Internetowa kampania ma na celu zaprezentowanie sztandarowego produktu Ergo Hestii, jakim jest pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenie na życie. Kampania prezentuje szeroką ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii. Jej celem jest również zwrócenie uwagi na zmienioną kolorystykę i nowe logo ubezpieczyciela.
Kampania jest dedykowana internautom. Z tego względu przyjmuje różne formy:
- odsłony banerowe – obecne na głównych stronach największych portali (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl)
- pełnowymiarowe spoty reklamowe, które będzie można zobaczyć przed każdym filmem „wirtualnej telewizji” (Vod.onet.pl, Iplex.pl)
- dedykowana kampania strony internetowej www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami dotyczącymi produktów.
Kampania Ergo Hestia swoją oszczędną stylistyką nawiązuje do poprzednich działań reklamowych ubezpieczyciela. Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.