"Przy wyborze ubezpieczyciela kluczowe znaczenie dla klienta mają dwie kwestie – cena produktu i jakość obsługi likwidacyjnej. Podczas poprzednich kampanii WARTA promowała przede wszystkim konkurencyjną ofertę dla bezpiecznych kierowców – bardzo atrakcyjne systemy zniżek, obniżony próg składki minimalnej itp. Cały czas utrzymujemy tę ofertę, ale tym razem zdecydowaliśmy się wyeksponować w reklamie ten drugi ważny aspekt – szybką i fachową pomoc klientom. Skłoniły nas do tego bardzo dobre wyniki uzyskane w badaniach satysfakcji klientów z likwidacji szkód" – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu w WARCIE.
W spotach wykorzystano technikę animacji rzeczywistych samochodów. Bohaterami są dwa auta, które w zabawny sposób opowiadają weekendową przygodę z udziałem Warty. Fabuła ma na celu podkreślenie korzyści wynikających z likwidacji szkody przez telefon i szerokiej sieci warsztatów współpracujących z Wartą. Spot kończy się zachętą do zakupu ubezpieczenia AC w Warcie.
Kampania Warty ruszyła dziś i potrwa prawie 2 miesiące. Spoty będzie można oglądać w ogólnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Kampania będzie obejmować również internet, outdoor i BTL.
Źródło: Biuro Prasowe Grupy Warta