Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Monitoring likwidacji szkód przez internet w Liberty Direct

Data publikacji: 2010-08-27

Liberty Direct – jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych funkcjonujących w systemie bezpośrednim wprowadza innowację do swojej oferty. Za pomocą nowej platformy klienci będą mogli na bieżąco śledzić działania związane z procesem likwidacji szkód przez internet.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Po telefonicznym zgłoszeniu szkody przez klienta, otrzymuje on dostęp do systemu, w którym może sprawdzać na jakim etapie jest przebieg likwidacji szkody. Nowa platforma on-line pozwala nie tylko na dostęp do informacji na temat wymaganych dokumentów. Daje również możliwość przesłania ich do osoby odpowiedzialnej za obsługę administracyjną oraz pozwala na weryfikację czy dostarczone dokumenty są poprawne. Platforma dopuszcza stały kontakt z likwidatorem oraz monitorowanie wszystkich działań zmierzających do ustalenia wysokości i wypłaty odszkodowania z ubezpieczenia AC. Dzięki aplikacji Liberty Direct każdy klient może dowiedzieć się, kiedy zostały zlecone oględziny samochodu oraz czy zapadła decyzja w sprawie wypłaty odszkodowania. Nowy system umożliwia śledzenie likwidacji wszystkich szkód zgłoszonych po 9 sierpnia.

„Kluczowym założeniem Liberty Direct jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie oraz najwyższej jakości obsługi Klienta, zwłaszcza w obszarze likwidacji szkód. Przykładamy szczególną wagę do tego, by okres oczekiwania na decyzję o wypłacie odszkodowania był w naszej firmie jak najkrótszy. Dodatkowo, dzięki nowej aplikacji proces likwidacji będzie bardziej czytelny - Klienci będą mogli uzyskać informację na temat statusu swojej szkody przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Jestem przekonany, że wiele osób doceni nową funkcjonalność i będzie z niej korzystać” - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Ubezpieczyciel jest świadomy przyszłości Internetu i stara się go optymalnie wykorzystać. Klienci Liberty Direct, poza monitorowaniem procesu likwidacji szkód, na stronie internetowej mają jeszcze dostęp do innych aplikacji. Mogą na przykład zgłaszać sprzedaż lub kupno samochodu przez internet, jak również odnowić polisę.

Tagi:

Komentarze

2011-05-10 22:47

piotr

Trwa promocja w Liberty Direct, więc wciąż jest szansa na tanie ubezpieczenie. 62748738 to kod, który zawsze działa. Wiek twojego auta, to jak długo masz prawo jazdy nie ma znaczenia. Zniżka oparta na kodzie 62748738 obowiązuje niezależnie od wszystkich czynników. Krok 1. Wejdź na stronę https://www.libertydirect.pl/libertyapp/kalkulator-OC-AC.html#Obliczenie_skladki Krok 2. Podczas liczenia składki podaj kod 62748738 Obniży to twoją składkę OC o 50zł. Jeśli kupujesz pakiet OC+AC zaoszczędzisz 100zł Dodatkowo za wyliczenie składki przez internet jest 5% zniżki oraz 5% jeśli zapłacisz kartą kredytową. Krok 3. Korzystaj z taniego OC

2011-05-27 15:19

Kookie

Dobra wiadomość dla wszystkich kierowców. Promocja w Liberty Direct została przedłużona. Wykorzystaj więc mój kod promocyjny 72998392 Zapłać 50zł mniej za OC albo 100zł razem z AC. Jeśli skorzystasz z numeru mojej polisy kupując OC dostaniesz 50 zł zniżki, a w pakiecie OC i AC dostaniesz 100 zł zniżki. Zajmuje to max. 3 minuty! Krótki opis jak kupić polisę ze zniżką w promocji "Poleć sprawdzone ubezpiecznie”: Wejdź na stronę https://www.libertydirect.pl/libertyapp/kalkulator-OC-AC.html#Obliczenie_skladki i w polu na dole strony „Kod promocyjny” wklej nr polisy 72998392 Możesz też zadzwonić pod numer 195 21 lub (22) 589 91 91 i konsultantowi podać kod promocyjny Liberty Direct 72998392 Na stronie jest tez opcja zamówienia bezpłatnej rozmowy albo dzwonienia ze skype, całkowicie za darmo. Podając nr mojej polisy 72998392 uzyskasz zniżkę na ubezpieczenie swojego auta! Najtańsze OC i AC tylko w Liberty Direct

2011-07-25 16:32

poszkodowany

To jakaś ściema z tym monitorowaniem wszystkich działań zmierzających do ustalenia wysokości i wypłaty odszkodowania na ich stronie. Tydzień temu był na oględzinach rzeczoznawca z Liberty Direct, porobił zdjęcia wypełnił papierki i powiedział w ciągu tygodnia będzie decyzja, mało tego szkoda była zgłoszona telefonicznie tego samego dnia kiedy to zostałem poszkodowany w kolizji drogowej. Loguję się na ich stronie wchodzę w konto założone przez Panią przyjmującą szkodę i nic, nawet nie ma zgłoszonej szkody, żadnych adnotacji poza moimi danymi, kompletna cisza. Zastanawiam się ile to jeszcze potrwa, o wyjeździe na wakacje to mogę sobie pomarzyć

2012-09-11 15:27

poszkodowany2

zgadzam sie z przedmowca sciema i lipa po dwoch tygodniach zadnych danych

2011-08-02 19:22

poszkodowany

No i nadal nic, trzeba się prosić o łaskawe załatwienie sprawy. Brak słów, jak widać tylko na reklamy ich stać, żeby ściągnąć do siebie ludzi. Nikomu nie życzę stłuczki ze sprawcą z Liberty Direct

2011-08-03 14:49

helena

Nikt sobie w ogóle stłuczki nie życzy. Ale z tego co mi się wydaje, to takich spraw nie załatwia się w na poczekaniu. Trochę to musi trwać. Więc może warto zachować cierpliwość i dopiero potem wyżywać się w internecie. Miłego dnia życzę

2011-08-07 20:08

adam

Takie sprawy zawsze trwają. W rożnych ubezpieczalni różnie, ale ja w sumie miałem dobre doświadczenia z Liberty pomimo niedobrych z samym warsztatem - ale to inny temat

2011-09-05 21:09

oskar

wszystko musi trwać .... w zeszłym roku miałem szkodę sprawca był ubezpieczony w pzu ( tir skręcając zachaczył tył mojego samochodu) zgłoszenie szkody za dwa dni oględziny i w zasadzie od ręki wycena, z naprawą zamkneło się w 8 dniach od szkody zgłoszonej następnego dnia po kolizji. A teraz mam sprawcę ubezpieczonego w libery i co 8 dni od zgłoszenia szkody, 7 od oględzin i jestem w dup... ani auta, bo nie jest zdatne do jazdy ani wyceny , pomimo interwencji policji na miejscu zdażenia mam wrażenie że ciągnie się to w nieskączoność. Ot taka widać ubezpieczalnia przede wszystkim płać , a jak masz szkodę to płacz ...

2012-06-29 15:00

Heniutek

poprzednim razem zamknęło się w 8 dni, a teraz w 8 się nie udało? Coś chyba nie rozumiem