Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

Nowa kampania reklamowa Ergo Hestia

Data publikacji: 2010-11-03

Ergo Hestia – jedna z czołowych firm ubezpieczeniowych działających na polskim rynku rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Jestem pewien” dedykowaną internautom.

Oblicz ubezpieczenie

Oblicz moje OC/AC

Internetowa kampania ma na celu zaprezentowanie sztandarowego produktu Ergo Hestii, jakim jest pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenie na życie. Kampania prezentuje szeroką ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii. Jej celem jest również zwrócenie uwagi na zmienioną kolorystykę i nowe logo ubezpieczyciela.

Kampania jest dedykowana internautom. Z tego względu przyjmuje różne formy:

  • odsłony banerowe – obecne na głównych stronach największych portali (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl)
  • pełnowymiarowe spoty reklamowe, które będzie można zobaczyć przed każdym filmem „wirtualnej telewizji” (Vod.onet.pl, Iplex.pl)
  • dedykowana kampania strony internetowej www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami dotyczącymi produktów.

Kampania Ergo Hestia swoją oszczędną stylistyką nawiązuje do poprzednich działań reklamowych ubezpieczyciela. Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.

Tagi:

Komentarze