Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct nominowany do EFFIE 2010

Data publikacji: 2010-09-23

Jedna z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych – Liberty Direct – otrzymała nominację do konkursu EFFIE Awards 2010. Kampania „Amerykańskie symbole” została wyróżniona w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

EFFIE jest jednym z najważniejszych na świecie konkursów reklamowych. Pierwszy raz został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest jedynym festiwalem, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. W Polsce konkurs EFFIE jest organizowany od roku 1999.

W tym roku, do tego prestiżowego konkursu, otrzymała nominację firma Liberty Direct. Kampania reklamowa „Amerykańskie symbole”, której głównym przekazem był komunikat o szybkiej (do 7 dni) decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC, została wyróżniona w kategorii Long Term Marketing Excellence. Kreacja kampanii, wykorzystującej Statuę Wolności jako symbol marki, została zrealizowana przy współpracy z agencjami Oglivy oraz Oglivy Interactive.

„Jako jeden z nielicznych ubezpieczycieli directowych konsekwentnie budujemy wizerunek naszej firmy nie tylko w oparciu o aspekt cenowy oferty, ale również wysoką jakość obsługi w zakresie likwidacji szkód. Przyjęta przez nas strategia komunikacji jest bardzo skuteczna, co znajduje odzwierciedlenie w naszych wynikach - w 2009 roku odnotowaliśmy ponad 40% wzrost składki stając się jednym liderów rynku direct. Bez wątpienia zrealizowana przez nas w I i II kwartale ub.r. kampania miała na to zasadniczy wpływ. Cieszymy się, że nasze działania ponownie przyciągnęły uwagę Jury EFFIE" - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

W roku 2008 firma Liberty Direct otrzymała dwie statuetki. Srebrne EFFIE dla Agencji Reklamowych i brązowe EFFIE Mediowe za kampanię wprowadzającą ubezpieczyciela na rynek Polski. Była to kampania oparta na relacjach Mariusza Maxa Kolonko z Bostonu w stanie Massachusetts, gdzie mieści się siedziba główna Grupy Liberty Mutual. Rok później bohater reklam Liberty Direct zdawał relacje z różnych miejsc w Polsce. Głównym przekazem był komunikat o szybkiej wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC, który wynosił do 10 dni. Wówczas ubezpieczyciel otrzymał brązowe EFFIE dla Agencji Reklamowych w kategorii usługi finansowe.

Tagi:

Komentarze