OC w Liberty Direct

wsciekly
2015-05-07 16:10
IP: 94.254.x.x
Szanowni użytkownicy, drodzy klienci!!! Przestrzegam Was przed pseudo-ubezpieczalnią jaką jest Liberty. Likwidacja szkód to farsa. W sposób obrzydliwy przeciągają likwidację szkody, licząc na zmęczenie materiału. Wyceniają najwyższe dobro jakim jest zdrowie żenująco nisko, niezgodnie z zasadami współżycia społecznego, krzywdząc przy tym poszkodowanego. Uzasadnienia opierają na nieprawdziwych i bezprawnych argumentach. Pracownicy są nieprofesjonalni. Likwidator twierdzi, że mniejsze firmy jakim jest Liberty wypłacają mniejsze odszkodowania i należy to zaakceptować. Po prostu granda, skandal. Będąc bez środków do życia TU Liberty bawi się w kotka i myszkę, byle tylko przedłużyć proces odwoławczo-likwidacyjny. Przestrzegam przed podpisywaniem umowy z tą pseudo instytucją ubezpieczeniową!!!
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-05-20 15:08
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, chciałbym za Pana zgodą przyjrzeć się historii obsługi sprawy, o której mowa - pozwoli nam to zweryfikować procesy zastosowane przy likwidacji szkody i udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Chciałbym też zaznaczyć, że Liberty dokłada wszelkich starań, by zapewniać klientom wysoką jakość obsługi. W 85% przypadków wyceniamy szkodę z AC w ciągu jednego dnia, a szkodę z OC – w ciągu dwóch dni od dnia dostarczenia wyników oględzin. Odszkodowanie w szkodzie AC o niewielkiej wartości wypłacamy w ramach tzw. szybkiej ścieżki likwidacji w ciągu trzech dni roboczych. W przeciągu 14 dni likwidujemy 80% szkód z AC, w przeciągu 20 – 80% wszystkich szkód. Kosztorysy warsztatowe weryfikujemy w 48 godzin. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-05-20 15:11
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, chciałbym za Pana zgodę przyjrzeć się bliżej historii obsługi sprawy, o której mowa - pozwoli nam to zweryfikować procesy zastosowane przy likwidacji szkody i udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Uprzejmie proszę o przesłanie numery polisy lub szkody na adres: ekspert@lu.pl. Chciałbym też zaznaczyć, że Liberty dokłada wszelkich starań, by zapewniać klientom wysoką jakość obsługi. W 85% przypadków wyceniamy szkodę z AC w ciągu jednego dnia, a szkodę z OC – w ciągu dwóch dni od dnia dostarczenia wyników oględzin. Odszkodowanie w szkodzie AC o niewielkiej wartości wypłacamy w ramach tzw. szybkiej ścieżki likwidacji w ciągu trzech dni roboczych. W przeciągu 14 dni likwidujemy 80% szkód z AC, w przeciągu 20 – 80% wszystkich szkód. Kosztorysy warsztatowe weryfikujemy w 48 godzin. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-05-30 18:24
@Gerda: Szanowna Pani, będę wdzięczna, jeśli oprócz złożenia reklamacji prześle mi Pani wiadomość z numerem polisy i opisem sytuacji. Mój adres to aneta.linek@libertydirect.pl. Chciałabym bliżej przyjrzeć się opisanej sprawie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Gerda
2014-05-26 21:15
Liberty zmieńcie sobie rzeczoznawców!!! Miałam kolizje oddałam samochód do naprawy ,a rzeczoznawca odmówił mi naprawy maglownicy.Jak ja mam jeździć?!Oczywiście że złożę jutro reklamacje tylko się pytam po co ten cyrk.Czym ja mam jeździć ,jak na rozpatrzenie reklamacji czeka się do 30 dni?!Może warto zatrudnić doświadczonych ludzi , którzy znają się na uszkodzeniach samochodu!!!
odpowiedz
Gość
2014-05-03 12:02
Liberty odmówiło mi holowania pojazdu uszkodzonego w ramach "śmieciowej" (komisowej) polisy OC sprawcy kolizji na odległość "aż" 12 km (sic!), ograniczając dystans ewentualnego holowania do najbliższego ASO, które było odległe od miejsca zdarzenia o ok. 5 km. Finał: skorzystałem z assistance własnej polisy posiadanej w innej firmie, ale poprosiłem o wystąpienie mojego ubezpieczyciela o refundację i obciążenie Liberty. wszystkimi kosztami - usługi i obsługi sprawy...
odpowiedz
Katarzyna Krokos
2014-05-08 09:54
@Gość: Jeżeli został Pan poszkodowany przez osobę posiadającego OC w naszej firmie - wówczas holownik powinien był odholować pojazd do wskazanego przez Pana miejsca. Uprzejmie proszę o kontakt w tej sprawie na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl - sprawdzimy szczegółowo Pana sprawę. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Maciej
2014-04-17 11:24
Polecam wam Europejski Rejestr Wypadków też miałem problem z odzyskaniem odszkodowania. Zgłosiłem się do nich i bardzo szybko odzyskali odszkodowanie. Dodatkowo teraz wnieśli o odsetki (dla zasady).
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-04-17 09:24
@Johhny: Szanowny Panie, jestem kierownikiem działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Przykro mi z powodu Pana opinii na temat naszej firmy. Chciałabym bliżej zapoznać się z całą sytuacją i prześledzić proces obsługi, co pozwoli nam uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości i podnieść jakość obsługi. Będę wdzięczna za przesłanie danych opisanej przez Pana sprawy na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Dziękuję i pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-04-17 09:23
@Załamany: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Mając Pana dane, będę mogła prześledzić proces obsługi sprawy i pomóc w rozwiązaniu sprawy. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Johhny
2014-04-13 14:41
Po uderzeniu sarny w mój samochód Liberty Direct wypłaciło mi 7500 zł, podczas gdy same części kosztowały 13000 zł. Biorą ceny z księżyca, często od innych modeli. Po przesłaniu przeze mnie cennika Hondy nie uznali reklamacji tylko proponowali sąd. Na tym żerują, że ludzie nie mają czasu dochodzić swego w sądzie. W każdym bądź razie po tym zdarzeniu przeniosłem dwa samochody do PZU i wiem jedno...nigdy więcej LD. Moi znajomi i rodzina po moich doświadczeniach też uciekli z LD...
odpowiedz
załamany
2014-04-12 08:31
Kupujcie dalej OC u "takich " a skończycie kiedyś jak ja . 3 miesiące czekam na odszkodowanie !!! Na was skąpcy kiedyś też to trafi . Polak wykończy się sam - jak zwykle . Ile oszczędzisz ??? 70 zł rocznie ??? To 5,8 zł miesięcznie . Zysk jak cholera .
odpowiedz
Gość
2014-02-24 13:56
Nie tylko ubezpieczenia OC i AC są u nich tanie, Liberty Direct ma również fajne ubezpieczenia turystyczne, niedawno pojawiła się promocja: https://www.libertydirect.pl/turystyczne/wspolpraca_z_LOTem.html jeśli wybierać to właśnie ich :).
odpowiedz
polisa
2013-12-19 10:48
To dziady robią łaskę myślą żę są jedyni od mca proszę o przedstawienie cenowej propozycji kontynuacji ubezpieczenia nikt się nie odezwał olałem tą firmę poszedłem do innej
odpowiedz
Putka
2014-01-06 19:26
Możesz p[ójść do agenta, tam też sprzedają Liberty i taki agent cię nie spławi. Nie wiem, jeśli korzystałeś z Internetu, to mogło cos się stać z formularzem, z wysyłaniem itp.. Tp tylko maszyna
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-01-07 11:29
Witam, Bardzo mi przykro z powodu opisanej sytuacji. Chciałabym zbadać opisaną przez Pana sprawę. Żebym mogła to zrobić będę wdzięczna za wysłanie na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl numeru Pana polisy. Znając go będę mogła prześledzić proces Pana obsługi i zadbać o to, by sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Zapewniam, że sytuacja nie odzwierciedla standardów obsługi Klientów Liberty Direct. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-12-11 14:27
Uprzejmie informujemy, że składka jest wyliczana indywidualnie dla każdego klienta, a jej wysokość zależy od wielu czynników ryzyka, takich jak np. przebieg dotychczasowego ubezpieczenia, miejsce parkowania pojazdu, doświadczenie kierowcy itp. Być może w przyszłym roku będziemy mogli zaoferować niższą cenę. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, Kierownik Działu Obsługi Klienta mail: katarzyna.krokos@libertydirect.pl.
odpowiedz
Observer
2013-12-18 10:46
Witam. Jestem właśnie po zakupie polisy OC na mój samochód. Przejrzałem sporo ofert - Państwa polisa OC po uwzględnieniu wszystkich parametrów o których Pani wspomina jest prawie dwukrotnie wyższa od zakupionej przeze mnie. To fakty. A dlaczego piszę? Dlatego, że nie podoba mi się kłamliwa reklama o nie przepłacaniu. Państwa oferta - Państwa sprawa, ale nie jest to fair wobec obecnych i ewentualnych przyszłych klientów. Odpowiedź Pani o analizie uwzględniania wielu czynników ( klasyczna regułka nabyta zapewne na jakimś szkoleniu ) jest w klimacie omamiającej reklamy emitowanej na wielu kanałach TV. Pozdrawiam.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-01-09 15:05
Szanowny Panie, Chętnie szczegółowo wyjaśnię, dlaczego otrzymał Pan od nas daną propozycję cenową. W tym celu będę wdzięczna za przesłanie Pana danych na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl - będę wówczas mogła znaleźć przygotowaną dla Pana wycenę i poznać jej przyczyny. Równocześnie nie mogę niestety zgodzić się z Pana opinią odnoszącą się do naszej kampanii reklamowej. W różnych, niezależnych porównaniach cenowych, opracowywanych m.in. przez media, nasza oferta wypada bardzo atrakcyjnie cenowo i wielu klientom pozwala oszczędzić na polisie. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
Robert
2013-12-08 18:37
W Liberty Direct za BMW 523i wyliczono mi składkę OC w wysokości 827,50 złotych (to miała być 4 umowa OC z 50% zniżką), a w Benefia24 za tą samą składkę zaproponowano mi opłatę w wysokości 482,00 złotych. REKLAMY LIBERTY DIRECT KŁAMIĄ!!!!!! NIE DAJCIE SIĘ NA NIE NABRAĆ!!!!!! P.s. Nie jestem lobbystą na rzecz Benefia24 ale STANOWCZYM PRZECIWNIKIEM LIBERTY DIRECT!!!!!! Szukajcie najtańszych ofert. TYLKO NIE W LIBERTY DIRECT - bo tam ich nie znajdziecie!
odpowiedz
dodek
2014-01-04 20:49
Pani z Liberty pisze rozsądnie. Ja wyliczałam swoje ubezpieczenie i mnie wyszło pokazowo! Ludzie myślcie, a nie plujcie jadem!
odpowiedz
Gostek
2013-11-28 13:09
a ja zachęcam wszystkich do skorzystania z promocji na Grouponie. Dzięki niej można zyskać aż 250 zł zniżki na ubepizeczenie w pakiecie Oc+Ac standard. Do tego jest jeszcze pakiet mini sasistance. A wszystko tylko za 39 zł.
odpowiedz
Fan
2013-11-25 14:53
To trzeba było skorzystac z dodatkowych zniżek, które ma Liberty, jakieś kody, numer polizy znajomego, iść w dzień urodzin, kartą byś zapłacił itp. Jakbyś uważnie poczytał stronę, to byś znalazł dla siebie naprawdę dobrą ofertę.
odpowiedz
mmm
2013-08-13 20:08
Fakt sprawdziłem w porównywarce i ld wychodzi najtaniej albo prawie najtaniej
odpowiedz
zxc
2013-08-04 15:43
Kilka dni sprawdzałem u agenta i na symulacjach. Jak dla mnie najkorzystniejsze OC+Assistance na rynku było w Liberty
odpowiedz
Robert
2013-12-08 18:47
Zapytaj się konsultanta, ile będzie wynosiła Twoja kolejna składka. Tą wiadomość przyjmij w pozycji siedzącej! Miej w pobliżu coś do uspokojenia. Nie Ty pierwszy zdziwisz się i to bardzo!
odpowiedz
kp
2013-07-18 15:24
Miałem ostatnio szkodę w Liberty i jak przeczytałem te wpisy na tym forum to się za głowę złapałem i myślałem, że nigdy odszkodowania nie dostanę. A tu niespodzianka -nie wiem skąd ludzie takie problemy mają, ale ja odzkodowanie na rachunku 2 4 dni dostałem. Fakt stłuczka niewielka, ale jak kiedyś podobny wypadek zaliczyłem to się 2 miechy woziłem zanim grosz zobaczyłem.
odpowiedz
darekk
2013-07-16 23:02
mi obliczyli w liberty za citroena 2.0HDI ze zniżką 60% 536,85zł, he, powariowali do końca, nigdy więcej liberty, a ubezpieczałem u nich auta od 2005r , Teraz proame wybrałem i mam cene 319zł, tu link do wyliczenia w liberty, jak się oczywiście otworzy https://www.libertydirect.pl/libertyapp/kalkulator-OC-AC.html?partner_portal_id=219&tduid=20766197#Skladka_i_wybor_produktu
odpowiedz
niezależny
2014-07-28 11:51
Ile ci płacą za takie wpisy? Ja też mam samochód z silnikiem 2.0 i właśnie w w Proama zapłaciłem 5 17 zł a w Liberty chca tylko 370zł. Co do szybkości i wysokości wyplat sie nie wypowiadam bo u nich jeszcze nie byłem.
odpowiedz
Anka
2013-06-03 22:05
Moja opinia na temat OC w Liberty Direct jest mega pozytywna...Między dotychczasową polisą w Liberty a poprzednią ubezpieczalnią.......UWAGA........jest ponad 400 zł.......Umowę zawarłam telefonicznie...Miło....Szybko.....Konkretnie....ZA ROK NIE MAM ZAMIARU ZMIENIAĆ UBEZPIECZYCIELA....NAPRAWDĘ MNIE DO SIEBIE PRZEKONALI........Polisa bardzo szybko dotarła na adres:) I jeszcze dostałam zapaszek do autka...
odpowiedz
Barbara
2013-06-09 14:35
Nie życzę wypadku...ale dopiero wtedy widać co warta jest polisa. Ja z liberty z AC dostałam połowę kwoty, którą zapłaciłam za części ( a to nie mała różnica bo 7 tys. zł, tzn ja zapłaciłam za części i robociznę 14 tys. zł, a dostałam 7tys.)
odpowiedz
Leon
2013-05-14 19:35
Jeżeli chodzi o firmę Liberty Direct, a dokładniej ich dział "likwidacji szkód" z OC sprawcy(który rzecz jasna posiadał ubezpieczenie w Liberty) jestem bardzo zawiedziony....Firma w okresie 90 dni od daty szkody, nie potrafi wyjaśnić oczywistej i prostej sprawy. Ubezpieczyciel dopiero, po 40 dniach skontaktował się ze sprawcą wypadku w celu weryfikacji szkody. Warto dodać że sprawca przyznał się, do wyrządzenia szkody. Zero odzewu od firmy ubezpieczeniowej sprawcy zdarzenia, brak kontaktu, brak czegokolwiek, brak kompetencji w wykonaniu przedstawicieli handlowych, nikt nie zna sprawy, nie idzie się dogadać, zero odpowiedzi na mail, czy też telefon. Najgorsze jest ich przekładanie o kolejne 14 dni... Wg mnie, firma ta powinna zniknąć z powierzchni ziemi, a zarząd zesłać na przymusowe roboty do kamieniołomów lub na Syberię...czarna rozpacz - żenada Przestrzegam wszystkich, a zrozumiecie kiedy dojdzie do wypadków lub innych zdarzeń związanych ze sprawcą posiadającym ubezpieczenie w Liberty Direct
odpowiedz
Kasia
2013-05-11 17:16
Miałam wypadek samochodowy, sprawca wypadku był ubezpieczony w Liberty Direct. Ponieważ wykonałam naprawę w autoryzowanym salonie Liberty Direcy zakwestionował koszt roboczogodziny w serwisie. Różnica pomiędzy kwotą ubezpieczenia, którą chcą wypłacić a kosztem naprawy to 1200 Pln. W serwisie podpowiedziano mi, że klienci, którzy mają z tą firmą podobne przypadki zakładają sprawcy cywilne przeciwko LD. nie mogę jednak odnaleźć na forach, czy taka sprawa jest do wygrania? Czy Krośnie miał podobny przypadek, słyszał o takim i wie czy to jest do odzyskania?
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-05-20 11:35
Witam, dziękuję za zasygnalizowanie problemu. Zajmuję się obsługą Klientów w Liberty. Chciałabym przyjrzeć się opisanej przez Panią sprawie. Uprzejmie proszę o kontakt i przesłanie numeru Pani polisy na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Krystian
2013-05-28 11:45
Kasia, Przy tak niskim koszcie - więcej wydasz na prawnika. Gra nie warta świeczki. A jak przegrasz będziesz jeszcze płacić koszty sądowe.
odpowiedz
Alek
2013-05-29 11:58
Pytanie co to była za ustrka i jaka różnica w kwocie...
odpowiedz
Jakub
2013-05-07 14:51
Przećwczyłem przed liberty chyba z 4 firmy. Mam spore zniżki ale nie 60% więc szukałem dobrej ceny. Tu było najtaniej wiec kupiłem i nie narzekam. Wszsytko załawiłem mailem i przez internet, co się chwali.
odpowiedz
MichalS
2013-05-02 13:12
Oj ktoś tu chyba na rzecz Allianza pracuje… ;))
odpowiedz
Artuss
2013-05-02 12:13
Witam. Firma nie jest godna uwagi. Ubezpieczenie Forda 1.6 z gazem przy zniżce 30% kosztuje mnie ponad 1200 zł z kalkulacji na ich stronie wynika, że powinno wynosić niespełna 750 zł. Po rozmowie z konsultantem usłyszałem tylko, że składka podrożała (to już drugi rok kiedy rośnie). Zamiast płacić mniej to płacę więcej. po grzecznym uświadomieniu konsultanta, że będę musiał sprawdzić jak wyglądają ceny u konkurencji zapewniał mnie, że składka będzie podobna. Po sprawdzeniu w pierwszej lepszej firmie ubezpieczeniowej jaka była w mojej okolicy na takich samych danych jakie ma Liberty konsultantka podała mi sumę na ubezpieczenie: 773 zł na rok (powiem szczerze że składka jest bardzo podobna). a jak na koniec pokazałem jej ofertę z Liberty zrobiła duże oczy i ze zdziwieniem powiedziała "COOOO.... ??". Więc niech nie liczą że będę kontynuować u nich ubezpieczenie. Pozdrawiam
odpowiedz
macieeek_bdg
2013-04-30 19:43
No, cztery szkody z AC w ciągu roku to naprawdę trzeba mieć pecha ;))) albo wyłudzać odszkodowania! Nie dziwota, że nie chcieli ubezpieczyć.
odpowiedz
toto
2013-04-11 07:54
Niby tania składka AC I OC ( 1400 ZŁ) ,ale nie daj Boże mieć pecha i np. w ciągu roku zdarzą się trzy wypłaty z AC , to nie dosyć,że towarzystwo całkowicie odmawia ubezp. AC ,to za karę za OC naliczy tak wielką składkę ( 4500 zł zaznaczam samo OC ),że każdy od nich ucieka!!!!! Nie polecam!!!!!!
odpowiedz
basta
2013-03-27 13:43
Odradzam i to stanowczo! Drożyzna albo niekompetencja i błędy w wyliczeniu ubezpieczenia samochodowego OC+NNW. Passat 1998 r 1,8T - 60% zniżki - po roku ubezpieczenia kolizja i utrata 10% zniżki ok.- przedłużenie umowy i ..niespodzianka - w marcu zapłaciłem ponad 1000 zł składki rocznej płacąc online, podczas gdy w innych towarzystwach ubezpieczeniowych sporo taniej ? O co tu chodzi, Pani konsultantka twierdzi, że takie teraz stawki obowiązują .....
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-04-26 11:29
Witam, przykro mi, że miał Pan do czynienia z opisaną sytuacją. Chciałabym sprawdzić opisany przez Pana proces obsługi, aby upewnić się że podobna sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości. Byłabym wdzięczna za kontakt na mój e-mail: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-08 16:20
Witam, zajmuję się obsługą Klientów w Liberty. Chciałabym przyjrzeć się Pana sprawie. Uprzejmie proszę o kontakt i przesłanie numeru Pana polisy na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
misiek
2013-01-22 12:31
Cóż, że jedno z tańszych ubezpieczeń. Zdecydowanie odradzam. Czekam już prawie 2 miesiące na rozliczenie szkody. Brak kontaktu z likwidatorem. Konsultanci z infolinii za każdym razem przekazują tą samą informacje:"Mamy komplet dokumentów, decyzja powinna być za tydzień". I co tydzień taka sama informacja. Koszty jakie ponoszę przy braku auta znacznie przewyższają "zaoszczędzoną" kwotę przy ubezpieczeniu. Nigdy więcej tego ubezpieczyciela.
odpowiedz
Jarek
2012-12-22 21:35
Bzdury. Z wyliczenień online wynika że zpłaciłbym zamiast 341zł w Alianz ok 500zł w Liberty. Jestem kier. od 80r i zniżki dotychczasowe w OC 60%.
odpowiedz
Lena
2012-10-17 21:04
przychylam się do pozytywnych opinii - zniżki to jeden plus, ale dla mnie swoją wagę ma też pakiet assistance - https://www.libertydirect.pl/komunikacyjne/oc-z-mini-assistance.html, szczególnie, że jestem młodym kierowcą, i nie wiem, co mnie czeka na drodze :)
odpowiedz
Poszkodowany
2014-06-24 09:00
To jest tylko na papierze. "Papier wszystko przyjmie". Poczekaj do zdarzenia i spróbuj wyegzekwować swoje prawa. Teoria a praktyka u nich to dwa różne światy.
odpowiedz
Maria
2012-03-29 13:15
Polecam to towarzystwo ubezpieczeniowe miła obsługa dobre pakiety i zniżki .
odpowiedz
Maria 2.0
2014-06-24 08:58
Do czasu stłuczki, kiedy poszkodowany pozywa sprawcę, bo ma dość walki z ubezpieczycielem.
odpowiedz
KIKI
2012-02-28 12:21
A JA MAM MATIZA W TEJ FIRMIE UBEZPIECZONEGO I PLACE 360ZL A ILE PROBLEMOW
odpowiedz
Costam
2012-07-10 14:17
ale 360 zł na jaki okres masz?
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-08 16:19
Witam, przykro mi, że jest Pani niezadowolona z naszych usług. Chętnie poznam jego przyczyny i być może będę w stanie pomóc. Uprzejmie proszę o kontakt w tej sprawie na katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Lukasz
2011-09-29 14:47
Do zaoferowania mam najtańsze ubezpieczenie OC jak i również OC+ AC w firmie Liberty direckt ! Goraco polecam W czasie wyliczenia ( Kaukulator OC) jeśli podasz kod promocyjny w postaci 2010-75365691 ( to nr polisy dla renault Clio II 1.5 DCI ) dostaniesz zniżkę 50 zł !!! Natomiast Wykupujac OC + AC Zniżka wynosi 100 zł !!! https://www.libertydirect.pl/ Kod promocyjny: 2010-75365691 - KOD AKTUALNY !!!
odpowiedz
Lukaszzzz
2011-08-27 21:42
Do zaoferowania mam najtańsze ubezpieczenie OC jak i również OC+ AC w firmie Liberty direckt ! Goraco polecam W czasie wyliczenia ( Kaukulator OC) jeśli podasz kod promocyjny w postaci 2010-75365691 ( to nr polisy dla renault Clio II ) dostaniesz zniżkę 50 zł !!! Wykupujac OC + AC Zniżka wynosi 100 zł !!! https://www.libertydirect.pl/ Kod promocyjny: 2010-75365691
odpowiedz
bubu
2011-08-22 19:01
Witam. Ford Focus 1.8 kombi z 2000r ubezpieczony został w Liberty Direct. Za standardowy pakiet OC z Mini Assistance niecałe 330 zł przy 50% zniżki w zeszłym roku. Polecam, wyszło zdecydowanie najtaniej. Trwa promocja przy kupnie ubezpieczenia w LD: 50zł zniżki za OC lub 100zł zniżki za OC+AC przy powołaniu się na polisę polecającego. Gdyby ktoś chciał skorzystać to mój nr polisy 2010-70199815. Pozdrawiam.
odpowiedz
BMW 1.6
2011-02-18 22:37
to chyba najtańszy ubezpieczyciel na rynku. Za ubezpieczenie mojego auta PZU chciało 612 PLN. Z ciekawości sprawdziłem ofertę liberty direct i wyszło 402 PLN. Byłem lekko zszokowany, 200 PLN miałem w kieszeni i jeszcze szybko zawarłem polisę przez internet. O likwidacji szkody się nie wypowiadam, póki co :)
odpowiedz
naiwny od płacenia
2013-03-08 00:10
Chyba w Liberty są równi i równiejsi. Ode mnie zażądano prawie 1300 zł za OC przy 60% zniżkach (ponad 20 lat prawko, kobieta, dziecko w aucie 15 letnie - to wszystko ma wpływ na składkę). Ciekawostka!!! Za OC, NW i AC auta wartego 42 tys składka w Liberty bagatela - 8700 zł. I niech mi tu koś powie - najtańszy ubezpieczyciel na rynku!! Tylko chyba pracownik tej firmy.
odpowiedz