pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

2016-04-15 09:59

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.70.146

Szanowni Państwo, ponawiam zaproszenie do kontaktu pod adresem ekspert@lu.pl. Z chęcią przyjrzę się opisanym sytuacjom i zweryfikuję poprawność procedur zastosowanych przez Liberty. Aby zapoznać się z historią obsługi danej polisy, wystarczy mi jej numer, a w przypadku likwidacji szkody z OC sprawcy - numer szkody. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-05-06 11:51

Waldek5.172.247.246

NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT!!!!!!!! Wykupiłem pakiet OC AC i mieszkanie za pośrednictwem CUK Po tygodniu dowiedziałem się że odrzucono moje AC ponieważ auto VW Jetta sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych cztery lata temu zarejestrowane i ubezpieczone OC i AC w Ergo Hestii, dla Liberty posługującej się logo firmy amerykańskiej Jetta jest autem amerykańskim.Ręce opadają, ostrzegam potencjalnych właścicieli aut omijajcie szerokim łukiem tego ubezpieczyciela.Wpłaconą składkę za pakiet w kwocie 1425 zł.zwracano mi w trzech ratach przez okres dwóch tygodni. Wbrew reklamie CUK stałem się Łosiem!!!

2016-05-18 13:44

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.99

Szanowny Panie, chętnie sprawdzę, jakie były przyczyny odmowy zawarcia umowy AC. Być może w formularz, jaki wypełniał Pan za pośrednictwem CUK, wkradły się jakieś błędy? Serdecznie zapraszam do przesłania wiadomości na adres ekspert@lu.pl - zweryfikuję procedury zastosowane przy akceptacji wniosku. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-05-18 08:46

Ania94.254.161.198

Nigdy więc tego ubezpiczyciela, żeby nie wypłacić nam środków z ac to orzekli szkodę całkowitą i wyplacili jakiś marne grosze a teraz otrzymałam od nich pismo po czterech miesiącach że środki mi się nie należały powołując się na paragraf 410 podpunkt 2 Kodeksu cywilnego ze w ciągu 14 dni mam zwrócić środki, to jest jakaś kpina !!! Sprawę mam zamiar skierować do Sądu i Rzecznika. Nigdy więcej nie skorzystam z ich ofert i wszystkim znajomym i rodzinie będę odradzała Liberty.

2016-05-18 13:39

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.99

Szanowna Pani, chciałbym się bliżej przyjrzeć opisanej szkodzie i zweryfikować poprawność procedur zastosowanych przez Liberty przy jej likwidacji. Będę wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem Państwa polisy AC na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią odpowiem też na wszystkie Pani pytania dotyczące obsługi ubezpieczenia. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-06-02 17:46

blondi5.174.63.80

odradzam ubezpieczenie mieszkania ja miałam zalane mieszkanie przez sasiada meble sprzet elektroniczny woda po kostki zgłosiłam a pan dzis dzwoni ze mi sie nie nalezy odszkodowanie bo nie mam na to wszystko rachunków masakra i zamyka sprawe

2016-06-14 09:47

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.99

Szanowna Pani, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres ekspert@lu.pl - chętnie zweryfikuję procedury zastosowane przez Liberty. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-08-22 13:28

Przemo102483.0.173.122

Również mocno zastanawiam się nad podjęciem kolejnego ubezpieczenia w tej firmie. Zadeklarowałem w formularzu chęć rozmowy z konsultantem celem otrzymania nowej kalkulacji. Zadzwonił do iście cham. Zbulwersowany, że kalkulację chcę ponad miesiąc przed zakończeniem kolejnego ubezpieczenia. Dalsza dyskusja z jego strony była bardzo nieprzyjemna tudzież zadziorna (na żywo gwarantuję, że szybko zakończyłbym jego cwaniactwo). Obecnie jestem w stanie zrezygnować z firmy nie tyle ze względu na wyższe koszty, ile na to jaki arogant do mnie zadzwonił. Zawsze była pełna kultura a tu zonk i finalny niesmak. Poza tym mam pełne zniżki 60%, gdzie kalkulacja na stronie WWW ze wszystkimi posiadanymi przeze mnie pakietami wyszła ponad 100zł niższa od proponowanej przez agenta. Żałosne.

2016-09-06 11:30

Ekspert Liberty Ubezpieczenia31.178.44.36

Szanowny Panie, żałuję, że ostatnie doświadczenia związane z Liberty wpłynęły ujemnie na Pańską opinię o naszej firmie. Niezależnie od Pana planów względem kontynuacji umowy, zapraszam do kontaktu pod adresem: eskpert@lu.pl. Chętnie odsłucham wspomnianą rozmowę z konsultantem i sprawdzę, skąd wynika różnica w cenie polisy na www i u agenta. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-09-29 22:42

Dymitr87.206.66.4

Zdecydowanie NIE POLECAM Liberty Ubezpieczenia!!!!!!!!!!!!!!! Umowy zawierają się same nawet po przesłaniu zapytania o ofertę, kary, wezwania zupełnie bezpodstawnie! Nie ma co ryzykować!!!

2016-10-17 12:26

nie nie nie213.158.197.100

Przechodząc do sedna sprawy: - rok temu zostal zakupiony samochod z komisu wraz z ubezpieczeniem (z tego co wiem komis zawiesil dzialalnosc na przelomie maja/czerwca 2016 i nei ma z nim kontaktu) - w drodze powrotnej okazalo sie, ze auto nie jest zdatne do jazdy i zostalo zwrocone do komisu (na drugi dzien po zakupie) - niestety komis nie przekazala zaswidaczenie o zworcie pojazdu do Liberty Po roku, tj pod koniec sierpnia 2016 okazalo sie ze firma Liberty naliczyla oplaty za ubezpieczenie- za auto, ktore nie jest w naszym posiadaniu. Liczne telefony, maile i listy nie rozwiazuja sprawy. Twierdzicie, ze sprawe konsultujecie z komisem, ale jednoczenie on Wam nie odpowiada - gdzie tu logika?? Jestem ciekawa czy w sprawach podpisania nowego ubezpieczenia też tak się ociagacie? My dostajemy co chwile jakies upomnienia o zaplate. Konsultanci nieby caly czas monitoruja sprawe, ale tak naprawde chyba sami nie wiedza co z tym zrobic. Sprawa juz dawno miala byc zakonczona. Zaraz moze okazac sie, ze jestesmy wpisani na jakas liste dluznikow czy bedzie rozpoczete postepowanie komornicze. I kto za to odpowie? Nie mamy umowy , innych kwitow, nie bylo zgody na ubezpieczenie z wasza firma. Wiec dlaczego mamy teraz palcic za cos z czego nie korzystamy? Auto zostalo zwrocone na drugi dzien po jego zakupie, nie wiemy jakie sa jego losy. Nasza wina jest to, ze nie mamy kopii tego zaswiadczenia o zwrocie pojadu. Ale sytuacja byla dosc stresujaca - auto warte ponad 20 000 psuje sie po przejechaniu okolo 50 km. Nikt nie myslal o kopii tego zaswiadczenia. Chociaz skoro sprzedawca chcial wcisnac niesprawne auto, to nie jest dziwne, ze i w tej spawie nas oszukal.... A do tego jeszcze Wy chcecie nas oszukac. Prosze wskazac paragraf, ustawe cokolwiek, w ktorej napisane jest, ze to nabywajacy auto zobowiazany jest to wyslania zaswiadczenia o ewentualnym zwrocie pojazdu. Nie polecam

2016-10-17 14:08

Ubea81.190.208.17

Niestety, według ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych to sprzedający / oddający auto ma obowiązek poinformować o tym ubezpieczyciela. Jeśli komis od razu po zakupie auta przez Panią poinformował o tym ubezpieczyciela, to Liberty wpisało Panią jako właściciela. Kiedy Pani oddawała auto, powinna Pani poinformować o tym ubezpieczyciela. Dlatego najlepiej by było, gdyby miała Pani dowód zwrotu. Ważne pytanie jest jednak takie: jakie dokładnie opłaty za ubezpieczenie naliczyło Liberty? W chwili zakupu auta OC przechodzi na nabywcę, więc ewentualnie płaci on jedynie zwyżkę składki będącą wynikiem rekalkulacji. Jednak takie OC po poprzednim właścicieli nie przedłuża się automatycznie, dlatego Liberty na pewno nie ma prawa ubiegać się o jakiekolwiek pieniądze za nową polisę.

2016-11-08 20:05

marek89.78.204.224

to banda ,dzwonię do nich od 3 dni po kilka razy dziennie po kilkanaście minut z słuchawką przy uchu i nie mogę uzyskać połączenia tylko słucham muzyki

2016-11-21 19:36

autor83.13.227.177

Wprowadź treść postu...jeszcze nie podpisałem umowy a kupiłem auto z polisa liberty i musialem doplacic 1600 zl hosztaplerow należy unjkac

2016-12-12 19:31

marek5.226.72.1

liberty to naciągacz nie ma możliwości kontaktu poza telefonicznym a dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem jeśli się już uda to przełączają między sobą twierdząc że ktoś inny zajmuje się daną sprawą wisiałem na telefonie 2,5 godziny a sprawa nie załatwiona bo nie doczekałem się na kolejnego konsultanta. Sprawa była prosta ,kupiłem auto w komisie z polisą OC Liberty chciałem dowiedzieć się co dalej ale brak kontaktu więc wypowiadam umowę i zrobi to mój agent ubezpieczeniowy żeby nie było problemów. Rzecz kolejna to niech ktoś spróbuje zamówić rozmowę z konsultantem trzeba wpisać swój numer telefonu wybrać temat rozmowy datę kontaktu i dotąd wszystko działa ale preferowanej godziny kontaktu już nie można ustalić bo to okienko po prostu nie działa więc formularz jest nie pełny i nie można go wysłać

2016-12-13 10:37

Ubea.pl81.190.208.17

Kupując auto, masz prawo korzystać z polisy wykupionej przez poprzedniego właściciela do końca okresu jej obowiązywania. Jednak rzeczywiście lepiej się skontaktować, aby sprawdzić, czy nie będzie zbyt dużej rekalkulacji składki. W Twojej sytuacji lepiej więc będzie rzeczywiście wypowiedzieć obecną umowę i znaleźć nową polisę dla siebie (zapraszamy na https://kalkulator.ubea.pl by sprawdzić, kto ma najtańszą ofertę dla Ciebie).

2017-01-11 14:42

Darek176.115.13.142

jest rozwiązanie : nie powinno się przedłużać umów automatycznie i koniec. Bo się nie starają o klienta , robią uniki przed rozwiązaniem , trudno znależć adres do korespondencji. Współczuje starszym ludziom i mniej obeznanym z internetem.

2017-01-12 07:40

Ubea.pl83.3.106.181

Nieprzedłużanie automatycznie umów OC, jeśli nie zostaną wypowiedziane, spowodowałoby jednak prawdopodobnie, że bardzo wielu kierowców zapominałoby, że już czas wykupić nowe ubezpieczenie. A już jednodniowa zwłoka jest podstawą do wezwania do zapłaty kary na rzecz UFG za brak polisy.

2017-02-28 15:15

kkk89.65.186.75

Wprowadź treść postu. Właśnie rozważałem zakup OC w Liberty, ale po tych licznych, negatywnych opiniach właśnie zrezygnowałem z tego pomysłu...

2017-03-01 12:10

maź178.235.147.1

Witam , tak jak poprzednicy dopowiem , ZERO KONTAKTU telefon infolinii nie odbiera , wisiałem na łączy 46 minut i nikt nie odebrał !!! 2 sprawa, nabyłem auto z polisą Liberty poprzedni właściciel opłacił jednorazowo składkę na cały rok a Liberty żąda ode mnie ponownej opłaty za to samo ! to są jaja ! skoro coś zostało już opłacone to zostało opłacone , najzwyczajniej wyłudzają 2X pieniądze. NIE ZAPŁACĘ im ani grosza a jak nie to spotkamy się w sądzie.

2017-03-01 15:55

Ubea.pl81.190.208.17

Jeżeli korzysta Pan z polisy poprzedniego właściciela, to ubezpieczyciel ma prawo do rekalkulacji składki. Liberty może zatem żądać od Pana dopłaty pewnej kwoty do ubezpieczenia (jeżeli ma Pan np. mniejsze zniżki niż poprzedni właściciel). Nie może jednak oczywiście żądać ponownej zapłaty całej składki za polisę.

2017-03-01 16:28

maź178.235.147.153

Miałem tyle samo co poprzedni właściciel a teraz straszą mnie windykacją Kaczmarskim Incaso. Mam do opłacenia I ratę kontynuacji OC ( na nieszczęście również u nich) i nie mam żadnych dokumentów od nich potwierdzających zawarcie nowej polisy a czytając wpisy internautów o tym , ze popłacili im składki a nie dostali do dzisiaj potwierdzenia zawarcia polisy i nie mogą się poruszać autami pomimo, że zapłacili to sam już nie wiem co mam robić czy płacić czy nie , proszę poradźcie coś bo już mi ręce opadają od tej firmy.

2017-03-02 14:45

Ubea.pl83.3.106.181

Jeżeli wcześniejsze OC było wykupione przez poprzedniego właściciela, to nie podlega ono automatycznej kontynuacji. Zatem jeżeli przed zakończeniem polisy poprzedniego właściciela, nie zawarł Pan nowej umowy z Liberty, to ubezpieczyciel nie może żądać zapłaty składki za nową polisę. W takiej sytuacji rodzi się jednak inne pytanie: czy zawarł Pan w jakimkolwiek towarzystwie nową umowę ubezpieczenia OC? Jeśli nie, to grozi Panu kara z UFG za brak OC.

2017-03-02 15:22

maź178.235.147.153

Nie nie zrozumieliście ... mam z nimi 2 sprawy. 1 to żądają ode mnie opłaty za polisę, którą opłacił wcześniej pierwszy właściciel pojazdu , w momencie kiedy go nabyłem jeszcze była aktualna prawie 7 miesięcy i w całości opłacona a oni żądają , żebym zapłacił za ten sam okres kiedy trwała polisa wykupiona przez faceta od którego nabyłem auto.2 sprawa to taka , że nie zapłaciłem im za sprawę nr. 1 i kiedy wygasła polisa (stara) zawarłem z nimi nową bo dali mi korzystną ofertę tym razem polisa już jest na mnie i mam im do zapłaty I ratę tej polisy jednak nie otrzymałem od nich żadnych dokumentów a ludzie piszą , że płacili i nic nie dostali, więc się boję, że zapłacę i stracę kasę. Tylko , czy w przypadku kiedy opłacę a nie przyślą mi potwierdzenia mogę to zgłosić na Policji jako zwykłe oszustwo i wyłudzenie? bo wartość I raty to 289 zł więc ponad 250 a to już jest chyba ścigane z urzędu. Poradźcie coś proszę .

2017-03-02 18:24

Ubea.pl83.3.106.181

OK, teraz jest już jasne. Jeśli chodzi o pierwszą sprawę, to ubezpieczyciel nie ma prawa żądać zapłaty za polisę, którą opłacił poprzedni właściciel (oprócz wspomnianej ewentualnej rekalkulacji). Jeśli chodzi o drugą sprawę, to w jaki sposób zawarłeś umowę? Masz pisemną informację na temat polisy wraz z ratą składki do zapłacenia? Jeśli podpiszesz umowę z ubezpieczycielem i opłacisz składkę, ubezpieczyciel musi przekazać Ci potwierdzenie ubezpieczenia. Nie robiąc tego, łamie prawo.

2017-03-22 19:54

Andrzej77.114.110.78

Co to za firma z którą nie można się skontaktować? Czy pracują tam jacyś konsultanci, bo na infolinii telefonu nikt nie odbiera. Kpina i brak szacunku dla klientów. Nigdy więcej nic tam nie ubezpieczę.