pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

Nie zwracają składek po sprzedaży auta !!!!!!!

2015-12-10 19:07

Ida37.248.90.194

witam ,chcę poinformować ,że po rozmowie z Ekspertem w ciągu 2 dni na moje konto wpłynęły pieniądze tytułem zwrotu ubezpieczenia po sprzedaży auta .Oczywiście bez OC ponieważ nabywca nie rozwiązał umowy z Liberty . Pozdrawiam

2015-12-10 19:04

Ida37.248.90.194

witam państwa , chciałam poinformować że po rozmowie z Expertem w ciągu 2 dni pieniądze tytułem zwrotu wpłynęły na konto . Oczywiście bez oc , ponieważ kupujący nie rozwiązał umowy z Liberty . Pozdrawiam .

2015-12-07 14:18

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.27

Szanowna Pani, bardzo proszę o wiadomość z numerem polisy, o której mowa, na ekspert@lu.pl - zweryfikuję status Pani wniosku. Z chęcią odpowiem też na Pani pytania dotyczące naszych usług i produktów. Zachęcam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-12-04 14:36

ida37.249.20.219

witam , państwa ja również sprzedałam auto mając pakiet ubezpieczenia w Liberty , na drugi dzień po sprzedaży wysłałam elektronicznie umowę kupna-sprzedaży wraz z wnioskiem o rozwiązanie umowy i panuje cisza , fakt że to "dopiero " miesiąc .Jestem w trakcie zakupu nowego auta dziękuję za powyższe informacje z tego co czytam ubezpieczenia w tej firmie nie będę kontynuowała !

2015-05-22 08:27

Wojtek89.233.144.30

Komentarze mówią same o poziome zaawansowania intelektualnego klientów ubezpieczeniowych. Czasami trzeba umieć coś przeczytać ze zrozumieniem by później żyło się lepiej. Prawo nie tylko broni konsumentów ale działa w obydwie strony. Jak się prawo nie podoba zmieńcie sobie władze.

2015-02-02 22:11

adam37.248.255.25

Nabywca mojego auta zrezygnował zpolisy w liberty a oni i tak nie oddali pieniędzy to oszustwo

2015-02-03 10:07

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.72.232.184

@adam: Szanowny Panie, chciałbym wyjaśnić, że zwrot składki OC za niewykorzystany okres ubezpieczenia przekazywany jest w terminie 14 dni od daty wypowiedzenia umowy przez nabywcę. Uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy na adres: ekspert@lu.pl - chętnie zweryfikuję opisaną sprawę i zastosowane procedury. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-01-20 13:18

kolejna ofiara

no i ja się pszekonałem pszeciesz to jawne złodziejstwo jak można tak wykożystać klijenta jednym słowem jak płacisz na rok w liberty sam bata krencisz na siebie poto se tak to skonstrułowali aby pienioszki zostały w firmie bo jak nabywca poszedł by do innej firmy byli by z niczym dlatego tyle jest funduszy w polsce popatszcie auto puki zarejestrowane ile dochodu im daje nje ważne czy jeżdzi czy nie za każdy dzien kasa nawet jak spszedasz

2015-01-20 12:57

ADAM

ej ta firma ma wylane na nas bo pienioszki jusz majom mie tesz oszukali niedostane pieniędzy

2015-01-14 17:55

tomek

nainnyh blogah jest ciekawiej piszom otej firmie wiencej pochwał ciekawe super

2015-01-14 17:44

kris

ej dobry sposób na firne kasa płynie

2015-01-14 17:19

ktś

e i to logiczne podejście asor oni mylom pojencie kto podpisał z nimi umowe ten wypowiada to kradziesz moim zdaniem gdzie prokurator podajcie to do uwagi bendzie afera ilu milionom ludzi oddadzom pieniondze

2015-01-14 17:29

ADAM

no błendy kosztujom ja daje luz szkoda czasu na nih straciłemwiele

2015-01-14 17:08

asior

jak może logicznie myśloc wypowiedieć umowe kto jej z wami nie zawierał

2015-01-14 17:06

ADAM

ta ustawa was obejmuje nie nas

2015-01-14 17:05

ADAM

ta ustawa jest dla was nie dla nas

2015-01-14 15:14

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Witam, ponawiam swoją prośbę o kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Jeżeli jakieś działania po stronie naszej firmy budzą Państwa wątpliwości, chętnie je zweryfikuję. Jeżeli chodzi o kwestię zwrotu składki za OC, chciałbym jeszcze raz przypomnieć, że według Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych przysługuje on zbywcy auta wówczas, gdy nabywca wypowie umowę. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-01-14 17:21

ADAM

wstydu niemacie ani godności

2015-01-14 13:19

patryk

ja tesz padłem ofiarom tej firmy i bezskutecznie nabywca śmigał do ostatniego dnia za moje pienioszki na mojej polisie nic nie odzyskałem a niebagatela zapłaciłem ponad 1700 złoty za oc szok

2015-01-20 12:58

ADAM

mie tesz oszukali nie dostałem zwrotu

2015-01-14 13:13

ekspert

pisałem panu da se pan spokuj nic pan nie wskura pienioszki tylko w jednom strone płynom jesli się zapłaciło trudno nie odzyskasz pan nic pszeciesz to unia wkońcu a polska to jak w usa co stan inne prawo darmo te firmy niephajom się do polski

2015-01-14 13:07

ADAM

popieram tak to wyglonda no mi jesli by powiedzieli o czyms takim to zapłacił bym tylko rate a nie cały rok

2015-01-14 13:04

henio

no właśnie cieszko wybrac polise teras by cie w rogi nie walneli jakimś tam kruczkiem kiedyś była tylko warta i pzu i nie było tego teras jest tyh firm bug wie skond i kase tszepiom na biedakah podpierajonc sie kulejoncom ustawom wyzyskujonc podatników

2015-01-14 12:33

ADAM

sami patszcie jakse zinterpretować można prawo na swojom kożyśc i nieliczy się kiedy zgłosisz zbycie auta potraktowali to om polise jako podzespuł auta koło czy silnik albo gaśnice tylko czemu naszym kosztem majom te zyski bo to napendza dlanih klijentuw a my nic z tego nie mamy

2015-01-14 10:33

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Szanowni Państwo, chciałbym wyjaśnić, że zgodnie z Ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych zwrot składki za OC przysługuje zbywcy auta wówczas, gdy nabywca wypowie umowę. Art. 31 (ust. 1) stanowi, że „w razie przejścia lub przeniesienia prawa własności pojazdu mechanicznego, którego posiadacz zawarł umowę ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, na posiadacza pojazdu, na którego przeszło lub zostało przeniesione prawo własności, przechodzą prawa i obowiązki poprzedniego posiadacza wynikające z tej umowy”. Natomiast art. 41 (ust. 1, pkt 3) mówi o tym, że „w przypadku rozwiązania umowy w związku z jej wypowiedzeniem przez posiadacza pojazdu mechanicznego, na którego przeniesiono prawo własności pojazdu w przypadku określonym w art. 31 ust. 1 – zwrot składki przysługuje posiadaczowi, który przeniósł prawo własności tego pojazdu”. W przypadku pytań lub wątpliwości uprzejmie proszę o kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-01-13 14:49

henio

koledzy doradzcie uczciwom firme ubezpieczenowom bo jak ze zwrotem ta firma ma problem to z odszkodowaniem co dopiero strach pomyśleć czekam na posty

2015-01-13 17:07

ADAM

ja prywatnie odradzam liberty doradzam rozsondny wybór jest wiele firm z pewnościom bardziej wiarygodnyh co ztego że som niekture tańsze jeśli odrabiajom to inaczej

2015-01-13 14:44

rusek

sami widzicie jak łatwo pszywłaszczyc se pienioszki w tym kraju bezkarnie ja k sie nie spażysz to niewiesz

2015-01-13 14:41

ADAM

i itak pszedstawiciele waszej firmy swoje czyli zwrotu pienioszkuw nie bendzie nie polecam tej firmy nikomu jak polise można traktować jak częśc auta to nie koło zapasowe ani lewarek na umowie nie pisałem że zbywam śię polisy z autem to parodia interpretujecie prawo na swojom kożyść nie żetelna firma skoro stwierdzacie jak spszedałem auto i kupiłem drugie drugi ras zapłacic oc a posiadam jedno auto to czemu mam płacić za dwa czemu niby mam ponosic takie koszty czemu tu na tyh blogah nie opublikujecie tego prawa

2015-01-13 14:51

ekspert

i tak zrobiom swoje daruj se płacz i płać

2015-05-22 08:20

Wojtek89.233.144.30

jezus maria kto was uczył Polskiego? Ja mam dysleksję ale to już przesada. Niedziwtota że jak polskiego nie znacie to i pewnie czytać umów teżnie umiecie. jeden wielki żal.

2015-01-12 15:02

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, wiadomość zawierająca obszerne wyjaśnienia na temat opisanej sprawy została wysłana na Pana adres mailowy. Przy okazji chciałbym zapewnić, że nasi pracownicy zweryfikowali dane najszybciej jak to możliwe - w pierwszym dniu roboczym od ich otrzymania. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Dziękuję i pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-01-11 20:42

ADAM

no i piszom o podanie num polisy i cisza kamień w wode KUPIŁEM NASTEMPNE AUTO NIE UBESPIECZE U WAS NIGDY

2015-01-05 17:56

adam

ja was zareklamuje a napewno to co ja strace was to pociongnie wiencej

2015-01-09 15:10

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią zweryfikuję procedury zastosowane w procesie obsługi Pańskiej sprawy i udzielę Panu dodatkowych wyjaśnień na jej temat. Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-01-05 17:52

adam

to parodia te ubezpieczalnie wykorzystujom prawo nie jasnie zapisane przeciwko swoim klijentom a odsetki doliczom jesli nie zapłacisz o oddac kase to nie w tom strone nie działa

2014-09-16 16:36

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@krystian: Szanowny Panie, bardzo proszę o prywatną wiadomość na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Znając szczegóły opisanej sprawy, będę mogła udzielić Panu dokładniejszych informacji na temat możliwych rozwiązań. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-09 17:00

krystian1968

Proszę o porade moja poczta to krystian1968@onet.pl

2014-09-09 16:53

krystian

witam ,posiadam samochod ,zglosilem rezygnacje z polisy ubespieczeniowej w liberty ,znajoma była wspolwlascicielem pojazdu,i tu som schody ,sprzedałem samochod i zapomniałem wpisac dane wspolwlasciciela,teraz ja mam spokoj z liberty a znajoma ma komornika ,i musi zaplacic za caly rok ubezpieczenie czy to jest zgodne z prawem ,Mysle ze nie skoro ja jestem wlascicielem pojazdu

2014-06-26 08:09

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Jakub: Szanowny Panie, ponawiam prośbę o przesłanie wiadomości na mój adres:aneta.linek@libertydirect.pl. Mając dane Pana polisy, będę mogła bliżej przyjrzeć się zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2015-01-20 13:01

ADAM

te ih pszepisy by tylko nie oddać tej kasy

2014-06-24 14:10

Jakub

Jak widać lubią przywłaszczać sobie cudze pieniądze. Jeden zadowolony klient sprowadzi dziesięciu nowych a niezadowolony zrazi stu. Nikt nie będzie mnie okradał !!!!

2014-06-23 20:07

Basia

Mojemu mężowi też nie zwrócili pieniędzy za niewykorzystany okres pakietu ubezpieczeniowego - Oszuści !!!

2014-06-25 09:13

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Basia: Szanowna Pani, uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy Pani męża na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając jego dane, będę mogła zapoznać się z sytuacją i prześledzić proces obsługi, a takže udzielić Państwu dodatkowych wyjanień. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2015-01-05 17:47

adam

2014-277505800 to moja polisa mi taksamo dziś oznajmiono isz nie dostane pieniędzy z powrotem to rzenójonce co za ustrojstwo nigdy wiencej im nie dam zarobic na sobie dla mnie to oszustwo niemam auta a płace za co niby zondam zwrotu pieniendzy

2015-01-20 13:06

ADAM

pominowszy że nie oddali mi za oc to nawet ubespieczenia na opony nie oddali a to dobrowolne .oszustwo na całego nie paży was taka ilość gotówki państwo w państwie ale poco som adwokaci i telewizja

2014-06-23 14:24

Jakub

Już ponad dwa miesiące zalegają ze zwrotem i nadal nic !!!

2014-06-25 09:12

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Jakub: Szanowny Panie, jestem Kierownikiem Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Chciałabym dowiedzieć się więcej o opisanej przez Pana sprawie - czy mógłby Pan przesłać mi wiadomość ze swoim numerem polisy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl? Mając Pana dane, będę w stanie prześledzić proces obsługi i wpłynąć na przyspieszenie procedur. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-06-18 13:37

Jakub

Nigdy więcej żadnej polisy u tego ubezpieczyciela!!!! Tak jak ich wcześniej polecałem znajomym tak teraz odradzam zarówno im jak i moim Klientom oraz ludziom na moich forach motoryzacyjnych, aby ostrzec znajomych. Od dwóch miesięcy nie mogą zwrócić składek za cały pakiet ubezpieczeń po sprzedaży samochodu. Mimo wysłania wiadomości na każdy z adresów mailowych - odpowiada tylko automat. Dokumenty podpisane własnoręcznie i wysłane. Sprawa została zgłoszona do KNF. Jak tylko wrócę z delegacji sprawa trafia do sądu i skarga do Rzecznika Ubezpieczonych. Pismo o natychmiastowe wypłacenie reszty składek wraz z odsetkami za zwłokę również już dostali i nadal nikt się nie odezwał. Parodia a nie firma !!!! Widać, że tego burd$#$ nikt nie ogarnia. Dostają wszystkie załączniki w mailu a widzą tylko ten co chcą. Widzą ile mają wypłacić ale prośby o wypłatę już nie zauważają. Jak sam tytuł mówi: "oszuści i złodzieje"! Oczywiście mowa o pakiecie: AC/NNW/ASS - OC pomijam bo przechodzi na nowego właściciela. Zgłoszone 18kwietnia a do dziś "nic" - spróbuj samemu im zalegać to windykatorów naślą. Nie jest to wielka kwota ale chodzi o zasady!!! W warsztacie powieszę "reklamę" z opisaną sytuacją - niech klienci mojego warsztatu samochodowego też wiedzą z czym się mogą liczyć!!!!

2015-01-13 17:08

hans

no panie jakubie nie jest pan pierwszy i ostatni

2015-01-24 11:11

tadek

przekonałeś mnie o zmianie ubezpieczyciela. Więcej takich informacji, gdzie ma klient ubezpieczyć!!!!