pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

2016-04-15 09:59

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.70.146

Szanowni Państwo, ponawiam zaproszenie do kontaktu pod adresem ekspert@lu.pl. Z chęcią przyjrzę się opisanym sytuacjom i zweryfikuję poprawność procedur zastosowanych przez Liberty. Aby zapoznać się z historią obsługi danej polisy, wystarczy mi jej numer, a w przypadku likwidacji szkody z OC sprawcy - numer szkody. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-05-06 11:51

Waldek5.172.247.246

NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT!!!!!!!! Wykupiłem pakiet OC AC i mieszkanie za pośrednictwem CUK Po tygodniu dowiedziałem się że odrzucono moje AC ponieważ auto VW Jetta sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych cztery lata temu zarejestrowane i ubezpieczone OC i AC w Ergo Hestii, dla Liberty posługującej się logo firmy amerykańskiej Jetta jest autem amerykańskim.Ręce opadają, ostrzegam potencjalnych właścicieli aut omijajcie szerokim łukiem tego ubezpieczyciela.Wpłaconą składkę za pakiet w kwocie 1425 zł.zwracano mi w trzech ratach przez okres dwóch tygodni. Wbrew reklamie CUK stałem się Łosiem!!!

2016-05-18 13:44

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.99

Szanowny Panie, chętnie sprawdzę, jakie były przyczyny odmowy zawarcia umowy AC. Być może w formularz, jaki wypełniał Pan za pośrednictwem CUK, wkradły się jakieś błędy? Serdecznie zapraszam do przesłania wiadomości na adres ekspert@lu.pl - zweryfikuję procedury zastosowane przy akceptacji wniosku. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-05-18 08:46

Ania94.254.161.198

Nigdy więc tego ubezpiczyciela, żeby nie wypłacić nam środków z ac to orzekli szkodę całkowitą i wyplacili jakiś marne grosze a teraz otrzymałam od nich pismo po czterech miesiącach że środki mi się nie należały powołując się na paragraf 410 podpunkt 2 Kodeksu cywilnego ze w ciągu 14 dni mam zwrócić środki, to jest jakaś kpina !!! Sprawę mam zamiar skierować do Sądu i Rzecznika. Nigdy więcej nie skorzystam z ich ofert i wszystkim znajomym i rodzinie będę odradzała Liberty.

2016-05-18 13:39

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.99

Szanowna Pani, chciałbym się bliżej przyjrzeć opisanej szkodzie i zweryfikować poprawność procedur zastosowanych przez Liberty przy jej likwidacji. Będę wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem Państwa polisy AC na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią odpowiem też na wszystkie Pani pytania dotyczące obsługi ubezpieczenia. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-06-02 17:46

blondi5.174.63.80

odradzam ubezpieczenie mieszkania ja miałam zalane mieszkanie przez sasiada meble sprzet elektroniczny woda po kostki zgłosiłam a pan dzis dzwoni ze mi sie nie nalezy odszkodowanie bo nie mam na to wszystko rachunków masakra i zamyka sprawe

2016-06-14 09:47

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.99

Szanowna Pani, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres ekspert@lu.pl - chętnie zweryfikuję procedury zastosowane przez Liberty. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-08-22 13:28

Przemo102483.0.173.122

Również mocno zastanawiam się nad podjęciem kolejnego ubezpieczenia w tej firmie. Zadeklarowałem w formularzu chęć rozmowy z konsultantem celem otrzymania nowej kalkulacji. Zadzwonił do iście cham. Zbulwersowany, że kalkulację chcę ponad miesiąc przed zakończeniem kolejnego ubezpieczenia. Dalsza dyskusja z jego strony była bardzo nieprzyjemna tudzież zadziorna (na żywo gwarantuję, że szybko zakończyłbym jego cwaniactwo). Obecnie jestem w stanie zrezygnować z firmy nie tyle ze względu na wyższe koszty, ile na to jaki arogant do mnie zadzwonił. Zawsze była pełna kultura a tu zonk i finalny niesmak. Poza tym mam pełne zniżki 60%, gdzie kalkulacja na stronie WWW ze wszystkimi posiadanymi przeze mnie pakietami wyszła ponad 100zł niższa od proponowanej przez agenta. Żałosne.

2016-09-06 11:30

Ekspert Liberty Ubezpieczenia31.178.44.36

Szanowny Panie, żałuję, że ostatnie doświadczenia związane z Liberty wpłynęły ujemnie na Pańską opinię o naszej firmie. Niezależnie od Pana planów względem kontynuacji umowy, zapraszam do kontaktu pod adresem: eskpert@lu.pl. Chętnie odsłucham wspomnianą rozmowę z konsultantem i sprawdzę, skąd wynika różnica w cenie polisy na www i u agenta. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-09-29 22:42

Dymitr87.206.66.4

Zdecydowanie NIE POLECAM Liberty Ubezpieczenia!!!!!!!!!!!!!!! Umowy zawierają się same nawet po przesłaniu zapytania o ofertę, kary, wezwania zupełnie bezpodstawnie! Nie ma co ryzykować!!!

2016-10-17 12:26

nie nie nie213.158.197.100

Przechodząc do sedna sprawy: - rok temu zostal zakupiony samochod z komisu wraz z ubezpieczeniem (z tego co wiem komis zawiesil dzialalnosc na przelomie maja/czerwca 2016 i nei ma z nim kontaktu) - w drodze powrotnej okazalo sie, ze auto nie jest zdatne do jazdy i zostalo zwrocone do komisu (na drugi dzien po zakupie) - niestety komis nie przekazala zaswidaczenie o zworcie pojazdu do Liberty Po roku, tj pod koniec sierpnia 2016 okazalo sie ze firma Liberty naliczyla oplaty za ubezpieczenie- za auto, ktore nie jest w naszym posiadaniu. Liczne telefony, maile i listy nie rozwiazuja sprawy. Twierdzicie, ze sprawe konsultujecie z komisem, ale jednoczenie on Wam nie odpowiada - gdzie tu logika?? Jestem ciekawa czy w sprawach podpisania nowego ubezpieczenia też tak się ociagacie? My dostajemy co chwile jakies upomnienia o zaplate. Konsultanci nieby caly czas monitoruja sprawe, ale tak naprawde chyba sami nie wiedza co z tym zrobic. Sprawa juz dawno miala byc zakonczona. Zaraz moze okazac sie, ze jestesmy wpisani na jakas liste dluznikow czy bedzie rozpoczete postepowanie komornicze. I kto za to odpowie? Nie mamy umowy , innych kwitow, nie bylo zgody na ubezpieczenie z wasza firma. Wiec dlaczego mamy teraz palcic za cos z czego nie korzystamy? Auto zostalo zwrocone na drugi dzien po jego zakupie, nie wiemy jakie sa jego losy. Nasza wina jest to, ze nie mamy kopii tego zaswiadczenia o zwrocie pojadu. Ale sytuacja byla dosc stresujaca - auto warte ponad 20 000 psuje sie po przejechaniu okolo 50 km. Nikt nie myslal o kopii tego zaswiadczenia. Chociaz skoro sprzedawca chcial wcisnac niesprawne auto, to nie jest dziwne, ze i w tej spawie nas oszukal.... A do tego jeszcze Wy chcecie nas oszukac. Prosze wskazac paragraf, ustawe cokolwiek, w ktorej napisane jest, ze to nabywajacy auto zobowiazany jest to wyslania zaswiadczenia o ewentualnym zwrocie pojazdu. Nie polecam

2016-10-17 14:08

Ubea81.190.208.17

Niestety, według ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych to sprzedający / oddający auto ma obowiązek poinformować o tym ubezpieczyciela. Jeśli komis od razu po zakupie auta przez Panią poinformował o tym ubezpieczyciela, to Liberty wpisało Panią jako właściciela. Kiedy Pani oddawała auto, powinna Pani poinformować o tym ubezpieczyciela. Dlatego najlepiej by było, gdyby miała Pani dowód zwrotu. Ważne pytanie jest jednak takie: jakie dokładnie opłaty za ubezpieczenie naliczyło Liberty? W chwili zakupu auta OC przechodzi na nabywcę, więc ewentualnie płaci on jedynie zwyżkę składki będącą wynikiem rekalkulacji. Jednak takie OC po poprzednim właścicieli nie przedłuża się automatycznie, dlatego Liberty na pewno nie ma prawa ubiegać się o jakiekolwiek pieniądze za nową polisę.

2016-11-08 20:05

marek89.78.204.224

to banda ,dzwonię do nich od 3 dni po kilka razy dziennie po kilkanaście minut z słuchawką przy uchu i nie mogę uzyskać połączenia tylko słucham muzyki

2016-11-21 19:36

autor83.13.227.177

Wprowadź treść postu...jeszcze nie podpisałem umowy a kupiłem auto z polisa liberty i musialem doplacic 1600 zl hosztaplerow należy unjkac