Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Najlepsza jakość obsługi w Ergo Hestia

Data publikacji: 2010-09-27

Ergo Hestia została nagrodzona godłem Jakość Obsługi 2010 jako najbardziej przyjazna klientom firma na rynku ubezpieczeń.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Jakość obsługi 2010Od trzech lat godło Jakość Obsługi jest przyznawane firmom, prezentującym w swojej branży najwyższy poziom obsługi klienta. Decyzję o wyborze lidera podejmują konsumenci, oddając swoje głosy za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Użytkownicy oceniają firmę na podstawie następujących kryteriów:

  • organizacja i czas obsługi;
  • cena i asortyment;
  • wygląd miejsca obsługi;
  • wiedza;
  • kompetencje;
  • zachowanie i wygląd personelu.

W tym roku, wśród towarzystw ubezpieczeniowych, Ergo Hestia zajęła pierwsze miejsce. Sopocki ubezpieczyciel został nagrodzony w ten sposób już po raz drugi. Pierwszą tego typu nagrodę Hestia otrzymała w 2009 roku.

Tagi:

Komentarze