pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

ODSZKODOWANIE

2012-11-22 12:09

Klient

Omijajcie tę firmę z daleka, jeśli nie chcecie mieć kłopotów z wypłatą odszkodowania z AC wybierzcie sprawdzone PZU może i są drodzy, ale z nimi nie ma problemów z wypłatą za szkodę. Z Axy np za szkodę całkowitą bez pomocy prawnika nie wyciągniecie ani grosza. Oni niczym się nie różnią od tych co mi ten samochód ukradli. Ostrzegam wszystkich dajcie sobie z nimi spokój to są zjodzieje.

2012-12-16 17:10

poszkodowana

też nie polecam, nie chcą oddać odszkodowania ,mają na to niby 90 dni. trzeba będzie do sądu, złodzieje

2012-12-21 09:20

Lidka

Potwierdzam wypowiedż roberta. Ta firma to koszmar. Gość wjechał mi w zderzak. Nie moja wina, a ja borykam się z ubezpieczeniem od ponad miesiąca. W PZU sprawa była załatwiona w ciągu kilku dni. Ludzie NIE UBEZPIECZAJCIE TU AUT!!!!!!!!!! Kompletna ignorancja!

2012-12-21 10:31

oszukana przez axa

Katastrofa!!! Miesiąc temu na parkingu facet wjechał w lampę i zderzak mojego samochodu. Sprawę zgłosiłam na policji. Rzeczoznawca pojawił się na drugi dzień po zgłoszeniu, wszystko cacy. Tylko....od miesiąca czekam na wypłatę... a axa czeka na potwierdzenie od sprawcy wysyłając do niego listy zwykłe (na polecone ich nie stać?!!!). Przesłałam do Axa zaświadczenie z Policji, że sprawca został ukarany mandatem. Dziś się dowiedziałam, że ukaranie sprawcy mandatem dla AXa jest nieważne i że mogę iść do sądu..., bo oni nie zamierzają nic wypłacić dopóki sprawca nie potwierdzi, że jest sprawcą... paranoja - raz już podpisał oświadczenie, potem dostał mandat karny, ale axa robi wszystko, żeby odszkodowania nie wypłacić. Dziady! Do tego ilość złotówek wydanych na telefony - konkretnie na oczekiwanie, by pogadać z idiotą (każdy mówi co innego!) to istny koszmar - powinni to dodawać do kwoty z kosztorysu! I tak tego wypłacać nie chcą! Mega negatyw!!!

2014-01-15 11:46

marecki

jest paragraf w kodeksie cywilny mówiący że sprawca ma obowiązek w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia na potwierdzenie szkody , jesli tego nie zrobi to moze przyczynic się do zwiększenia jej rozmiaru ( chodzi o koszty dodatkowe - np. auto zastępcze czy parking )i możę być pociagniętyz tego par. do odpowiedzialności. z reguły po 14 dniach TU przyjmuje odpowiedzialność sprawcy . Polecam TU Compensa oni tak postąpili.

2012-12-26 11:35

poszkodowany

Nie bardzo rozumie dlaczego nie zabrano im licencji na prowadzenie ubezpieczeń? Będę zmuszony na wystąpienie do sądu by odzyskać odszkodowanie.

2012-12-27 17:08

poszkodowana

jak najbardziej NEGATYW !!!!!!!!!!!!! po 29-tym dniu od dnia zgloszenia szkody dopiero doblagalam sie kosztorysu (a ich wewnetrzny przepis mowi ze maja na to do 5 dni ) !!!! na pieniazki nadal czekam, mija juz 44 dzien od szkody , pomimo iz maja na wyplacenie pieniazkow do 30 dni !!! Jeszcze jedna ciekawostka-dzwoniac do nich (juz chyba tysiac razy !!!)za kazdym razem pobierana jest oplata pomimo ze nie nawiazalam z nikim rozmowy.Chyba jest tu cos nie ok ! musze sprawdzic jak to wyglada prawnie, od kiedy sie placi za oczekiwanie na polaczenie !!! Niezle maja to skonstruowane, nie dosc ze nie chca wyplacic moich pieniedzy to jeszcze jestem naciagana na dalsze koszty !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2016-11-16 15:10

SKRZYWDZONA77.114.78.134

DOKŁADNIE MAM TAK SAMO DODZWONIC SIE GRANICZY Z CUDEM JUZ MAM PRAWIE 50ZŁ ZA RACHUNEK A NIC NIE ZAŁATWIŁAM .MASAKRA.MAŁO TEGO CAŁY CZAS IM CZEGOS BRAKUJE .

2013-01-14 20:13

Tomek

Po zgłoszeniu szkody rzeczoznawca pojawił się po 2 dniach na oględziny auta następnie po paru telefonach dostałem wycenę szkody stwierdzając ze to szkoda całkowita i wrak zostaje w mojej dyspozycji wiec sprzedałem auto i czekam na wypłatę gotówki..... mija 30 dni i dzwoni rzeczoznawca ze dostał zgłoszenie na oględziny miejsca wypadku umówiliśmy się i zrobił zdjęcia itd. mija kolejny tydzień i zero odzewu ze strony AXA DIRECT więc kolejny raz dzwonie i czekam aż jakiś dureń odbierze tel (17 minut) po czym odebrał i po za pytaniu kiedy wypłata odpowiedział ze AXA Direct ma na swoje stanowisko do 90 dni..... Dziś jest dzień sto pierwszy i totalne echo.......Dzwoniąc tam trzeba oczekiwać na odbiór kogoś łaskawego ok 20 min i tak sić nie da nic dowiedzieć STANDARDOWO odpowiada że nie mają odpowiedzi od likwidatora a po zapytaniu kiedy ona będzie odpowaidają ze nie umieją powiedzieć a po zapytaniu dlaczego łamią prawo i ze jest tam sto pierwszy dzień sprawy jest milczenie w słuchawce......TOTALNA MASAKRA chyba trzeba sprawę do sądu dać..

2013-01-14 20:24

Tom

Coraz bardziej mi się wydaje ze AXA DIRECT to coś jak AMBER GOLD wykup polisę z której nigdy nie skorzystasz!!!!

2013-01-15 09:56

m

Zgadzam sie ze wszystkimi negatywnymi opiniami w 100%!!!!! dziś mija 50 dzień od stłuczki a szanowna axa nie potrafi udzielić mi informacji kiedy dostane odszkodowanie, dzwoniąc na infolinie nie dowiaduje się nic konkretnego oprócz tego że ciągle "niby" brakuje jakis dokumentów(co najlepsze nikt mnie nie informuje jakich) kompletne dno! W ich umowie jest napisane, że powinni wypłacić pieniądze do 30dni lub wrazie potrzeby dodatkowego rozpatrzenia w dwa tygodnie po tych 30 dniach ... Pozostaje jedynie wybrać się do Rzecznika Ubezpieczonych bo widać że ta firma łamie prawo na każdym kroku.............

2013-01-15 10:46

zdzislaw

milo i sympatycznie zawiera sie umowe konsultanci sami dzwonia do klijenta,natomiast w przypadku zgloszenia szkody brak mozliwosci kontaktu,brak kompetencji,podawane sa nieprawdziwe informacje,klamstwa itp dzialania na zwloke w realizacji szkody.wygodniej jest zaplacic wyzsze ubezpieczenie i miec zapewniony wlasciwy standard obslugi w innej firmie

2014-01-15 11:59

marcin

sympatycznie jest do czasu jak poprosisz o ofertę ubezpieczeniową na maila z podniem wartości pojazdu . Dostajesz same zera i kontakt ze strony konsultanta się urywa . Oszołom telefonicznie wmawia Ci że są dwie warości katlogowa według której miałem być ubezpieczony ( w moim przypadku 16100 - obowiązująca w przypadku kradzieży ) i rzeczywista której nie był w stanie podać w przypadku szkody częściowej lub całkowitej. Nadmienię tylko iż 3 miesiące przed końcem starej polisy auto które uszkodziłem miało wartość 12100 według AXA a nowa miała być zawarta na 16100 - KPINA . Mało tego konsultant kategorycznie zaprzeczył aby mój pojazd był mniej wart niż 16100 a ubezpieczenie go od kwoty 12100 było nie możliwe. ZMIENIŁEM UBEZPIECZYCIELA .Dobrze że mam dobrego kolegę który pomógł mi z likwidacją szkody u nich bo pewnie bym się z nimi do tej pory kłócił i kategorycznie odradził wznawiania polisy w AXA.

2013-01-15 10:58

zdzislaw

milo i profesjonalnie zawiera sie umowe,konsultanci sami wielokrotnie dzwonia do klijenta.lecz w przypadku szkody brak mozliwosci kontaktu,podawane sa nieprawdziwe informace o terminach realizacii itp dane powodujace wydluzenie terminu naprawy.lepiej zaplacic wyzsza skladke w innej firmie ubezpieczeniowej oszczedzajac zdrowie psychiczne i na kosztach wynikajacych z postoju pojazdu w warsztacie,oraz bezowocnych rozmow z niekompetentnymi konsultantami.zdeccydowanie odradzam

2013-01-22 17:57

Klient zlodziejskiej firmy

Burdel i tyle!! Wyslana rezygnacja z ubezpieczenia tydzien przed koncem i problem, bo to na czas nie doszlo, bo to cos, bo to cos... Ok. 10 stycznia wyslany @ z ponagleniem zaplaty polisy z ktorej zrezygnowalem, 22 stycznia sms ze sprawa oddana do windykacji, kontakt telefoniczny, po czym pewne wredna baba mowi, ze 17 stycznia poszlo do windykacji, gdzie od 10 stycznia nie minely 2 tygodnie. Ok po przepychankach telefonicznych i ponizaniu klienta inny pan stwierdzil, ze jednak nie poszlo do windykacji? To co teraz? Z AXA zrobic wala tak jak oni z nas? Chyba TVN24 bedzie potrzebny. Pozdrawiam cala spolke zlodziei AXA.

2013-01-22 20:39

Daniel

Nie rzetelna firma unikająca kontaktu z klientem w przypadku szkody

2013-01-23 15:02

grono

najgorsza ubezpieczalnia jaka może istnieć czekam już miesiąc na wycenę nikt nic nie wie nie idzie się dodzwonić nie płacą mechanikowi za samochód zastępczy niepolecam

2013-02-03 21:07

~poszkodowana przez AXA

Popieram najgorsza ubezpieczalnia- kiedy dałam się na nią namówić to w tym momencie chyba mnie Bóg opuścił! Nie dosyć że unika kontaktu z poszkodowanym klientem to ich cennik części zamiennych i usług pozostawia wiele do życzenia.

2013-02-05 15:41

sraxa

W pzu za skręcenie dostałem 400 a w axa operacji nie uwzględnili odradzam

2013-02-14 21:32

Marko

Negatywna, Negatywna, Negatywna i jeszcze raz Negatywna. Uszkodzony niesprawny palec, brak czucia, później połamany kręgosłup dla nich to za mało, jak umrzesz, a będziesz ubezpieczony na wypadek śmierci to i tak powiedzą że to nie jest to zgodne z ich ogólnym warunkami ubezpieczenia, jeszcze raz przestrzegam przed axa Pozdrawiam ubezpieczonych

2013-02-18 15:06

piowel

Wyłudzacze kasy! Umowa zawarta telefonicznie bez możliwości zapoznania sie z regulaminem. Zwodzą już trzeci miesiąc rządając coraz to nowych dokumentów. POspolite oszustwo!

2013-02-18 16:06

Żaneta Lechowska

Firmę AXA moim zdaniem należy omijac z daleka. wykupiłam polisę (najwyższa chyba możliwa opcja OC + AC pakiet dla kobiet) na 2012 rok - polisa kończyła się 11.12.2012 Niestety 23.11.2012 miałam wypadek z mojej winy - szkoda zgłoszona 26.11.2013. rzeczoznawca przyjechał po 2 dniach i od razu powiedział, że będą problemy bo zawsze są. kosztorys (szkoda całkowita ) wraz z PROPOZYCJĄ AXY POMOCY W SPRZEDAŻY WRAKU wraz z danymi osoby który chce go kupic otrzymałam 21.12 - po dzwonieniu do AXY co drugi dzień. Wycena wartości samochodu - OK. proponowana kwota pomniejszona o wartośc wraku - zakładam, ze to tez jest ok - nie wiem bo to moja pierwsza w życiu szkoda. w tzw. międzyczasie AXA wyłudziła wykupienie ubezpieczenia na kolejny rok - mimo, ze w 100% wiedzieli, że szkoda będzie uznana za calkowitą zwlekali tak dlugo, zebym musiała podpisac polisę na kolejny rok. na maila z 21.12 odpisalam ze ok. i proszę o wypłatę odszkodowania. i w tym momencie zapadła cisza - po kolejnych kilku telefonach do AXY (czas oczekiwania na połaczenie - każdorazowo ok. 30 minut ) dowiedziałam się, że to że otrzymałam wyceną nie znaczy ze otrzymałam DECYZJĘ. Po kolejnych kilku telefonach i pytaniach w czym jest problem i prośbach o kontakt ze strony likwidatora - 10.01 otrzymałam maila od likwidatora iż "Rzeczoznawca AXA DIRECT analizuje obecnie uszkodzenia pojazdów w oparciu o oględziny pojazdów uczestniczących w szkodzie . Poprosiłem go o przyspieszenie pracy i w najbliższym czasie przedstawimy nasze stanowisko wobec roszczenia.Jednocześnie najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji likwidacji szkody" dziś - 18.02 mija 84 dzień szkody - nie ma ani decyzji, ani pieniędzy, jakiegokolwiek kontaktu ze strony AXA - kolejne telefony dają taki sam efekt - odpowiedz ze strony konsultantów : nie mamy jeszcze decyzji. w ramach ciekawostki dodam jeszcze, że przy okazji którejś z rozmów z infolinią AXA chyba przypadkiem poinformowano mnie iż wszystkie skargi na czynności likwidatora są przekazywane (sic!) LIKWIDATOROWI a nie jego przełożonemu. Cóz za profesjonalna firma!

2013-02-21 21:47

klient

Jeśli wszyscy będziemy się żalili tylko na forum a nikt z POSZKODOWANYCH nie będzie informował o tych jawnych przekrętach jakiegoś Rzecznika Ubezpieczeniowego czy kogoś tam co się zajmuje właśnie takimi nieprawidłowościami - wg klientów - tych oszustów, to dalej możemy tylko się żalić między sobą!!!! LUDZIE TRZEBA KOGOŚ O TYCH JAWNYCH " PRZEKRĘTACH "KOGOŚ POINFORMOWAĆ PISEMNIE LUB MAILOWO !!!

2013-03-24 12:19

prawy

Tragedia.W przypadku szkody z OC AXA DIRECT jest wielki problem,unikają kontaktu z poszkodowanym(czas oczekiwania na rozmowę min.30 min.)brak chęci współpracy,odmowa wypłaty odszkodowania i trzeba iść do sądu(wtedy dzwonią i chcą się dogadywać)Tragifarsa,odradzam każdemu!!!!!!!!!!!!!