Aplikacja "Szef Wszystkich Szos" jest interaktywną zabawą w formie testu. Użytkownik ma za zadanie ocenić swoich znajomych pod względem umiejętności radzenia sobie za kierownicą. Ponadto każdy uczestnik zabawy może wziąć udział w konkursie, w którym może wygrać iPada i jedną z sześciu kamer Philips CAM100. Konkurs potrwa 6 tygodni.
Fan page Link4 wystartował ponad miesiąc temu i do tej pory polubiło go niemal 2 tysiące osób. Poza informacjami dotyczącymi oferty ubezpieczyciela i aktualnych promocji, użytkownicy mogą znaleźć porady ułatwiające poruszanie się w świecie ubezpieczeń samochodowych i mieszkaniowych.
"Kluczowym kanałem kontaktu z naszymi potencjalnymi i obecnymi klientami jest internet. Chcemy być tam, gdzie nasi konsumenci, dlatego włączamy ich w ciekawe inicjatywy prowadzone na najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Realizujemy w ten sposób jeden z elementów strategii Link4 – jest nim bezpośrednie angażowanie konsumentów w dialog z naszą marką" – podkreśla Maciej Marszałek, dyrektor Departamentu eBussines Link4 TU S.A..
Wśród poprzednich aktywności ubezpieczyciela największą popularnością cieszyła się akcja pt. "Narodowy Test Kierowców", przeprowadzona w ubiegłym roku na portalu Nasza Klasa. Konkurs polegał na udzieleniu odpowiedzi na kilka żartobliwych pytań testowych dotyczących bezpieczeństwa na drodze, a kończył się pytanie otwartym na temat oczekiwań dotyczących ubezpieczenia samochodu. Akcja trwała 6 tygodni, a udział w nim wzięło 350 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 45 tysięcy zdecydowało się odpowiedzieć na zadane pytanie otwarte.