Strona główna  |  Wiadomości  |  Najlepsza jakość obsługi w Ergo Hestia

Najlepsza jakość obsługi w Ergo Hestia

Data publikacji: 2010-09-27
Ergo Hestia została nagrodzona godłem Jakość Obsługi 2010 jako najbardziej przyjazna klientom firma na rynku ubezpieczeń.

Ergo Hestia Od trzech lat godło Jakość Obsługi jest przyznawane firmom, prezentującym w swojej branży najwyższy poziom obsługi klienta. Decyzję o wyborze lidera podejmują konsumenci, oddając swoje głosy za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Użytkownicy oceniają firmę na podstawie następujących kryteriów:

  • organizacja i czas obsługi;
  • cena i asortyment;
  • wygląd miejsca obsługi;
  • wiedza;
  • kompetencje;
  • zachowanie i wygląd personelu.

W tym roku, wśród towarzystw ubezpieczeniowych, Ergo Hestia zajęła pierwsze miejsce. Sopocki ubezpieczyciel został nagrodzony w ten sposób już po raz drugi. Pierwszą tego typu nagrodę Hestia otrzymała w 2009 roku.

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2020-04-28

Koronawirus: jak ubezpieczyciele pomagają kierowcom?

Z powodu pandemii koronawirusa Polska Izba Ubezpieczeń zarekomendowała pomoc dla kierowców. Sprawdzamy, jakie rozwiązania wprowadzili poszczególni ubezpieczyciele. Na jaką pomoc można liczyć?

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2021-09-24

Telematyka, czyli systemy monitorujące styl jazdy kierowców w Polsce

Podwyżki OC dotykają wszystkich kierowców. Czy sposobem na wzrosty cen jest zastosowanie w ubezpieczeniach telematyki ? Oto 5 rzeczy, które warto wiedzieć na temat pożyteczności systemów monitorujących...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2016-04-01

Pierwsze urodziny BLS - piątkowy przegląd tygodnia

Już od roku w Polsce działa system BLS, a UFG ogłosił, że wzmożone kontrole zaowocowały spadkiem liczby aut bez ważnego OC. Co jeszcze działo się w tym tygodniu? Zobacz nasz przegląd.

Czytaj więcej
Komentarze