Akcję Link4 wspiera kampania marketingowa o charakterze sprzedażowym. Kreację najnowszego spotu przygotowała Grupa66 Oglivy. W reklamie kierowca staje przed wyborem ubezpieczyciela - zobrazowane symbolicznie przy użyciu rozdroża i znaku drogowego kierującego do Link4 lub "innych ubezpieczycieli". Spot jest wizualnie i komunikacyjnie spójny z poprzednią kampanią - zachęca kierowców do poszukiwania nowych lepszych rozwiązań i tańszych ubezpieczeń.
Promocja polega na tym, że każdy nowy klient, który zdecyduje się na zakup ubezpieczenia OC i AC w Link4 o wartości minimum 1000 złotych i prawidłowo odpowie na pytanie konsultanta wygrywa GPS z popularnej linii Lark FreeBird. Akcja promocyjna potrwa do 30 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
Realizacją 15 sekundowych spotów zajęła się Grupa66 Oglivy, planowaniem i zakupem mediów Starcom. Reklamy będzie można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Wsparciem akcji jest też kampania internetowa na największych portalach, m.in. onet.pl, wp.pl i o2.pl.
Źródło: Link4