Nowa kampania Liberty Direct oparta o wyniki rankingu Money.pl

Data publikacji: 2011-06-09

Liberty Direct promuje ubezpieczenia komunikacyjne OC. Nowa kampania została stworzona w oparciu o wyniki rankingu "Najlepsze ubezpieczenie OC" przygotowanego przez portal Money.pl na podstawie analizy 20 towarzystw ubezpieczeniowych.
Oblicz moje OC/AC

W ramach badania "Najlepsze ubezpieczenie OC" Money.pl sprawdził jakość obsługi klientów oraz ceny polis OC oferowanych przez towarzystwa ubezpieczeniowe. Liberty Direct został zwycięzcą w kategorii "Najbardziej przyjazny ubezpieczyciel 2011” i zajął drugie miejsce w "Rankingu samochodowych polis OC 2011”. Kampania banerowa będzie prowadzona na portalach ogólnoinformacyjnych, finansowych i ubezpieczeniowych.

“Rankingi i zestawienia realizowane przez opiniotwórcze media często stanowią dla Klientów wyznacznik przy wyborze oferty ubezpieczyciela. Z pewnością do tej kategorii zalicza się najnowszy ranking opracowany przez portal Money.pl. Dlatego zdecydowaliśmy się oprzeć na jego wynikach najnowszą kampanię w internecie - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Warto zaznaczyć, że ranking Money.pl jest kolejnym, w którym Liberty Direct zostało wyróżnione. Dotychczas nasza oferta spotkała się także z uznaniem ekspertów Rzeczpospolitej oraz Miesięcznika Ubezpieczeniowego” - dodaje Karski.

Przygotowując ranking "Najbardziej przyjazny ubezpieczyciel 2011" Money.pl sprawdzał kompetencje i podejście do klienta konsultantów obsługujących infolinie i agentów zajmujących się sprzedażą ubezpieczeń OC. Portal zbadał też czas oczekiwania na odpowiedź towarzystwa na wysyłane przez klientów maile. Pod uwagę wziął też liczbę skarg związanych z ubezpieczeniem OC dotyczących ocenianych towarzystw, które wpłynęły do Rzecznika Ubezpieczonych.

Na wyniki "Rankingu samochodowych polis OC 2011" największy wpływ miała cena ubezpieczeń OC. Money.pl punktował także dodatkowe zniżki i bonusy, które klienci otrzymują od towarzystw przy zawieraniu umowy OC. Dla porównania ofert stworzona model hipotetycznego 43 letniego kierowcy, który posiada uprawnienia do kierowania samochodem od 20 lat, mieszkającego w Warszawie, posiadającego 5 letnią Toyotę Corolli hatchback w wersji Terra z silnikiem benzynowym o pojemności 1,4.

Źródło: Liberty Direct

Tagi: