Kreacja najnowszego spotu Link4 bazuje na metaforze błędnego koła, w które wpadli polscy kierowcy, korzystając latami z usług tego samego towarzystwa ubezpieczeń. Błędne koło zostało przedstawione w formie ulicznego ronda, które pełni także funkcję wykresu z zaprezentowanymi wynikami badań. Przekaz najnowszej kampanii Link 4 oparty został na wynikach badań ilościowych przeprowadzonych przez instytut badawczy IPSOS. Analiza wskazuje, że ponad połowa polskich kierowców po 24 roku życia mogłaby zaoszczędzić, zmieniając ubezpieczyciela. Kalkulacja pokazuje również, że kierowcy którzy przeszli do Link4 zaoszczędzili na ubezpieczeniu samochodu średnio 420 zł.
"Poprzez naszą najnowszą kampanię uświadamiany klientom, że rutynowe działanie, jakim jest systematyczne odnawianie takiej samej polisy w jednym towarzystwie, może okazać się nieopłacalne. Na konkretnych danych liczbowych pokazujemy więc, że poszukiwanie tańszych ofert ubezpieczeń to gra warta świeczki" – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu i członek Zarządu Link4 TU S.A.
Kampanię zrealizowała Grupa66 Oglivy. Według Kamili Floryszak, Account Supervisor w Gruppa66 Ogilvy, kampania oparta na danych liczbowych, jest sporym wyzwaniem. "Udało nam się przedstawić wyniki badań w dynamiczny i kreatywny sposób nie tracąc przy tym sensu całego przekazu, który pozostaje jasny i łatwy do zapamiętania" – powiedziała Floryszak.
Kampania Link4 ma charakter wizerunkowo - sprzedażowy. Spot reklamowy został wyprodukowany przez Redworks, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Spot występuje w dwu wersjach, po 15 i 30 sekund i można go oglądać w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię wspierają akcje bannerowe na stronach popularnych portali internetowych oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.