Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Nowa kampania WARTY: "Dzwon? Nic Ci po masce nie widać!"

Ostatnia aktualizacja: 2013-10-04

Wystartowała nowa kampania ubezpieczeń komunikacyjnych Warty, której celem jest promocja ubezpieczeń AC poprzez podkreślenie dostępności szybkich ścieżek likwidacji szkód.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

"Przy wyborze ubezpieczyciela kluczowe znaczenie dla klienta mają dwie kwestie – cena produktu i jakość obsługi likwidacyjnej. Podczas poprzednich kampanii WARTA promowała przede wszystkim konkurencyjną ofertę dla bezpiecznych kierowców – bardzo atrakcyjne systemy zniżek, obniżony próg składki minimalnej itp. Cały czas utrzymujemy tę ofertę, ale tym razem zdecydowaliśmy się wyeksponować w reklamie ten drugi ważny aspekt – szybką i fachową pomoc klientom. Skłoniły nas do tego bardzo dobre wyniki uzyskane w badaniach satysfakcji klientów z likwidacji szkód" – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu w WARCIE.

W spotach wykorzystano technikę animacji rzeczywistych samochodów. Bohaterami są dwa auta, które w zabawny sposób opowiadają weekendową przygodę z udziałem Warty. Fabuła ma na celu podkreślenie korzyści wynikających z likwidacji szkody przez telefon i szerokiej sieci warsztatów współpracujących z Wartą. Spot kończy się zachętą do zakupu ubezpieczenia AC w Warcie.

Kampania Warty ruszyła dziś i potrwa prawie 2 miesiące. Spoty będzie można oglądać w ogólnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Kampania będzie obejmować również internet, outdoor i BTL.

Źródło: Biuro Prasowe Grupy Warta

Tagi:

Komentarze