Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Nowa kampania reklamowa Ergo Hestia

Data publikacji: 2010-11-03

Ergo Hestia – jedna z czołowych firm ubezpieczeniowych działających na polskim rynku rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Jestem pewien” dedykowaną internautom.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Internetowa kampania ma na celu zaprezentowanie sztandarowego produktu Ergo Hestii, jakim jest pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenie na życie. Kampania prezentuje szeroką ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii. Jej celem jest również zwrócenie uwagi na zmienioną kolorystykę i nowe logo ubezpieczyciela.

Kampania jest dedykowana internautom. Z tego względu przyjmuje różne formy:

  • odsłony banerowe – obecne na głównych stronach największych portali (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl)
  • pełnowymiarowe spoty reklamowe, które będzie można zobaczyć przed każdym filmem „wirtualnej telewizji” (Vod.onet.pl, Iplex.pl)
  • dedykowana kampania strony internetowej www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami dotyczącymi produktów.

Kampania Ergo Hestia swoją oszczędną stylistyką nawiązuje do poprzednich działań reklamowych ubezpieczyciela. Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.

Tagi:

Komentarze