Strona główna  |  Wiadomości  |  Liberty Direct nominowany do EFFIE 2010

Liberty Direct nominowany do EFFIE 2010

Liberty Direct nominowany do EFFIE 2010

Data publikacji: 2010-09-23
Jedna z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych – Liberty Direct – otrzymała nominację do konkursu EFFIE Awards 2010. Kampania „Amerykańskie symbole” została wyróżniona w kategorii Long Term Marketing Excellence.

EFFIE jest jednym z najważniejszych na świecie konkursów reklamowych. Pierwszy raz został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest jedynym festiwalem, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. W Polsce konkurs EFFIE jest organizowany od roku 1999.

Nagroda konkurs W tym roku, do tego prestiżowego konkursu, otrzymała nominację firma Liberty Direct. Kampania reklamowa „Amerykańskie symbole”, której głównym przekazem był komunikat o szybkiej (do 7 dni) decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC, została wyróżniona w kategorii Long Term Marketing Excellence. Kreacja kampanii, wykorzystującej Statuę Wolności jako symbol marki, została zrealizowana przy współpracy z agencjami Oglivy oraz Oglivy Interactive.

„Jako jeden z nielicznych ubezpieczycieli directowych konsekwentnie budujemy wizerunek naszej firmy nie tylko w oparciu o aspekt cenowy oferty, ale również wysoką jakość obsługi w zakresie likwidacji szkód. Przyjęta przez nas strategia komunikacji jest bardzo skuteczna, co znajduje odzwierciedlenie w naszych wynikach - w 2009 roku odnotowaliśmy ponad 40% wzrost składki stając się jednym liderów rynku direct. Bez wątpienia zrealizowana przez nas w I i II kwartale ub.r. kampania miała na to zasadniczy wpływ. Cieszymy się, że nasze działania ponownie przyciągnęły uwagę Jury EFFIE" - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

W roku 2008 firma Liberty Direct otrzymała dwie statuetki. Srebrne EFFIE dla Agencji Reklamowych i brązowe EFFIE Mediowe za kampanię wprowadzającą ubezpieczyciela na rynek Polski. Była to kampania oparta na relacjach Mariusza Maxa Kolonko z Bostonu w stanie Massachusetts, gdzie mieści się siedziba główna Grupy Liberty Mutual. Rok później bohater reklam Liberty Direct zdawał relacje z różnych miejsc w Polsce. Głównym przekazem był komunikat o szybkiej wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC, który wynosił do 10 dni. Wówczas ubezpieczyciel otrzymał brązowe EFFIE dla Agencji Reklamowych w kategorii usługi finansowe.

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2016-12-06

Najtańsze OC, AC, NNW – ranking listopad 2016 r.

W listopadzie porównywarka ubezpieczeń Ubea.pl znów sprawdziła tysiące anonimowych kalkulacji internautów. Wyniki rankingu Ubea.pl wskazują, że wciąż najtańsze są polisy z oferty AXA Ubezpieczenia...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2016-06-01

Ranking OC, AC, NNW - maj 2016 r.

Maj 2016 r. to już siedemnasty miesiąc, w którym porównywarka Ubea.pl zebrała wyniki tysięcy indywidualnych kalkulacji internautów. Na podstawie tych anonimowych danych, można wiarygodnie sprawdzić,...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2016-05-04

Ranking OC, AC, NNW - kwiecień 2016 r.

Porównywarka Ubea.pl już po raz szesnasty zebrała informacje na temat zmian cenowych w ubezpieczeniach komunikacyjnych (OC, OC + NNW, OC + AC, OC + AC + NNW). Dzięki danym z tysięcy indywidualnych...

Czytaj więcej
Komentarze