pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Nie wypłacają przyznanego odszkodowania

2014-09-01 13:45

Jan

Nie wypłacają odszkodowania w oczywistych sprawach, jak możecie to unikajcie ich jak ognia!

2014-10-17 20:40

Klient

Drodzy forumowicze, Piszę by podzielić się z wami moimi wrażeniami po SKANDALICZNYM potraktowaniu mnie przez ubezpieczyciela HESTIA, mam nadzieje że historia odwiedzie wszystkich potencjalnych klientów od zawarcia ubezpieczenia sprzętu z tą firmą. Mniej więcej miesiąc temu mój laptop Sony przestał działać (po prostu wróciłam z pracy i laptop nie dał się włączyć) zadzwoniłam na infolinię, szkodę przyjęto laptop został wysłany oczywiście koszt wysyłki 26 zł musiał zostać pokryty przeze mnie. Ok. Wysłałam, po dwóch tygodniach będąc już lekko zaniepokojona dzwonię zapytać co się dzieje dowiaduję się że ‘laptop został przyjęty wczoraj do serwisu’ (czyli wcześniej gdzie był? Na urlopie dwutygodniowym?) Ok., pytam się ile będzie trwać naprawa słyszę ‘ jeszcze około trzy tygodnie (!) Mówię Ok. przeżyję, naprawią, będzie dobrze, naprawa co prawda nie trwała tak długo nie mniej jednak dostaje laptopa (koszt wysyłki następne 26 zł) …bez ładowarki. Dzwonię do serwisu, Pani przez dwa dni intensywnie wmawia mi że nie wysłałam tej ładowarki i że oni ‘zawsze dokładnie sprawdzają do przyszło’ prawie wychodzę z siebie. Po dwóch dniach kiedy ostatecznie jej ‘nie znaleźli’ odesłali mi inną, używaną, wciąż mówię Ok. byleby wszystko działało. Laptop pochodził dwa dni i koniec, dalej włączyć się nie może. Zgłaszam, oświadczają że mają pięć dni ‘procedury reklamacyjnej’ po pięciu dniach szanowna komisja kontroli gier i zakładów się naradziła i stwierdzili że mam laptopa do nich odesłać (cóż za śmiała decyzja) po kolejnym 1,5 tygodnia bez komputera oddzwania do mnie szanowny reprezentant firmy Hestia oświadczając że…. Szkody nie ma… i nie było! Hestia wymyśliła sobie że przecież na pewno istnieje taka grupa ludzi która lubi im wysyłać sprzęty do naprawy nawet gdy są sprawne i czekać na nie następne kilkanaście dni dla frajdy. I tu się zaczyna najlepsza część ta frajda według Hestii nie jest darmowa. Kosztuje…92 zł które teraz mam pokryć ponieważ trzeba pokryć wysyłkę w dwie strony plus ‘diagnostykę’ ich ekspertów których wkład jak podejrzewam był taki ze naprawili niewielką usterkę i chcąc odbić sobie wcześniejsze koszta wysłania ładowarki doszli do wniosku że znajdą sposób aby je z nawiązką zrekompensować. Jestem absolutnie zdruzgotana tym jak zostałam potraktowana, w poniedziałek idę do rzecznika praw konsumentów zgłosić sprawę bo czuję dosłownie jakby ktoś na mnie dokonał wymuszenia. Laptopa nie mam już miesiąc a na wątpliwą przyjemność obcowania z Hestią wyjdzie mi już ok. 150 zł kosztów. Najzabawniejsze jest to jak znajdują sposoby żeby robić z klienta kretyna i tak jak za pierwszym razem polecono mi zrobić zdjęcia paczki żeby mieć dowód że była wysłana dobrze zabezpieczona tak za drugim razem wysyłając robiłam zdjęcia zawartości (ładowarki, baterii etc) żeby ZNOWU nie zgubili tak radzę wszystkim żeby nagrywali film z notariuszem i rzeczoznawcą przed wysłaniem aby udowodnić że sprzęt NAPRAWDĘ jest zepsuty i zostało to komisyjnie potwierdzone. Po stokroć NIE POLECAM.

2015-01-02 20:25

Łukasz

Hestia to złodzeje stasza luzi i zastraszają .

2015-01-18 19:52

keny

Mas akra........ Brak kontaktu z prowadzącym sprawę, żadnego powiadomienia listownego o wypłacie odszkodowania.Kwota,którą proponowali to kpina.Będę się odwoływać.

2015-02-19 16:33

Marcin85.221.221.108

Hestia to zwykli oszuści. Żeby nie wypłacić odszkodowania ,potrafią nawet wmówić sobie,że można naprawić coś czego niema i wycenić poniżej kosztów .