniowym..
odpowiedz
poszkodowana
2012-10-23 22:19
jedna wielka porażka! nikomu nie polecam!! Dostac odszkodowanie to już ciężka wojna! Nie dość że osoba z AXA uderzy ci w twoje auto to jeszcze nie chcą ci zapłacić! Ci ich specjaliści to chyba biorą ich z jakiejś łapanki!! RZecz prawie niemożliwa by sie do nich dodzwonić, maile to samo! NAJWIĘKSZA PORAŻKA I SYF JAKI MOŻE BYĆ!!
odpowiedz
MALA
2012-10-17 13:37
Z przykrością muszę stwierdzić ,że od 2 miesięcy domagam się odszkodowania...i marny z tego skutek, ..rzeczoznawca nie chciał przyjechać .....albo zapominał albo jego własny samochód zepsuty i tak w koło...po 2 tygodniach od mojej kolizji i ciągłych moich telefonach w łaskawie się zjawił,potem dalej cisza....dzwoniłam pod wskazany adres i odsyłano mnie od do...i marne skutki końcowy efekt cisza w tel....na maila nie odpisują....skontaktowałam się z moim ubezpieczycielem ,który stwierdzi,że moja sprawa powinna znależć się w sądzie....Po 2 miesiącach przyszło zawiadomienie,ze brakują jakieś tam dokumenty( mój dowód osobisty -ksero) nadesłałam i nadal cisza.........potem znów telefony z mojej strony, stwierdzili ,że z Policji musi dotrzeć kwit po kolizyjny...sprawdziłam to na policji u nich wszystko ok,ze to zaniechania AXY, i nadal sprawa stoi w miejscu.....szkodę uznali w kwocie 1200 zł zaś mechanik twierdzi ,że sama szkoda warta jest 2500 zł nie licząc usługi mechanika......JEDNYM SŁOWEM TO FIRMA KRZAK , PRAGNĘ PODZIĘKOWAĆ TAKIEJ FIRMIE UBEZPIECZENIOWEJ ZA TAKĄ RZETELNOŚĆ -ŚMIECHU WARTE-ZŁODZIEJE!!!!!!
odpowiedz
MAŁGORZATA
2012-08-21 20:34
A ja polecam , szkoda szybko załatwiona i jestem zadowolona . Nie wiem dlaczego inni maja problemy z dodzwonieniem sie , ja za pierwszym razem sie dodzwoniłam i zostałam profesjonalnie poinformowana i pokierowana przez konsultanta , zycie tez w AXA ubezpieczyłam i jestem zadowolona co nie moge tego samego powiedziec o firmie Aviva , gdzie również miałam auto ubezpieczone... POLECAM !!!!!!!!
odpowiedz
bogna
2012-11-28 12:02
chyba tam pracujesz!!!!
odpowiedz
Darek
2012-12-27 09:44
Ojjj, życie też w Axie ubezpieczyłaś ? No tak, w przypadku konieczności skorzystania z tego ubezpieczenia, nie Ty się będziesz użerała z tymi złodziejami, będzie Ci to obojętne ;/
odpowiedz
ppppp
2012-08-08 13:48
nie polecam nieterminowi i nierzetelni
odpowiedz