Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Liberty Direct  |  Nie zwracają składek po sprzedaży auta !!!!!!!

Nie zwracają składek po sprzedaży auta !!!!!!!

Ida
2015-12-10 19:07
IP: 37.248.x.x
witam ,chcę poinformować ,że po rozmowie z Ekspertem w ciągu 2 dni na moje konto wpłynęły pieniądze tytułem zwrotu ubezpieczenia po sprzedaży auta .Oczywiście bez OC ponieważ nabywca nie rozwiązał umowy z Liberty . Pozdrawiam
odpowiedz
Ida
2015-12-10 19:04
IP: 37.248.x.x
witam państwa , chciałam poinformować że po rozmowie z Expertem w ciągu 2 dni pieniądze tytułem zwrotu wpłynęły na konto . Oczywiście bez oc , ponieważ kupujący nie rozwiązał umowy z Liberty . Pozdrawiam .
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-12-07 14:18
IP: 89.65.x.x
Szanowna Pani, bardzo proszę o wiadomość z numerem polisy, o której mowa, na ekspert@lu.pl - zweryfikuję status Pani wniosku. Z chęcią odpowiem też na Pani pytania dotyczące naszych usług i produktów. Zachęcam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
ida
2015-12-04 14:36
IP: 37.249.x.x
witam , państwa ja również sprzedałam auto mając pakiet ubezpieczenia w Liberty , na drugi dzień po sprzedaży wysłałam elektronicznie umowę kupna-sprzedaży wraz z wnioskiem o rozwiązanie umowy i panuje cisza , fakt że to "dopiero " miesiąc .Jestem w trakcie zakupu nowego auta dziękuję za powyższe informacje z tego co czytam ubezpieczenia w tej firmie nie będę kontynuowała !
odpowiedz
Wojtek
2015-05-22 08:27
IP: 89.233.x.x
Komentarze mówią same o poziome zaawansowania intelektualnego klientów ubezpieczeniowych. Czasami trzeba umieć coś przeczytać ze zrozumieniem by później żyło się lepiej. Prawo nie tylko broni konsumentów ale działa w obydwie strony. Jak się prawo nie podoba zmieńcie sobie władze.
odpowiedz
adam
2015-02-02 22:11
IP: 37.248.x.x
Nabywca mojego auta zrezygnował zpolisy w liberty a oni i tak nie oddali pieniędzy to oszustwo
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-02-03 10:07
IP: 89.72.x.x
@adam: Szanowny Panie, chciałbym wyjaśnić, że zwrot składki OC za niewykorzystany okres ubezpieczenia przekazywany jest w terminie 14 dni od daty wypowiedzenia umowy przez nabywcę. Uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy na adres: ekspert@lu.pl - chętnie zweryfikuję opisaną sprawę i zastosowane procedury. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
kolejna ofiara
2015-01-20 13:18
no i ja się pszekonałem pszeciesz to jawne złodziejstwo jak można tak wykożystać klijenta jednym słowem jak płacisz na rok w liberty sam bata krencisz na siebie poto se tak to skonstrułowali aby pienioszki zostały w firmie bo jak nabywca poszedł by do innej firmy byli by z niczym dlatego tyle jest funduszy w polsce popatszcie auto puki zarejestrowane ile dochodu im daje nje ważne czy jeżdzi czy nie za każdy dzien kasa nawet jak spszedasz
odpowiedz
ADAM
2015-01-20 12:57
ej ta firma ma wylane na nas bo pienioszki jusz majom mie tesz oszukali niedostane pieniędzy
odpowiedz
tomek
2015-01-14 17:55
nainnyh blogah jest ciekawiej piszom otej firmie wiencej pochwał ciekawe super
odpowiedz
kris
2015-01-14 17:44
ej dobry sposób na firne kasa płynie
odpowiedz
ktś
2015-01-14 17:19
e i to logiczne podejście asor oni mylom pojencie kto podpisał z nimi umowe ten wypowiada to kradziesz moim zdaniem gdzie prokurator podajcie to do uwagi bendzie afera ilu milionom ludzi oddadzom pieniondze
odpowiedz
ADAM
2015-01-14 17:29
no błendy kosztujom ja daje luz szkoda czasu na nih straciłemwiele
odpowiedz
asior
2015-01-14 17:08
jak może logicznie myśloc wypowiedieć umowe kto jej z wami nie zawierał
odpowiedz
ADAM
2015-01-14 17:06
ta ustawa was obejmuje nie nas
odpowiedz
ADAM
2015-01-14 17:05
ta ustawa jest dla was nie dla nas
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-01-14 15:14
Witam, ponawiam swoją prośbę o kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Jeżeli jakieś działania po stronie naszej firmy budzą Państwa wątpliwości, chętnie je zweryfikuję. Jeżeli chodzi o kwestię zwrotu składki za OC, chciałbym jeszcze raz przypomnieć, że według Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych przysługuje on zbywcy auta wówczas, gdy nabywca wypowie umowę. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
ADAM
2015-01-14 17:21
wstydu niemacie ani godności
odpowiedz
patryk
2015-01-14 13:19
ja tesz padłem ofiarom tej firmy i bezskutecznie nabywca śmigał do ostatniego dnia za moje pienioszki na mojej polisie nic nie odzyskałem a niebagatela zapłaciłem ponad 1700 złoty za oc szok
odpowiedz
ADAM
2015-01-20 12:58
mie tesz oszukali nie dostałem zwrotu
odpowiedz
ekspert
2015-01-14 13:13
pisałem panu da se pan spokuj nic pan nie wskura pienioszki tylko w jednom strone płynom jesli się zapłaciło trudno nie odzyskasz pan nic pszeciesz to unia wkońcu a polska to jak w usa co stan inne prawo darmo te firmy niephajom się do polski
odpowiedz
ADAM
2015-01-14 13:07
popieram tak to wyglonda no mi jesli by powiedzieli o czyms takim to zapłacił bym tylko rate a nie cały rok
odpowiedz
henio
2015-01-14 13:04
no właśnie cieszko wybrac polise teras by cie w rogi nie walneli jakimś tam kruczkiem kiedyś była tylko warta i pzu i nie było tego teras jest tyh firm bug wie skond i kase tszepiom na biedakah podpierajonc sie kulejoncom ustawom wyzyskujonc podatników
odpowiedz
ADAM
2015-01-14 12:33
sami patszcie jakse zinterpretować można prawo na swojom kożyśc i nieliczy się kiedy zgłosisz zbycie auta potraktowali to om polise jako podzespuł auta koło czy silnik albo gaśnice tylko czemu naszym kosztem majom te zyski bo to napendza dlanih klijentuw a my nic z tego nie mamy
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-01-14 10:33
Szanowni Państwo, chciałbym wyjaśnić, że zgodnie z Ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych zwrot składki za OC przysługuje zbywcy auta wówczas, gdy nabywca wypowie umowę. Art. 31 (ust. 1) stanowi, że „w razie przejścia lub przeniesienia prawa własności pojazdu mechanicznego, którego posiadacz zawarł umowę ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, na posiadacza pojazdu, na którego przeszło lub zostało przeniesione prawo własności, przechodzą prawa i obowiązki poprzedniego posiadacza wynikające z tej umowy”. Natomiast art. 41 (ust. 1, pkt 3) mówi o tym, że „w przypadku rozwiązania umowy w związku z jej wypowiedzeniem przez posiadacza pojazdu mechanicznego, na którego przeniesiono prawo własności pojazdu w przypadku określonym w art. 31 ust. 1 – zwrot składki przysługuje posiadaczowi, który przeniósł prawo własności tego pojazdu”. W przypadku pytań lub wątpliwości uprzejmie proszę o kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
henio
2015-01-13 14:49
koledzy doradzcie uczciwom firme ubezpieczenowom bo jak ze zwrotem ta firma ma problem to z odszkodowaniem co dopiero strach pomyśleć czekam na posty
odpowiedz
ADAM
2015-01-13 17:07
ja prywatnie odradzam liberty doradzam rozsondny wybór jest wiele firm z pewnościom bardziej wiarygodnyh co ztego że som niekture tańsze jeśli odrabiajom to inaczej
odpowiedz
rusek
2015-01-13 14:44
sami widzicie jak łatwo pszywłaszczyc se pienioszki w tym kraju bezkarnie ja k sie nie spażysz to niewiesz
odpowiedz
ADAM
2015-01-13 14:41
i itak pszedstawiciele waszej firmy swoje czyli zwrotu pienioszkuw nie bendzie nie polecam tej firmy nikomu jak polise można traktować jak częśc auta to nie koło zapasowe ani lewarek na umowie nie pisałem że zbywam śię polisy z autem to parodia interpretujecie prawo na swojom kożyść nie żetelna firma skoro stwierdzacie jak spszedałem auto i kupiłem drugie drugi ras zapłacic oc a posiadam jedno auto to czemu mam płacić za dwa czemu niby mam ponosic takie koszty czemu tu na tyh blogah nie opublikujecie tego prawa
odpowiedz
ekspert
2015-01-13 14:51
i tak zrobiom swoje daruj se płacz i płać
odpowiedz
Wojtek
2015-05-22 08:20
IP: 89.233.x.x
jezus maria kto was uczył Polskiego? Ja mam dysleksję ale to już przesada. Niedziwtota że jak polskiego nie znacie to i pewnie czytać umów teżnie umiecie. jeden wielki żal.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-01-12 15:02
Szanowny Panie, wiadomość zawierająca obszerne wyjaśnienia na temat opisanej sprawy została wysłana na Pana adres mailowy. Przy okazji chciałbym zapewnić, że nasi pracownicy zweryfikowali dane najszybciej jak to możliwe - w pierwszym dniu roboczym od ich otrzymania. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Dziękuję i pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
ADAM
2015-01-11 20:42
no i piszom o podanie num polisy i cisza kamień w wode KUPIŁEM NASTEMPNE AUTO NIE UBESPIECZE U WAS NIGDY
odpowiedz
adam
2015-01-05 17:56
ja was zareklamuje a napewno to co ja strace was to pociongnie wiencej
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-01-09 15:10
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią zweryfikuję procedury zastosowane w procesie obsługi Pańskiej sprawy i udzielę Panu dodatkowych wyjaśnień na jej temat. Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
adam
2015-01-05 17:52
to parodia te ubezpieczalnie wykorzystujom prawo nie jasnie zapisane przeciwko swoim klijentom a odsetki doliczom jesli nie zapłacisz o oddac kase to nie w tom strone nie działa
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-09-16 16:36
@krystian: Szanowny Panie, bardzo proszę o prywatną wiadomość na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Znając szczegóły opisanej sprawy, będę mogła udzielić Panu dokładniejszych informacji na temat możliwych rozwiązań. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
krystian1968
2014-09-09 17:00
Proszę o porade moja poczta to krystian1968@onet.pl
odpowiedz
krystian
2014-09-09 16:53
witam ,posiadam samochod ,zglosilem rezygnacje z polisy ubespieczeniowej w liberty ,znajoma była wspolwlascicielem pojazdu,i tu som schody ,sprzedałem samochod i zapomniałem wpisac dane wspolwlasciciela,teraz ja mam spokoj z liberty a znajoma ma komornika ,i musi zaplacic za caly rok ubezpieczenie czy to jest zgodne z prawem ,Mysle ze nie skoro ja jestem wlascicielem pojazdu
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-26 08:09
@Jakub: Szanowny Panie, ponawiam prośbę o przesłanie wiadomości na mój adres:aneta.linek@libertydirect.pl. Mając dane Pana polisy, będę mogła bliżej przyjrzeć się zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
ADAM
2015-01-20 13:01
te ih pszepisy by tylko nie oddać tej kasy
odpowiedz
Jakub
2014-06-24 14:10
Jak widać lubią przywłaszczać sobie cudze pieniądze. Jeden zadowolony klient sprowadzi dziesięciu nowych a niezadowolony zrazi stu. Nikt nie będzie mnie okradał !!!!
odpowiedz
Basia
2014-06-23 20:07
Mojemu mężowi też nie zwrócili pieniędzy za niewykorzystany okres pakietu ubezpieczeniowego - Oszuści !!!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-25 09:13
@Basia: Szanowna Pani, uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy Pani męża na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając jego dane, będę mogła zapoznać się z sytuacją i prześledzić proces obsługi, a takže udzielić Państwu dodatkowych wyjanień. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
adam
2015-01-05 17:47
2014-277505800 to moja polisa mi taksamo dziś oznajmiono isz nie dostane pieniędzy z powrotem to rzenójonce co za ustrojstwo nigdy wiencej im nie dam zarobic na sobie dla mnie to oszustwo niemam auta a płace za co niby zondam zwrotu pieniendzy
odpowiedz
ADAM
2015-01-20 13:06
pominowszy że nie oddali mi za oc to nawet ubespieczenia na opony nie oddali a to dobrowolne .oszustwo na całego nie paży was taka ilość gotówki państwo w państwie ale poco som adwokaci i telewizja
odpowiedz
Jakub
2014-06-23 14:24
Już ponad dwa miesiące zalegają ze zwrotem i nadal nic !!!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-25 09:12
@Jakub: Szanowny Panie, jestem Kierownikiem Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Chciałabym dowiedzieć się więcej o opisanej przez Pana sprawie - czy mógłby Pan przesłać mi wiadomość ze swoim numerem polisy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl? Mając Pana dane, będę w stanie prześledzić proces obsługi i wpłynąć na przyspieszenie procedur. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Jakub
2014-06-18 13:37
Nigdy więcej żadnej polisy u tego ubezpieczyciela!!!! Tak jak ich wcześniej polecałem znajomym tak teraz odradzam zarówno im jak i moim Klientom oraz ludziom na moich forach motoryzacyjnych, aby ostrzec znajomych. Od dwóch miesięcy nie mogą zwrócić składek za cały pakiet ubezpieczeń po sprzedaży samochodu. Mimo wysłania wiadomości na każdy z adresów mailowych - odpowiada tylko automat. Dokumenty podpisane własnoręcznie i wysłane. Sprawa została zgłoszona do KNF. Jak tylko wrócę z delegacji sprawa trafia do sądu i skarga do Rzecznika Ubezpieczonych. Pismo o natychmiastowe wypłacenie reszty składek wraz z odsetkami za zwłokę również już dostali i nadal nikt się nie odezwał. Parodia a nie firma !!!! Widać, że tego burd$#$ nikt nie ogarnia. Dostają wszystkie załączniki w mailu a widzą tylko ten co chcą. Widzą ile mają wypłacić ale prośby o wypłatę już nie zauważają. Jak sam tytuł mówi: "oszuści i złodzieje"! Oczywiście mowa o pakiecie: AC/NNW/ASS - OC pomijam bo przechodzi na nowego właściciela. Zgłoszone 18kwietnia a do dziś "nic" - spróbuj samemu im zalegać to windykatorów naślą. Nie jest to wielka kwota ale chodzi o zasady!!! W warsztacie powieszę "reklamę" z opisaną sytuacją - niech klienci mojego warsztatu samochodowego też wiedzą z czym się mogą liczyć!!!!
odpowiedz
hans
2015-01-13 17:08
no panie jakubie nie jest pan pierwszy i ostatni
odpowiedz
tadek
2015-01-24 11:11
przekonałeś mnie o zmianie ubezpieczyciela. Więcej takich informacji, gdzie ma klient ubezpieczyć!!!!
odpowiedz