Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Liberty Direct  |  Liberty Direct - nigdy więcej!!!

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

JERZY
2017-04-26 18:40
IP: 91.146.x.x
kupłem ubezpieczenie LIBERTY teraz AXA z ubezpieczeniem turystycznym 7 dni zagranicą tylko zgłosić przed wyjazdem gdy zgłaszam okazuje się że trzeba dodatkowo płacić ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
odpowiedz
Andrzej
2017-03-22 19:54
IP: 77.114.x.x
Co to za firma z którą nie można się skontaktować? Czy pracują tam jacyś konsultanci, bo na infolinii telefonu nikt nie odbiera. Kpina i brak szacunku dla klientów. Nigdy więcej nic tam nie ubezpieczę.
odpowiedz
maź
2017-03-02 15:22
IP: 178.235.x.x
Nie nie zrozumieliście ... mam z nimi 2 sprawy. 1 to żądają ode mnie opłaty za polisę, którą opłacił wcześniej pierwszy właściciel pojazdu , w momencie kiedy go nabyłem jeszcze była aktualna prawie 7 miesięcy i w całości opłacona a oni żądają , żebym zapłacił za ten sam okres kiedy trwała polisa wykupiona przez faceta od którego nabyłem auto.2 sprawa to taka , że nie zapłaciłem im za sprawę nr. 1 i kiedy wygasła polisa (stara) zawarłem z nimi nową bo dali mi korzystną ofertę tym razem polisa już jest na mnie i mam im do zapłaty I ratę tej polisy jednak nie otrzymałem od nich żadnych dokumentów a ludzie piszą , że płacili i nic nie dostali, więc się boję, że zapłacę i stracę kasę. Tylko , czy w przypadku kiedy opłacę a nie przyślą mi potwierdzenia mogę to zgłosić na Policji jako zwykłe oszustwo i wyłudzenie? bo wartość I raty to 289 zł więc ponad 250 a to już jest chyba ścigane z urzędu. Poradźcie coś proszę .
odpowiedz
Ubea.pl
2017-03-02 18:24
IP: 83.3.x.x
OK, teraz jest już jasne. Jeśli chodzi o pierwszą sprawę, to ubezpieczyciel nie ma prawa żądać zapłaty za polisę, którą opłacił poprzedni właściciel (oprócz wspomnianej ewentualnej rekalkulacji). Jeśli chodzi o drugą sprawę, to w jaki sposób zawarłeś umowę? Masz pisemną informację na temat polisy wraz z ratą składki do zapłacenia? Jeśli podpiszesz umowę z ubezpieczycielem i opłacisz składkę, ubezpieczyciel musi przekazać Ci potwierdzenie ubezpieczenia. Nie robiąc tego, łamie prawo.
odpowiedz
maź
2017-03-01 12:10
IP: 178.235.x.x
Witam , tak jak poprzednicy dopowiem , ZERO KONTAKTU telefon infolinii nie odbiera , wisiałem na łączy 46 minut i nikt nie odebrał !!! 2 sprawa, nabyłem auto z polisą Liberty poprzedni właściciel opłacił jednorazowo składkę na cały rok a Liberty żąda ode mnie ponownej opłaty za to samo ! to są jaja ! skoro coś zostało już opłacone to zostało opłacone , najzwyczajniej wyłudzają 2X pieniądze. NIE ZAPŁACĘ im ani grosza a jak nie to spotkamy się w sądzie.
odpowiedz
Ubea.pl
2017-03-01 15:55
IP: 81.190.x.x
Jeżeli korzysta Pan z polisy poprzedniego właściciela, to ubezpieczyciel ma prawo do rekalkulacji składki. Liberty może zatem żądać od Pana dopłaty pewnej kwoty do ubezpieczenia (jeżeli ma Pan np. mniejsze zniżki niż poprzedni właściciel). Nie może jednak oczywiście żądać ponownej zapłaty całej składki za polisę.
odpowiedz
maź
2017-03-01 16:28
IP: 178.235.x.x
Miałem tyle samo co poprzedni właściciel a teraz straszą mnie windykacją Kaczmarskim Incaso. Mam do opłacenia I ratę kontynuacji OC ( na nieszczęście również u nich) i nie mam żadnych dokumentów od nich potwierdzających zawarcie nowej polisy a czytając wpisy internautów o tym , ze popłacili im składki a nie dostali do dzisiaj potwierdzenia zawarcia polisy i nie mogą się poruszać autami pomimo, że zapłacili to sam już nie wiem co mam robić czy płacić czy nie , proszę poradźcie coś bo już mi ręce opadają od tej firmy.
odpowiedz
Ubea.pl
2017-03-02 14:45
IP: 83.3.x.x
Jeżeli wcześniejsze OC było wykupione przez poprzedniego właściciela, to nie podlega ono automatycznej kontynuacji. Zatem jeżeli przed zakończeniem polisy poprzedniego właściciela, nie zawarł Pan nowej umowy z Liberty, to ubezpieczyciel nie może żądać zapłaty składki za nową polisę. W takiej sytuacji rodzi się jednak inne pytanie: czy zawarł Pan w jakimkolwiek towarzystwie nową umowę ubezpieczenia OC? Jeśli nie, to grozi Panu kara z UFG za brak OC.
odpowiedz
alfa
2017-04-25 00:02
IP: 159.205.x.x
Mam identyczną sytuację. I mało tego, ponowną opłatę za przeproszeniem, z dupy wziętą wyliczyli mi około dwa razy więcej niż przeciętna stawka ubezpieczeniowa za dany samochód, adres, wiek kierowcy itd.
odpowiedz
kkk
2017-02-28 15:15
IP: 89.65.x.x
Wprowadź treść postu. Właśnie rozważałem zakup OC w Liberty, ale po tych licznych, negatywnych opiniach właśnie zrezygnowałem z tego pomysłu...
odpowiedz
Darek
2017-01-11 14:42
IP: 176.115.x.x
jest rozwiązanie : nie powinno się przedłużać umów automatycznie i koniec. Bo się nie starają o klienta , robią uniki przed rozwiązaniem , trudno znależć adres do korespondencji. Współczuje starszym ludziom i mniej obeznanym z internetem.
odpowiedz
Ubea.pl
2017-01-12 07:40
IP: 83.3.x.x
Nieprzedłużanie automatycznie umów OC, jeśli nie zostaną wypowiedziane, spowodowałoby jednak prawdopodobnie, że bardzo wielu kierowców zapominałoby, że już czas wykupić nowe ubezpieczenie. A już jednodniowa zwłoka jest podstawą do wezwania do zapłaty kary na rzecz UFG za brak polisy.
odpowiedz
marek
2016-12-12 19:31
IP: 5.226.x.x
liberty to naciągacz nie ma możliwości kontaktu poza telefonicznym a dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem jeśli się już uda to przełączają między sobą twierdząc że ktoś inny zajmuje się daną sprawą wisiałem na telefonie 2,5 godziny a sprawa nie załatwiona bo nie doczekałem się na kolejnego konsultanta. Sprawa była prosta ,kupiłem auto w komisie z polisą OC Liberty chciałem dowiedzieć się co dalej ale brak kontaktu więc wypowiadam umowę i zrobi to mój agent ubezpieczeniowy żeby nie było problemów. Rzecz kolejna to niech ktoś spróbuje zamówić rozmowę z konsultantem trzeba wpisać swój numer telefonu wybrać temat rozmowy datę kontaktu i dotąd wszystko działa ale preferowanej godziny kontaktu już nie można ustalić bo to okienko po prostu nie działa więc formularz jest nie pełny i nie można go wysłać
odpowiedz
Ubea.pl
2016-12-13 10:37
IP: 81.190.x.x
Kupując auto, masz prawo korzystać z polisy wykupionej przez poprzedniego właściciela do końca okresu jej obowiązywania. Jednak rzeczywiście lepiej się skontaktować, aby sprawdzić, czy nie będzie zbyt dużej rekalkulacji składki. W Twojej sytuacji lepiej więc będzie rzeczywiście wypowiedzieć obecną umowę i znaleźć nową polisę dla siebie (zapraszamy na https://kalkulator.ubea.pl by sprawdzić, kto ma najtańszą ofertę dla Ciebie).
odpowiedz
autor
2016-11-21 19:36
IP: 83.13.x.x
Wprowadź treść postu...jeszcze nie podpisałem umowy a kupiłem auto z polisa liberty i musialem doplacic 1600 zl hosztaplerow należy unjkac
odpowiedz
marek
2016-11-08 20:05
IP: 89.78.x.x
to banda ,dzwonię do nich od 3 dni po kilka razy dziennie po kilkanaście minut z słuchawką przy uchu i nie mogę uzyskać połączenia tylko słucham muzyki
odpowiedz
nie nie nie
2016-10-17 12:26
IP: 213.158.x.x
Przechodząc do sedna sprawy: - rok temu zostal zakupiony samochod z komisu wraz z ubezpieczeniem (z tego co wiem komis zawiesil dzialalnosc na przelomie maja/czerwca 2016 i nei ma z nim kontaktu) - w drodze powrotnej okazalo sie, ze auto nie jest zdatne do jazdy i zostalo zwrocone do komisu (na drugi dzien po zakupie) - niestety komis nie przekazala zaswidaczenie o zworcie pojazdu do Liberty Po roku, tj pod koniec sierpnia 2016 okazalo sie ze firma Liberty naliczyla oplaty za ubezpieczenie- za auto, ktore nie jest w naszym posiadaniu. Liczne telefony, maile i listy nie rozwiazuja sprawy. Twierdzicie, ze sprawe konsultujecie z komisem, ale jednoczenie on Wam nie odpowiada - gdzie tu logika?? Jestem ciekawa czy w sprawach podpisania nowego ubezpieczenia też tak się ociagacie? My dostajemy co chwile jakies upomnienia o zaplate. Konsultanci nieby caly czas monitoruja sprawe, ale tak naprawde chyba sami nie wiedza co z tym zrobic. Sprawa juz dawno miala byc zakonczona. Zaraz moze okazac sie, ze jestesmy wpisani na jakas liste dluznikow czy bedzie rozpoczete postepowanie komornicze. I kto za to odpowie? Nie mamy umowy , innych kwitow, nie bylo zgody na ubezpieczenie z wasza firma. Wiec dlaczego mamy teraz palcic za cos z czego nie korzystamy? Auto zostalo zwrocone na drugi dzien po jego zakupie, nie wiemy jakie sa jego losy. Nasza wina jest to, ze nie mamy kopii tego zaswiadczenia o zwrocie pojadu. Ale sytuacja byla dosc stresujaca - auto warte ponad 20 000 psuje sie po przejechaniu okolo 50 km. Nikt nie myslal o kopii tego zaswiadczenia. Chociaz skoro sprzedawca chcial wcisnac niesprawne auto, to nie jest dziwne, ze i w tej spawie nas oszukal.... A do tego jeszcze Wy chcecie nas oszukac. Prosze wskazac paragraf, ustawe cokolwiek, w ktorej napisane jest, ze to nabywajacy auto zobowiazany jest to wyslania zaswiadczenia o ewentualnym zwrocie pojazdu. Nie polecam
odpowiedz
Ubea
2016-10-17 14:08
IP: 81.190.x.x
Niestety, według ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych to sprzedający / oddający auto ma obowiązek poinformować o tym ubezpieczyciela. Jeśli komis od razu po zakupie auta przez Panią poinformował o tym ubezpieczyciela, to Liberty wpisało Panią jako właściciela. Kiedy Pani oddawała auto, powinna Pani poinformować o tym ubezpieczyciela. Dlatego najlepiej by było, gdyby miała Pani dowód zwrotu. Ważne pytanie jest jednak takie: jakie dokładnie opłaty za ubezpieczenie naliczyło Liberty? W chwili zakupu auta OC przechodzi na nabywcę, więc ewentualnie płaci on jedynie zwyżkę składki będącą wynikiem rekalkulacji. Jednak takie OC po poprzednim właścicieli nie przedłuża się automatycznie, dlatego Liberty na pewno nie ma prawa ubiegać się o jakiekolwiek pieniądze za nową polisę.
odpowiedz
Dymitr
2016-09-29 22:42
IP: 87.206.x.x
Zdecydowanie NIE POLECAM Liberty Ubezpieczenia!!!!!!!!!!!!!!! Umowy zawierają się same nawet po przesłaniu zapytania o ofertę, kary, wezwania zupełnie bezpodstawnie! Nie ma co ryzykować!!!
odpowiedz
Przemo1024
2016-08-22 13:28
IP: 83.0.x.x
Również mocno zastanawiam się nad podjęciem kolejnego ubezpieczenia w tej firmie. Zadeklarowałem w formularzu chęć rozmowy z konsultantem celem otrzymania nowej kalkulacji. Zadzwonił do iście cham. Zbulwersowany, że kalkulację chcę ponad miesiąc przed zakończeniem kolejnego ubezpieczenia. Dalsza dyskusja z jego strony była bardzo nieprzyjemna tudzież zadziorna (na żywo gwarantuję, że szybko zakończyłbym jego cwaniactwo). Obecnie jestem w stanie zrezygnować z firmy nie tyle ze względu na wyższe koszty, ile na to jaki arogant do mnie zadzwonił. Zawsze była pełna kultura a tu zonk i finalny niesmak. Poza tym mam pełne zniżki 60%, gdzie kalkulacja na stronie WWW ze wszystkimi posiadanymi przeze mnie pakietami wyszła ponad 100zł niższa od proponowanej przez agenta. Żałosne.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-09-06 11:30
IP: 31.178.x.x
Szanowny Panie, żałuję, że ostatnie doświadczenia związane z Liberty wpłynęły ujemnie na Pańską opinię o naszej firmie. Niezależnie od Pana planów względem kontynuacji umowy, zapraszam do kontaktu pod adresem: eskpert@lu.pl. Chętnie odsłucham wspomnianą rozmowę z konsultantem i sprawdzę, skąd wynika różnica w cenie polisy na www i u agenta. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
blondi
2016-06-02 17:46
IP: 5.174.x.x
odradzam ubezpieczenie mieszkania ja miałam zalane mieszkanie przez sasiada meble sprzet elektroniczny woda po kostki zgłosiłam a pan dzis dzwoni ze mi sie nie nalezy odszkodowanie bo nie mam na to wszystko rachunków masakra i zamyka sprawe
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-06-14 09:47
IP: 89.65.x.x
Szanowna Pani, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres ekspert@lu.pl - chętnie zweryfikuję procedury zastosowane przez Liberty. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ania
2016-05-18 08:46
IP: 94.254.x.x
Nigdy więc tego ubezpiczyciela, żeby nie wypłacić nam środków z ac to orzekli szkodę całkowitą i wyplacili jakiś marne grosze a teraz otrzymałam od nich pismo po czterech miesiącach że środki mi się nie należały powołując się na paragraf 410 podpunkt 2 Kodeksu cywilnego ze w ciągu 14 dni mam zwrócić środki, to jest jakaś kpina !!! Sprawę mam zamiar skierować do Sądu i Rzecznika. Nigdy więcej nie skorzystam z ich ofert i wszystkim znajomym i rodzinie będę odradzała Liberty.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-05-18 13:39
IP: 89.65.x.x
Szanowna Pani, chciałbym się bliżej przyjrzeć opisanej szkodzie i zweryfikować poprawność procedur zastosowanych przez Liberty przy jej likwidacji. Będę wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem Państwa polisy AC na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią odpowiem też na wszystkie Pani pytania dotyczące obsługi ubezpieczenia. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Waldek
2016-05-06 11:51
IP: 5.172.x.x
NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT!!!!!!!! Wykupiłem pakiet OC AC i mieszkanie za pośrednictwem CUK Po tygodniu dowiedziałem się że odrzucono moje AC ponieważ auto VW Jetta sprowadzone ze Stanów Zjednoczonych cztery lata temu zarejestrowane i ubezpieczone OC i AC w Ergo Hestii, dla Liberty posługującej się logo firmy amerykańskiej Jetta jest autem amerykańskim.Ręce opadają, ostrzegam potencjalnych właścicieli aut omijajcie szerokim łukiem tego ubezpieczyciela.Wpłaconą składkę za pakiet w kwocie 1425 zł.zwracano mi w trzech ratach przez okres dwóch tygodni. Wbrew reklamie CUK stałem się Łosiem!!!
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-05-18 13:44
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, chętnie sprawdzę, jakie były przyczyny odmowy zawarcia umowy AC. Być może w formularz, jaki wypełniał Pan za pośrednictwem CUK, wkradły się jakieś błędy? Serdecznie zapraszam do przesłania wiadomości na adres ekspert@lu.pl - zweryfikuję procedury zastosowane przy akceptacji wniosku. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-04-15 09:59
IP: 89.65.x.x
Szanowni Państwo, ponawiam zaproszenie do kontaktu pod adresem ekspert@lu.pl. Z chęcią przyjrzę się opisanym sytuacjom i zweryfikuję poprawność procedur zastosowanych przez Liberty. Aby zapoznać się z historią obsługi danej polisy, wystarczy mi jej numer, a w przypadku likwidacji szkody z OC sprawcy - numer szkody. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Andrzej
2016-03-26 09:51
IP: 83.22.x.x
Zmieniłem ubezpieczyciela. Zawarłem umowę ubezpieczenia OC z Liberty ubezpieczenia przez telefon 16 dni przed końcem polisy. Opłaciłem składkę 8 dni przed rozpoczęciem nowej polisy. Stara polisa się skończyła i zostałem bez polisy, certyfikatu na święta. Musiałem zrezygnować z wyjazdu na święta. Na maile nie odpowiadają. Miałem ubezpieczyć dom w Liberty. Nigdy życiu. Będę ją omijał szerokim łukiem i innym radzę to samo. Ich dewiza to zwinąć gotówkę i niech klient się martwi.
odpowiedz
Kika
2016-03-21 14:18
IP: 62.148.x.x
Nikomu nie polecam tej ubezpieczalni są oszustami nie można się od nich doprosic pieniędzy za szkodę paranoja! !!! Tylko do sądu z nimi i koniec
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-04-15 10:01
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, jeżeli ma Pan jakieś zastrzeżenia co do obsługi Pańskiej polisy, zapraszam do przesłania wiadomości na adres : ekspert@lu.pl. Będę mógł zweryfikować działania po stronie Liberty i odpowiedzieć na wszystkie pytania i wątpliwości. Zapraszam do kontaktu, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Kika
2016-03-21 14:04
IP: 62.148.x.x
Nikomu nie polecam Liberty to oszuści. Nie można się od nich doprosić pieniędzy za szkodę . Tylko do sądu ich podać
odpowiedz
Kika
2016-03-21 11:08
IP: 188.146.x.x
Odradzam wszystkim liberty Direct to jest kpina co oni robią! !!! Czekam już 30 dni na pieniądze za szkodę a oni jednak stwierdzili że przedłużają czas oczekiwania na decyzję do 90 dni !!!!paranoja!!!! Z nimi trzeba ostro i odrazu do sądu!!!
odpowiedz
Gosc
2016-02-27 13:18
IP: 37.47.x.x
Uwaga na ta firmę....wypłacaja odszkodowania ale bardzo zaniżone.... Gdzie nie jesteście wstanie naprawić pojazdu...pytanie skad biora cenniki kiedy robia kosztorys...to co oni robią to zenada !!!! Jak mój mechanik zobaczył ten kosztorys to powiedział ,że to kpina...jak można tak traktować klienta.....to są oszuści !!!
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-03-01 16:14
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, przykro mi, że ma Pan taką opinię o Liberty. Chciałbym przyjrzeć się wspomnianej wycenie i zweryfikować jej prawidłowość. Aby to zrobić, muszę odnaleźć sprawę w naszym systemie, dlatego będę bardzo wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem polisy (lub szkody), o której mowa, na adres ekspert@lu.pl. Oczywiście, jeżeli ma Pan jakieś dodatkowe pytania na temat zaistniałej sytuacji lub usług Liberty, pozostaję do Pańskiej dyspozycji. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-02-09 10:49
IP: 178.235.x.x
Szanowny Panie, z chęcią przyjrzę się opisanej sprawie i zweryfikuje procedury zastosowane przez Liberty w procesie likwidacji szkody. Uprzejmie proszę o wiadomość z numerem szkody - pozwoli mi to odnaleźć sprawę w naszym systemie. Zapraszam do kontaktu, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
miki
2016-02-02 21:24
IP: 164.127.x.x
Witam czekam od 2msc na odszkodowanie ze sprawcy oc.z kasowana audi a8 przysłali wstępny kosztorys śmiech drzwi w orginale chcą mi klepać ,a nie wymieniać!i inne rzeczy też, a najlepsze że twierdzą że nie które szkody powstały wcześniej!,a mam oświadczenie z miejsca zdrzaenia sprawcy,żałuje że policji nie wezwałem ,ogólnie chcą się wymigać z odpowiedzialności!,czekam jeszcze 1msc i sprawę kieruje do sądu złodzieje.
odpowiedz
Kika
2016-03-21 11:11
IP: 188.146.x.x
U mnie tak samo. Czekam już 30 dni po czym stwierdzili że przedłużają czas do 90 dni. Po tym 90 dniach trz zakładam sprawę do sądu.
odpowiedz
glanicka
2016-01-28 23:35
IP: 94.254.x.x
Jestem w szoku.Chciałam ubezpieczyć u nich auto,ale dzięki Wam i waszym opinia tego nie zrobię. DZIĘKUJĘ ZA SZCZEROŚĆ.
odpowiedz
NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT !!
2016-01-25 23:57
IP: 195.43.x.x
LIBERTY DIRECT => OSZUŚCI + ZŁODZIEJE + NACIĄGACZE DO KWADRATU !!! Jestem posiadaczką starego Forda Mondeo, ubezpieczenie OC w LIBERTY DIRECT postanowiłam przedłużyć na kolejny rok 2016 ( od 02.01.2016 ) i teraz najbardziej zabawne składka za 2015r wyniosła w promocji 257 zł a w nagrodę za kontynuację otrzymałam propozycję 337 zł i się nie zgodziłam, już miałam wysyłać wypowiedzenie a tu nagle pod koniec grudnia otrzymałam list polecony z nową polisą OC za 280 zł dlatego postanowiłam pozostać w LIBERTY DIRECT, zrobiłam od razu przelew i chyba każdy normalny człowiek powie, że po sprawie, polisa na kolejny rok opłacona i spokój ... , ale to przecież słynne LIBRTY DIRECT które ma setki negatywnych opinii ..., dzisiaj 25.01.2016 otrzymuje pismo z nakazem zapłaty dodatkowych = 67 zł niby za jakieś dodatki do OC na które się rzekomo zgodziłam przy rozmowie telefonicznej w grudniu, a jak nie dopłacę to straszą firmą windykacyjną " Kaczmarski ", jak zadzwoniłam na infolinię to odebrał jakiś "Pan" który stwierdził że się zgodziłam na dodatki do OC w rozmowie telefonicznej której nie był w stanie zweryfikować, po prostu NACIĄGACZE + OSZUŚCI + ZŁODZIEJE => powiem krótko ja nie będę tym NACIĄGACZOM dopłacała ani grosza, mam polisę na 280 zł a nie na 280 zł + 67 zł = 347 zł !!!, a mogłam wysłać wypowiedzenie w grudniu i przejść do AXA DIRECT za 279 zł gdzie już miałam wcześniej wykupione OC i nie było nigdy takich podejść do klienta żeby po opłaceniu polisy firma ubezpieczeniowa przysyłała jakieś dopłaty z "kosmosu wzięte" => POPROSTU SKANDAL PRZEZ DUŻE "S" => JAK CHCESZ KUPIĆ TANIE UBEZPIECZENIE I SIĘ PÓŻNIEJ NIE WKUR...Ć TO WYBIERZ INNEGO TANIEGO UBEZPIECZYCIELA NP AXA DIRECT LUB INNEGO ..
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-01-28 11:24
IP: 89.65.x.x
Szanowna Pani, na podstawie danych, które zamieściła Pani w powyższym poście, udało nam się odnaleźć Pani polisę w systemie. Weryfikacja procedur zastosowanych przy jej obsłudze nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Ze względu na obowiązującą nas tajemnicę ubezpieczeniową, szczegółowych informacji na ten temat mogę Pani udzielić jedynie telefonicznie lub w prywatnej korespondencji. Pozostaję do Pani dyspozycji pod adresem: ekspert@lu.pl - zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
handlowiec
2016-01-22 23:22
IP: 37.32.x.x
NIE POLECAM! Na ich stronie prosiłem o kontakt. Owszem był on błyskawiczny. Grzeczna pani zadzwoniła, powiedziałem że chcę głównie ubezpieczenie OC , ale poprosiłem również o wycenę AC. Powiedziałem, że się zastanowię. Umówiliśmy się za tydzień. Po 10 dniach dzwonię,odbiera miły pan i przedstawiam mu sprawę że chciałem ubezpieczyć samochód i ofertę już znam tylko nikt się mną już nie interesuje. Pan odpowiedział,że on nie może mnie ubezpieczyć bo kto inny już się mną zajmuje i powie tej pani aby do mnie oddzwoniła. Minął kolejny tydzień i NIC! Widocznie OC to dla nich za mało i mają klientów w nosie.A ja podjąłem decyzję o OC,AC i ubezpieczeniu domu, więc udałem się do najbliższej placówki pośrednictwa ubezpieczeniowego i to wszystko ubezpieczyłem. Moim zdaniem, A jestem handlowcem od 20 lat,LIBERTY TO IGNORANCI I PSEUDO-PROFESJONALIŚCI!
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-02-01 11:33
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, dziękuję za tę opinię. Będę bardzo wdzięczny za przesłanie szczegółów Pana kontaktu z naszą firmą na ekspert@lu.pl - to pozwoli mi zweryfikować proces obsługi i jego sprawność. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Tomaszuuu
2016-01-04 12:37
IP: 83.25.x.x
4 godziny wydzwaniania i nie można się doprosić o auto zastępcze z polisy. Na infolini pracuje chyba jedna osoba. Masakra
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-01-04 13:30
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, bardzo proszę o bezpośredni kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Chętnie zweryfikuję proces obsługi i odpowiem na wszystkie Pana pytania dotyczące zaistniałej szkody i usług Liberty Ubezpieczenia. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-12-23 10:34
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, jeszcze raz zachęcam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Chciałbym dowiedzieć się więcej o sprawie i zweryfikować procedury zastosowane przy likwidacji szkody - niezależnie od działań, jakie planuje Pan podjąć. Opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego z chęcią udzielę Panu więcej informacji na temat tej konkretnej sytuacji i usług świadczonych przez Liberty. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
będę opisywać praktyki firmy Liberty
2015-12-22 20:42
IP: 31.183.x.x
Liberty Ubezpieczenia - w moim przypadku czas likwidacji szkody powyżej 30 dni - sprawa prosta sprawca ukarany mandatem przez policję, będę zgłaszać skargę do Rzecznika ubezpieczonych
odpowiedz
Marcin
2015-12-22 20:36
IP: 31.183.x.x
Najgorszy ubezpieczyciel w mojej opinii Liberty ubezpieczenia wypłaciło mi za uszkodzony błotnik 36 zł :) - bez adwokata ciężko w tej firmie uzyskać należne odszkodowanie Marcin Łódź
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-12-23 10:28
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, będę wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem polisy na mój adres: ekspert@lu.pl. Będę mógł zweryfikować proces wyceny i udzielić Panu wszelkich informacji na jego temat. Gdyby miał Pan jakieś pytania dotyczące usług Liberty, jestem do Pańskiej dyspozycji. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Zdenerwowany
2015-12-22 12:27
IP: 88.220.x.x
Witam, Liberty Ubezpieczenia nie dba o swoich klientów. Jest u Was ubezpieczony mój samochód, miałem kolizję, sprawca jest też u Was ubezpieczony, wycena szkody zrobiona o przelewu ciężko wysłać na naprawę auta. Jak można powiedzieć w takiej sytuacji że jesteście dobrą firmą? Nie dbacie o dobro swoich klientów.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-12-23 10:26
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy lub szkody na adres: ekspert@lu.pl. Mając te dane, będę mógł zapoznać się ze sprawą i udzielić Panu stosownych informacji, a także wpłynąć na proces likwidacji szkody. Serdecznie zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Arek
2015-12-21 21:55
IP: 89.69.x.x
Uczulam na zawarcie polisy mieszkaniowej z tym ubezpieczycielem, pierwszy raz zdarzyło się by ubezpieczyciel odmówił odszkodowania w sytuacji gdy zainteresowane strony potwierdziły zaistnienie szkody a konsultant zapewniał, iż polisa jest w pełnym zakresie jak u poprzedniego ubezpieczyciela. Jeśli chodzi o polisę AC i OC którą też zawarłem z tym ubezpieczycielem to aż strach pomyśleć jakie wymyślono by powody by uniknąć wypłaty odszkodowania, stanowczo odradzam.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-12-23 10:23
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, jestem Ekspertem Liberty Ubezpieczenia. Chciałbym dowiedzieć się więcej o opisanej sprawie i zweryfikować zastosowane procedury. Będę bardzo wdzięczny za podesłanie danych polisy na adres: ekspert@lu.pl. Oczywiście, gdyby miał Pan jakieś pytania dotyczące usług świadczonych przez Liberty, pozostaję do dyspozycji. Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
blondi
2016-06-03 15:30
IP: 5.174.x.x
prawda ja mam problem z odszkodowaniem za zalanie mieszkania przez sasiada
odpowiedz
Mak
2015-12-16 08:45
IP: 178.239.x.x
Chciałem u nich ubezpieczyć, ale widząc wpisy wolę dopłacić gdzie indziej.
odpowiedz
Ireneusz
2015-11-15 19:47
IP: 164.127.x.x
Co jeśli porysuje samochód na podwórku bez udziału osób trzecich a mam prawie pełen pakiet ubezpieczenia w Liberty, czy pokryją koszty lakierowania?
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-11-18 17:04
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na ekspert@lu.pl. Znając dokładny zakres Pana ubezpieczenia, będę mógł odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące możliwych świadczeń. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-11-18 17:06
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres ekspert@lu.pl. Znając dokładny zakres Pana ubezpieczenia, będę mógł udzielić szczegółowych informacji na temat możliwych świadczeń. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Darek D.
2015-11-08 11:05
IP: 88.199.x.x
Kupiłem samochód o pojemności do 1500 ccm w komisie z polisą Libery ważną do 09.10.2016 r. i składką około 370 PLN, po tygodniu zadzwoniła do mnie bardzo miła pani z towarzystwa z pytaniem czy chciałbym kontynuować polisę, rozmowa była miła i rzeczowa do momentu podania wysokości składki, ponad 3000 PLN tylko OC przy 60% zniżce za bezszkodową jazdę, a jeśli wypowiem umowę to 9 PLN za każdy dzień od daty zakupienia pojazdu (dzień zakupu wliczony) do dnia wypowiedzenia umowy włącznie, ponieważ przebywałem w pracy poza miejscem zamieszkania i nie posiadałem przy sobie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z nowym ubezpieczycielem , umowę wypowiedziałem 3 dni później po powrocie do domu składka w innej firmie 420 PLN z NW. Umowę wypowiedziałem telefonicznie, otrzymałem emailem potwierdzenie wypowiedzenia umowy i żądanie zapłaty 101 PLN za 12 dni (ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ). Napisałem maila do Liberty z prośbą o wyjaśnienie bo według mnie ich postępowanie jest niezgodne z ustawą, czekam na odpowiedź. Rada dla innych klientów "NIE KUPUJCIE W KOMISACH AUT UBEZPIECZONYCH W LIBERTY" , a jeśli Wam się to jednak przydarzy to "WYPOWIEDZCIE UMOWĘ NATYCHMIAST", zażądają od Was tylko 9 PLN za dzień zakupu. Prośba do Liberty, uprzejmie proszę o zobowiązanie właścicieli i pracowników komisów do informowania klientów o warunkach Waszych "ubezpieczeń", bo nawet nie chcę myśleć, że to celowa strategia Waszej firmy.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-12-07 14:27
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, kalkulacja składki zależy od wielu czynników i bez dokładnych danych Pana polisy ciężko mi udzielić tutaj stosownych informacji. Składka jest oczywiście wyliczana indywidualnie dla każdego kierowcy. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: ekspert@lu.pl z numerem polisy zakupionego auta - będę mógł zweryfikować proces obsługi i sprawdzić, z czego wynikała podana wysokość składki. Chciałbym jednocześnie poinformować, że komis ma obowiązek udzielić Panu wszelkich informacji na temat ubezpieczenia OC kupowanego auta. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Damian
2015-09-02 22:45
IP: 31.61.x.x
Banda oszustów. Kupiłem pojazd a do końca ubezpieczenia jeszcze 8 miesięcy. Jednak okazało się, że nie do końca tak jest. Dzwoni Pani i wylicza mi składkę za OC i NNW muszę dopłacić 1127zł. Szok Za 2 litry auto choć za 2,5 litra w PZU płacę 562zł za cały rok. Zawsze wydawało mi się, że auto kupuje się wraz z ubezpieczeniem jednak nie w tej firmie. Zawsze robiłem aneks do umowy i jeździłem na ubezpieczeniu do zakupionego pojazdu. Powodzenia. NIE POLECAM!
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-09-03 14:44
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, na wysokość składki wpływa wiele różnych czynników - nawet zmiana miejsca parkowania auta. Chętnie zapoznam się bliżej z opisaną sytuacją i wyjaśnię przyczyny opisanej wyceny. Uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Kreda
2015-08-28 16:29
IP: 83.5.x.x
Moja ocena tegoż ubezpieczyciela jest taka sama. Nigdy Liberty! Kupiłem auto, wypowiedziałem umowę po tygodniu, no i oczywiście musiałem zapłacić za ten tydzień składkę około 20zł. Składka OC wyliczona z kwoty 900 zł (bez ulgi za liczbę bezszkodowych lat. Moje poprzednie składki 300-350zł). Żadne wcześniejsze towarzystwo nigdy takiej składki ode mnie nie żądało. Zawsze miałem 30 dni aby zastanowić się nad wyborem ubezpieczyciela. Okazuje się, że tylko u Liberty tak nie jest. Trzeba wypowiedzieć ubezpieczenie w tym samym dniu co kupiło się auto, bo inaczej płaci się za każdy dzień. Oczywiście otrzymałem wezwanie do zapłaty i postraszyli firmą widykacyjną Kaczmarski Inkasso. Temu Ubezpieczycielowi - dziękuję! NIE, Nigdy.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-09-03 14:32
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem wspomnianej polisy na adres: ekspert@lu.pl. Mając te dane, będę mógł bliżej przyjrzeć się wdrożonych procedurom i zweryfikować ich poprawność. Będę mógł także wyjaśnić, z czego wynikała opisana wycena składki. Chciałbym przy okazji zaznaczyć, że umowy pokomisowe są umowami rocznymi - komis odpowiada za ich opłacanie do dnia poinformowania ubezpieczyciela o sprzedaży auta, a kolejne składki pokrywa już nabywca. Te zasady są regulowane ustawowo. Co istotne, sprzedający auto ma obowiązek przekazania nabywcy pełnej dokumentacji oraz wszelkich informacji na temat ubezpieczenia OC auta. Jeżeli w Pana przypadku było inaczej, bardzo proszę o informację - mamy możliwość wykluczenia z programu tych punktów sprzedaży, które nie wywiązują się ze swoich obowiązków względem klientów. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
poszkodowany
2015-02-24 21:15
IP: 83.21.x.x
Witam, Moja sprawa została załatwiona pozytywnie.Otrzymałem nowy kosztorys i dopłatę do odszkodowania. Już w następnym dniu po wpisie skontaktowała się za mną Pani z likwidacji szkód,cierpliwie wysłuchała moich uwag,roszczeń i w bardzo miły sposób załatwiła to o co walczyłem przez 2 tygodnie.A pieniądze w tym samym dniu były na koncie. Myślę,że warto upominać się o swoje racje ,bo jest szansa ,że znajdzie się w towarzystwie kompetentna osoba ,która załatwi sprawę bez ceregieli. Pozdrawiam zadowolony klient
odpowiedz
poszkodowany
2015-02-13 19:26
IP: 83.23.x.x
Nie dawno miałem kolizję. Korzystam z OC sprawcy,który ma oc w Liberty i zaczyna się problem.Hakiem podczas cofania uszkodził mi koło,zderzak i błotnik.Kierownica przekręciła się o 45 stopni.Koło przekrzywione o 45 stopni.Dostałem odszkodowanie za to co widać na zewnątrz a za to co było uszkodzone w zawieszeniu już nie.Powodem odmowy było brak pomiaru geometrii przed naprawą.Warsztat pytał czy może naprawiać rzeczoznawca nie udzielił informacji ,że należy ten pomiar wykonać. Po tym jak mechanik wymienił uszkodzone części nadwozia liberty zażyczyło sobie pomiaru. I na tej podstawie odmawiają wypłaty odszkodowania. Po telefonach na infolinię zarządzono 2 i 3 oględziny czy aby części zawieszenia zostały wymienione.Rzeczoznawca przyznał ,że części były wymienione a stare zostały pomierzone i uznane jako uszkodzone.Uważałem że temat zakończony.Niestety nie ,bo po 2 tygodniach likwidator zażądał faktur zakupu. Na co mechanik mówił że to trudne.Warsztat cały tydzień bierze części z hurtowni na WZ a po tygodniu wystawiana jest Fa zbiorcza za cały tydzień. Nie pomogły tłumaczenia liberty chce Fa na wymienione części,jest to nierealne do zrealizowania bo nawet hurtownia nie wystawi faktur wstecz .Likwidator twierdzi ,że nie ma zdjęć jak koło było krzywe przed naprawą czyli rzeczoznawca działał na naszą szkodę. Kierownica została skrzywiona z powodu skrzywienia drążka kierowniczego co widać gołym okiem ,jednak dla liberty to nie jest oczywiste.rzeczoznawca podczas pierwszych oględzin porobił tak mało zdjęć ,gdy samochód był po kolizji że liberty nie ma czym oprzeć decyzji.Mój błąd ,że nie zrobiłem zdjęć sam.Jak człowiek spełni jeden wymyślają kolejny i tak ciągle.Ręce opadają kolizji z mojej winy nie miałem od 30 lat a teraz miałem pecha.Korzystam z OC sprawcy ,który miał ubezpieczenie w liberty.Nigdy więcej liberty to złodzieje i oszuści.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-02-18 16:03
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, chciałbym przyjrzeć się bliżej procedurom zastosowanym po stronie firmy. Z tego względu uprzejmie proszę o przesłanie numeru opisanej szkody na adres: ekspert@lu.pl. Mając dostęp do bardziej szczegółowych danych, będę mógł zweryfikować proces jej likwidacji i udzielić odpowiedzi na Pana pytania. Będę wdzięczny za kontakt. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
poszkodowany
2015-02-21 22:02
IP: 83.8.x.x
Witam, Parę razu żona pisała o zaistniałej sytuacji do likwidatora i o braku możliwości przedstawienia faktur zakupu,jednak do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi.Totalna ignorancja.Pomijając fakt,że połamane było nadkole i nawet za ta część nie otrzymałem odszkodowania. Nigdy nie miałem do czynienia z taką sytuacją.Mam u Was ubezpieczone auto z 2013 roku w pełnym pakiecie,czekam do maja i nigdy już nie będę waszym klientem. Uważam, że rzeczoznawca robił wszystko aby oględziny były niekompletne potrzebował aż trzech a likwidator szkody robił wszystko,aby nie zapłacić za całe uszkodzenia. szkoda nr 995816/1069967 tel 605997372. Likwidator podczas rozmowy gadał takie głupoty ,że brak słów.Jeśli pracują takie osoby ,które uważają że kierownica sama się wykrzywia ,gdy auto ma 200tys przebiegu to ja już nie mam nic więcej do dodania.Pozdrawiam Mariusz Palacz kontakt na maila beatapalacz@wp.pl
odpowiedz
poszkodowany
2015-02-21 22:09
IP: 83.8.x.x
szkoda nr 995816/1069967 chciałbym napisać więcej ,ale jeśli piszę o końcowe rozliczenie szkody i nie dostaję żadnej odpowiedzi na moje 3 maile to coś znaczy macie klientów w głębokim poważaniu. Z takim brakiem kompetencji jeszcze nie miałem do czynienia. Nigdy więcej u Was nie ubezpieczę żadnego auta a zaufałem Wam i do czerwca mam auto w pełnym pakiecie z 2013 roku.Czekam do czerwca i uciekam od takiej firmy krzak jak WY.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-02-24 12:05
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, bardzo dziękuję za kontakt. Cieszę się, że udało się nam wyjaśnić nieporozumienie. Gdyby miał Pan jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-01-29 13:27
IP: 89.72.x.x
Szanowna Pani, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: ekspert@lu.pl. Mając dane Pani polisy, będę mógł przekazać wycenę do ponownej weryfikacji, a także udzielić Pani dodatkowych informacji na temat stosowanych przez firmę procedur. Zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ania
2015-01-28 16:43
IP: 94.254.x.x
Nie polecam. Od dwóch lat wykupuje AC w tej firmie wszystko dobrze dopóki nie zgłosi się szkody. Wandale ukradli mi lusterko oraz porysowali drzwi. Po zgłoszeniu dowiedziałam się że mam 1000zl wkładu własnego. Wiec szkodę wycenili na 740zl żeby mi nie wypłacić. Oczywiście szkoda po pierwsze jest dużo wyższa a po drugie nie po to place co roku tak duże pieniądze żeby mogli mnie tak zbyć. Dramat jak tylko mi się skończy umowa juz więcej nie przedłuże. Jak można tak traktować klienta brak słów
odpowiedz
marcin
2014-11-04 11:37
Zweryfikujcie swoje zniżki, bo w liberty 10% to nie 10 a 2% OSZUŚCI !
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-11-05 08:49
Szanowny Panie, jeżeli uważa Pan, że otrzymał mniejszą zniżkę, niż powinien, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Zapewniam, że ewentualna różnica w wysokości przyznanej zniżki mogła wyniknąć jedynie z nieporozumienia lub błędu systemowego, który oczywiście wyjaśnimy, kiedy tylko poznamy dane Pana polisy. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
bolesław
2014-10-17 18:13
nie ubezpieczajcie Panstwo swoich samochodów w firmie direkt jak chcą pieniądze na ubezpieczeni mili doradzcy jak zaplacic za szkodę juz ich nie ma oszuści złodzieje
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-22 10:34
Szanowny Panie, zachęcam do przesłania swojego numeru polisy lub szkody na adres: pawel.sadowski@lu.pl . Znając Pana dane, będę mógł bliżej zapoznać się ze sprawą i udzielić Panu dodatkowych informacji na jej temat, a także zweryfikować zastosowane przez firmę procedury. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia.
odpowiedz
monia
2014-10-17 17:50
proszę nie ubezpieczajcie samochodów w direct to oszusci nie chca naprawiać szkód
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-22 10:31
Szanowna Pani, chętnie dowiem się więcej o przyczynach Pani opinii. Bardzo proszę o wiadomość na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl . Znając numer Pani polisy lub szkody, będę mógł przekazać sprawę do weryfikacji i sprawdzić poprawność zastosowanych procedur. Z góry dziękuję! Paweł Sadowski Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ktos
2014-10-09 17:57
W życiu Liberty - umowa została zakonczona listowie dostali wypowiedzenie z własnorecznym podpisem i moze tydzien pozniej kopie nowej polisy gdyz zapomniałem dołączyc do wypowiedzenia a oni dalej strasza firma windykacyjną i nalegają zeby zaplacic !
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-23 10:01
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Znając numer Pana polisy, będę mógł zapoznać się ze sprawą i udzielić Panu dodatkowych informacji na temat możliwych rozwiązań. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
mrross
2014-09-30 13:56
Przygoda z ich ubezpieczeniem komisowym kosztowała mnie 400zł i nerwów nie wspomnę ile. Przestrzegam przed tą firmą. Wykorzystują możliwość interpretowania prawa tak, aby klient znalazł się w pułapce. Sam byłem agentem ubezpieczeniowym i dałem się podejść jak małe dziecko, więc mniej zorientowanym tym bardziej polecam inne, bardziej przyjazne klientowi firmy.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-23 10:14
Szanowny Panie, proszę o wiadomość na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Znając numer Pana polisy i szczegóły zaistniałej sytuacji, będę mógł zweryfikować zastosowane procedury, a także udzielić Panu dodatkowych informacji na ich temat. Będę również wdzięczny za informację o komisie, z którym Pan współpracował. Zdarza się, że sprzedawcy nie udzielają klientom niezbędnych informacji na temat ubezpieczenia lub wprowadzają ich w błąd – jeżeli skargi się powtarzają, mamy możliwość wykluczenia tych placówek z programu. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
LAWT
2014-09-30 08:47
Ubezpieczam samochody od 1976 roku , ale takiego ubezpieczyciela spotykam pierwszy raz. Skusili mnie niską ceną ubezpieczenia. W tym roku cena zaproponowana mnie była za wysoka więc postanowiłem wypowiedzieć OC. I zaczęły się schody. Wejście na konto i sprawdzenie Ich propozycji jest traktowane jako wykup ubezpieczenia. Rozmowa z dwoma konsultantami nic nie wniosła - dwie przeciwstawne opinie. Dziś dostaje maile o przyjęciu nowego ubezpieczenia mimo ,że wczoraj wysłałem wypowiedzenie. Myślę ,że naczelną Ich zasadą jest - króliczku, mamy cię i teraz będziemy ciebie doić. Kto ma mocne nerwy i sporo czasu ten ubezpieczyciel to sprawdzi
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-23 10:13
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Chętnie przyjrzę się opisanej przez Pana sytuacji i zweryfikuję zastosowane procedury. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Anna Kania
2014-09-22 20:28
witam ja też nieszczęśliwie zakupiłam ubezpieczenie w Liberty Direct u agenta ubezpieczeniowego.Niestety nie przeczytałam tego co podpisuje.W domu okazało się,że na tej polisie jest 6 błędów nawet nie zgadzał się model samochodu.Chciałam wycofać się z pei polisy bo mam jeszcze inne trwające ubezpieczenie,a Liberty Direct nie zaczęło mi świadczyć swych usług ponieważ podpisana z nimi umowa jest jeszcze nie opłacona.Po poprawieniu błędów moja składka znacząco wzrosła nadal nie pozwalają mi na rezygnacje z tej chorej polisy. Pani z ubezpieczeń przy ul. Smugowa 26 a przez telefon powiedziała tak faktycznie model auta pomyliłam a błędne dane to ukłon w stronę klienta np . inny kod wiek kierowcy nikt tego nie sprawdza to są słowa pracownika ubezpieczeń tylko dlaczego za takie nielegalne praktyki płacić musi uczciwy klient który po wyprostowaniu tych celowych błędów agenta płacić ma więcej niż u poprzedniego ubezpieczyciela ten ubezpieczyciel mnie nie oszukał wszystko było prawidłowo a w Liberty DIRECT jest źle i jeszcze dużo drożej nie polecam nigdy więcej
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-24 10:06
Szanowna Pani, cieszy nas, że mogliśmy pomóc, i że wspólnie udało nam się całą sprawę pomyślnie rozwiązać. Chciałbym jeszcze raz zaznaczyć, że - w razie jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości - pozostaję do Pani dyspozycji (mój adres to: pawel.sadowski@lu.pl). Pozdrawiam serdecznie, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
jaśko31
2014-09-22 08:41
JA w liberty byłem od 4 lat teraz kończy mi sie polisa i mam dużo tańszą w innej firmie. Moje składki co roku malaly chociaż zniżki od początku miałem maksymalne. Chyba tylko po pierwszym roku wzrosło bo jakies przepisy sie zmieniły i wdzedzie składki wzrosły. w Tym roku zaroponowali mi 416 zł OC + NWW na golfa IV 2001 rok, desel. Znalazłem innego ubezpieczyciela gdzie mam ponad 50 zł niższa składkę i zmieniam. Mysle zę nie bedzie zadnego problemu zaraz wyślę skan wypowiedzenia ubezpieczenia OC.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-09-19 10:39
@Andrzej: Szanowny Panie, jeszcze raz dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że mogliśmy pomóc. Pozdrawiam serdecznie, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz