pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

OC w Liberty Direct

2013-07-18 15:24

kp

Miałem ostatnio szkodę w Liberty i jak przeczytałem te wpisy na tym forum to się za głowę złapałem i myślałem, że nigdy odszkodowania nie dostanę. A tu niespodzianka -nie wiem skąd ludzie takie problemy mają, ale ja odzkodowanie na rachunku 2 4 dni dostałem. Fakt stłuczka niewielka, ale jak kiedyś podobny wypadek zaliczyłem to się 2 miechy woziłem zanim grosz zobaczyłem.

2013-08-04 15:43

zxc

Kilka dni sprawdzałem u agenta i na symulacjach. Jak dla mnie najkorzystniejsze OC+Assistance na rynku było w Liberty

2013-12-08 18:47

Robert

Zapytaj się konsultanta, ile będzie wynosiła Twoja kolejna składka. Tą wiadomość przyjmij w pozycji siedzącej! Miej w pobliżu coś do uspokojenia. Nie Ty pierwszy zdziwisz się i to bardzo!

2013-08-13 20:08

mmm

Fakt sprawdziłem w porównywarce i ld wychodzi najtaniej albo prawie najtaniej

2013-11-25 14:53

Fan

To trzeba było skorzystac z dodatkowych zniżek, które ma Liberty, jakieś kody, numer polizy znajomego, iść w dzień urodzin, kartą byś zapłacił itp. Jakbyś uważnie poczytał stronę, to byś znalazł dla siebie naprawdę dobrą ofertę.

2013-11-28 13:09

Gostek

a ja zachęcam wszystkich do skorzystania z promocji na Grouponie. Dzięki niej można zyskać aż 250 zł zniżki na ubepizeczenie w pakiecie Oc+Ac standard. Do tego jest jeszcze pakiet mini sasistance. A wszystko tylko za 39 zł.

2013-12-08 18:37

Robert

W Liberty Direct za BMW 523i wyliczono mi składkę OC w wysokości 827,50 złotych (to miała być 4 umowa OC z 50% zniżką), a w Benefia24 za tą samą składkę zaproponowano mi opłatę w wysokości 482,00 złotych. REKLAMY LIBERTY DIRECT KŁAMIĄ!!!!!! NIE DAJCIE SIĘ NA NIE NABRAĆ!!!!!! P.s. Nie jestem lobbystą na rzecz Benefia24 ale STANOWCZYM PRZECIWNIKIEM LIBERTY DIRECT!!!!!! Szukajcie najtańszych ofert. TYLKO NIE W LIBERTY DIRECT - bo tam ich nie znajdziecie!

2014-01-04 20:49

dodek

Pani z Liberty pisze rozsądnie. Ja wyliczałam swoje ubezpieczenie i mnie wyszło pokazowo! Ludzie myślcie, a nie plujcie jadem!

2013-12-11 14:27

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Uprzejmie informujemy, że składka jest wyliczana indywidualnie dla każdego klienta, a jej wysokość zależy od wielu czynników ryzyka, takich jak np. przebieg dotychczasowego ubezpieczenia, miejsce parkowania pojazdu, doświadczenie kierowcy itp. Być może w przyszłym roku będziemy mogli zaoferować niższą cenę. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, Kierownik Działu Obsługi Klienta mail: katarzyna.krokos@libertydirect.pl.

2013-12-18 10:46

Observer

Witam. Jestem właśnie po zakupie polisy OC na mój samochód. Przejrzałem sporo ofert - Państwa polisa OC po uwzględnieniu wszystkich parametrów o których Pani wspomina jest prawie dwukrotnie wyższa od zakupionej przeze mnie. To fakty. A dlaczego piszę? Dlatego, że nie podoba mi się kłamliwa reklama o nie przepłacaniu. Państwa oferta - Państwa sprawa, ale nie jest to fair wobec obecnych i ewentualnych przyszłych klientów. Odpowiedź Pani o analizie uwzględniania wielu czynników ( klasyczna regułka nabyta zapewne na jakimś szkoleniu ) jest w klimacie omamiającej reklamy emitowanej na wielu kanałach TV. Pozdrawiam.

2014-01-09 15:05

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, Chętnie szczegółowo wyjaśnię, dlaczego otrzymał Pan od nas daną propozycję cenową. W tym celu będę wdzięczna za przesłanie Pana danych na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl - będę wówczas mogła znaleźć przygotowaną dla Pana wycenę i poznać jej przyczyny. Równocześnie nie mogę niestety zgodzić się z Pana opinią odnoszącą się do naszej kampanii reklamowej. W różnych, niezależnych porównaniach cenowych, opracowywanych m.in. przez media, nasza oferta wypada bardzo atrakcyjnie cenowo i wielu klientom pozwala oszczędzić na polisie. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct

2013-12-19 10:48

polisa

To dziady robią łaskę myślą żę są jedyni od mca proszę o przedstawienie cenowej propozycji kontynuacji ubezpieczenia nikt się nie odezwał olałem tą firmę poszedłem do innej

2014-01-06 19:26

Putka

Możesz p[ójść do agenta, tam też sprzedają Liberty i taki agent cię nie spławi. Nie wiem, jeśli korzystałeś z Internetu, to mogło cos się stać z formularzem, z wysyłaniem itp.. Tp tylko maszyna

2014-01-07 11:29

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Witam, Bardzo mi przykro z powodu opisanej sytuacji. Chciałabym zbadać opisaną przez Pana sprawę. Żebym mogła to zrobić będę wdzięczna za wysłanie na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl numeru Pana polisy. Znając go będę mogła prześledzić proces Pana obsługi i zadbać o to, by sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Zapewniam, że sytuacja nie odzwierciedla standardów obsługi Klientów Liberty Direct. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-02-24 13:56

Gość

Nie tylko ubezpieczenia OC i AC są u nich tanie, Liberty Direct ma również fajne ubezpieczenia turystyczne, niedawno pojawiła się promocja: https://www.libertydirect.pl/turystyczne/wspolpraca_z_LOTem.html jeśli wybierać to właśnie ich :).

2014-04-12 08:31

załamany

Kupujcie dalej OC u "takich " a skończycie kiedyś jak ja . 3 miesiące czekam na odszkodowanie !!! Na was skąpcy kiedyś też to trafi . Polak wykończy się sam - jak zwykle . Ile oszczędzisz ??? 70 zł rocznie ??? To 5,8 zł miesięcznie . Zysk jak cholera .

2014-04-13 14:41

Johhny

Po uderzeniu sarny w mój samochód Liberty Direct wypłaciło mi 7500 zł, podczas gdy same części kosztowały 13000 zł. Biorą ceny z księżyca, często od innych modeli. Po przesłaniu przeze mnie cennika Hondy nie uznali reklamacji tylko proponowali sąd. Na tym żerują, że ludzie nie mają czasu dochodzić swego w sądzie. W każdym bądź razie po tym zdarzeniu przeniosłem dwa samochody do PZU i wiem jedno...nigdy więcej LD. Moi znajomi i rodzina po moich doświadczeniach też uciekli z LD...

2014-04-17 09:23

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Załamany: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Mając Pana dane, będę mogła prześledzić proces obsługi sprawy i pomóc w rozwiązaniu sprawy. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-04-17 09:24

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Johhny: Szanowny Panie, jestem kierownikiem działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Przykro mi z powodu Pana opinii na temat naszej firmy. Chciałabym bliżej zapoznać się z całą sytuacją i prześledzić proces obsługi, co pozwoli nam uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości i podnieść jakość obsługi. Będę wdzięczna za przesłanie danych opisanej przez Pana sprawy na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Dziękuję i pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-04-17 11:24

Maciej

Polecam wam Europejski Rejestr Wypadków też miałem problem z odzyskaniem odszkodowania. Zgłosiłem się do nich i bardzo szybko odzyskali odszkodowanie. Dodatkowo teraz wnieśli o odsetki (dla zasady).

2014-05-03 12:02

Gość

Liberty odmówiło mi holowania pojazdu uszkodzonego w ramach "śmieciowej" (komisowej) polisy OC sprawcy kolizji na odległość "aż" 12 km (sic!), ograniczając dystans ewentualnego holowania do najbliższego ASO, które było odległe od miejsca zdarzenia o ok. 5 km. Finał: skorzystałem z assistance własnej polisy posiadanej w innej firmie, ale poprosiłem o wystąpienie mojego ubezpieczyciela o refundację i obciążenie Liberty. wszystkimi kosztami - usługi i obsługi sprawy...

2014-05-08 09:54

Katarzyna Krokos

@Gość: Jeżeli został Pan poszkodowany przez osobę posiadającego OC w naszej firmie - wówczas holownik powinien był odholować pojazd do wskazanego przez Pana miejsca. Uprzejmie proszę o kontakt w tej sprawie na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl - sprawdzimy szczegółowo Pana sprawę. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-26 21:15

Gerda

Liberty zmieńcie sobie rzeczoznawców!!! Miałam kolizje oddałam samochód do naprawy ,a rzeczoznawca odmówił mi naprawy maglownicy.Jak ja mam jeździć?!Oczywiście że złożę jutro reklamacje tylko się pytam po co ten cyrk.Czym ja mam jeździć ,jak na rozpatrzenie reklamacji czeka się do 30 dni?!Może warto zatrudnić doświadczonych ludzi , którzy znają się na uszkodzeniach samochodu!!!

2014-05-30 18:24

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Gerda: Szanowna Pani, będę wdzięczna, jeśli oprócz złożenia reklamacji prześle mi Pani wiadomość z numerem polisy i opisem sytuacji. Mój adres to aneta.linek@libertydirect.pl. Chciałabym bliżej przyjrzeć się opisanej sprawie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2015-05-07 16:10

wsciekly94.254.199.13

Szanowni użytkownicy, drodzy klienci!!! Przestrzegam Was przed pseudo-ubezpieczalnią jaką jest Liberty. Likwidacja szkód to farsa. W sposób obrzydliwy przeciągają likwidację szkody, licząc na zmęczenie materiału. Wyceniają najwyższe dobro jakim jest zdrowie żenująco nisko, niezgodnie z zasadami współżycia społecznego, krzywdząc przy tym poszkodowanego. Uzasadnienia opierają na nieprawdziwych i bezprawnych argumentach. Pracownicy są nieprofesjonalni. Likwidator twierdzi, że mniejsze firmy jakim jest Liberty wypłacają mniejsze odszkodowania i należy to zaakceptować. Po prostu granda, skandal. Będąc bez środków do życia TU Liberty bawi się w kotka i myszkę, byle tylko przedłużyć proces odwoławczo-likwidacyjny. Przestrzegam przed podpisywaniem umowy z tą pseudo instytucją ubezpieczeniową!!!

2015-05-20 15:08

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, chciałbym za Pana zgodą przyjrzeć się historii obsługi sprawy, o której mowa - pozwoli nam to zweryfikować procesy zastosowane przy likwidacji szkody i udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Chciałbym też zaznaczyć, że Liberty dokłada wszelkich starań, by zapewniać klientom wysoką jakość obsługi. W 85% przypadków wyceniamy szkodę z AC w ciągu jednego dnia, a szkodę z OC – w ciągu dwóch dni od dnia dostarczenia wyników oględzin. Odszkodowanie w szkodzie AC o niewielkiej wartości wypłacamy w ramach tzw. szybkiej ścieżki likwidacji w ciągu trzech dni roboczych. W przeciągu 14 dni likwidujemy 80% szkód z AC, w przeciągu 20 – 80% wszystkich szkód. Kosztorysy warsztatowe weryfikujemy w 48 godzin. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-05-20 15:11

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, chciałbym za Pana zgodę przyjrzeć się bliżej historii obsługi sprawy, o której mowa - pozwoli nam to zweryfikować procesy zastosowane przy likwidacji szkody i udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Uprzejmie proszę o przesłanie numery polisy lub szkody na adres: ekspert@lu.pl. Chciałbym też zaznaczyć, że Liberty dokłada wszelkich starań, by zapewniać klientom wysoką jakość obsługi. W 85% przypadków wyceniamy szkodę z AC w ciągu jednego dnia, a szkodę z OC – w ciągu dwóch dni od dnia dostarczenia wyników oględzin. Odszkodowanie w szkodzie AC o niewielkiej wartości wypłacamy w ramach tzw. szybkiej ścieżki likwidacji w ciągu trzech dni roboczych. W przeciągu 14 dni likwidujemy 80% szkód z AC, w przeciągu 20 – 80% wszystkich szkód. Kosztorysy warsztatowe weryfikujemy w 48 godzin. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia