pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Nie udostępnili auta zastępczego-centrum alarmowe odmówiło pomocy

2015-01-27 13:21

Aga

Witam, Mieliśmy ASSISTANCE PREMIUM - czyli wszystko co potrzebowaliśmy: pomoc prawną, auto zastępcze itd - to na czym na nam zależało. Po wypadku nikt z na infolinii nie poinformował i działaniach, jakie powinniśmy podjąć, aby otrzymać auto zastępcze. Jak się okazało, w przypadku braku holowania, auto zastępcze się nie należy (w umowie jest mowa tylko o przypadku unieruchomienia auta. Jak auto jeździ to co?- też mam go holować?). Dzwoniliśmy na centrum alarmowe kilkukrotnie i informowaliśmy, że nie potrzebujemy holowania, tylko auta zastępczego. Jednak uparty naród LIBERTY odmawiało auta zastępczego. Tak więc poprosiliśmy o holowanie w takim razie (było to już parę dni po wypadku) - Pan powiedział na to, że to jest wyłudzenie, bo kilkukrotnie powtarzałam, że holowania już nie potrzebuję. KWADRATURA KOŁA - nie dostanę auta zastępczego, bo nie miałam holowania. Nie dostanę holowania, bo to już wyłudzenie. KOSZMAR!!! NIE POLECAM!!!! szkoda nr 866237/933685 numeru polisy nie podam, ponieważ LIBERTY wypłaca odszkodowanie innym fikcyjnym uczestnikom wypadku - bez informowania mnie. Zdarzyło się to dwukrotnie!!!

2015-02-02 15:27

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.72.232.184

Szanowna Pani, chciałbym wyjaśnić, że towarzystwa ubezpieczeniowe nie mają obowiązku informowania sprawcy o tym, że zostało wypłacone odszkodowanie z jego polisy. Natomiast decyzja o odmowie lub wypłacie odszkodowania jest podejmowana w oparciu o wnikliwą analizę dokumentacji z akt szkody, której kopia oczywiście jest udostępniania osobom uprawnionym (na ich wniosek). Jeżeli chciałaby się Pani dowiedzieć więcej na temat tych procedur, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-02-02 15:29

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.72.232.184

Szanowna Pani, chciałbym też poinformować, że zakres pomocy realizowanej w ramach ubezpieczenia Premium Assistance jest określony w Ogólnych Warunkach Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Według tych zapisów „warunkiem skorzystania przez Ubezpieczonego ASS z pojazdu zastępczego po awarii i/lub wypadku jest uprzednie wykonanie – stosownie do postanowień OWU – w przypadku awarii – usługi holowania unieruchomionego pojazdu zorganizowane oraz opłacone przez centrum alarmowe, w przypadku wypadku – usługi holowania unieruchomionego pojazdu zorganizowane oraz opłacone wyłącznie przez centrum alarmowe”. Co do pozostałych uwag, zapewniam, że dokładamy szczególnej staranności, aby proces likwidacji szkody przebiegał w sposób rzetelny i profesjonalny. Jeszcze raz zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-04-28 16:05

marines178.219.114.5

witam posiadam assistance premium, auto uleglo wypadkowi zostalo odholowane z miejsca wypakdku. na jaki okres otrzymam auto zastepcze.

2015-05-05 16:52

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, aby odpowiedzieć na to pytanie, będziemy potrzebowali większej ilości danych. Bardzo proszę o kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Mailowa forma komunikacji pozwoli nam w szybkim trybie udzielić Panu informacji na temat zaistniałej sytuacji - w komentarzach publikowanych na ogólnodostępnych forach nie możemy tego zrobić, gdyż obowiązuje nas tajemnica ubezpieczeniowa. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia