Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct potwierdza dynamiczny rozwój rynku ubezpieczeń direct.

Data publikacji: 2010-06-24

Liberty Direct w I kwartale 2010 r. zebrało 29,1 mln zł składki. Oznacza to wzrost o 61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2009 r. Firma poszerzyła swoją ofertę o ubezpieczenie szyb sprzedawane razem z ubezpieczeniem OC. W maju rozpoczęła również sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

„Wysoki wzrost w I kwartale zawdzięczamy m.in. rozszerzeniu dystrybucji i oferty produktowej. Dzięki współpracy z komisami samochodowymi dotarliśmy do nowej grupy odbiorców.” – mówi Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. Ubezpieczyciel w ciągu 2,5 roku działalności pozyskał ponad 140 tys. klientów. Około połowa z nich zdecydowała się na skorzystanie z oferty firmy przy wykorzystaniu internetu.
Liberty Direct przypomina, że obecnie rynek ubezpieczeń direct jest wart ok. 700 mln zł. Z tego główną grupę – 90 proc. stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. Pozostałe 10 proc. przypada na NNW, assistance, ubezpieczenia turystyczne oraz mieszkaniowe. Zgodnie z szacunkami firmy, biorąc pod uwagę obecne tempo wzrostu rynku, na koniec 2010 r. może on być wart ponad 750 mln zł.

Tagi:

Komentarze