pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

2015-09-02 22:45

Damian31.61.138.249

Banda oszustów. Kupiłem pojazd a do końca ubezpieczenia jeszcze 8 miesięcy. Jednak okazało się, że nie do końca tak jest. Dzwoni Pani i wylicza mi składkę za OC i NNW muszę dopłacić 1127zł. Szok Za 2 litry auto choć za 2,5 litra w PZU płacę 562zł za cały rok. Zawsze wydawało mi się, że auto kupuje się wraz z ubezpieczeniem jednak nie w tej firmie. Zawsze robiłem aneks do umowy i jeździłem na ubezpieczeniu do zakupionego pojazdu. Powodzenia. NIE POLECAM!

2015-09-03 14:44

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, na wysokość składki wpływa wiele różnych czynników - nawet zmiana miejsca parkowania auta. Chętnie zapoznam się bliżej z opisaną sytuacją i wyjaśnię przyczyny opisanej wyceny. Uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-11-08 11:05

Darek D.88.199.134.2

Kupiłem samochód o pojemności do 1500 ccm w komisie z polisą Libery ważną do 09.10.2016 r. i składką około 370 PLN, po tygodniu zadzwoniła do mnie bardzo miła pani z towarzystwa z pytaniem czy chciałbym kontynuować polisę, rozmowa była miła i rzeczowa do momentu podania wysokości składki, ponad 3000 PLN tylko OC przy 60% zniżce za bezszkodową jazdę, a jeśli wypowiem umowę to 9 PLN za każdy dzień od daty zakupienia pojazdu (dzień zakupu wliczony) do dnia wypowiedzenia umowy włącznie, ponieważ przebywałem w pracy poza miejscem zamieszkania i nie posiadałem przy sobie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z nowym ubezpieczycielem , umowę wypowiedziałem 3 dni później po powrocie do domu składka w innej firmie 420 PLN z NW. Umowę wypowiedziałem telefonicznie, otrzymałem emailem potwierdzenie wypowiedzenia umowy i żądanie zapłaty 101 PLN za 12 dni (ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ). Napisałem maila do Liberty z prośbą o wyjaśnienie bo według mnie ich postępowanie jest niezgodne z ustawą, czekam na odpowiedź. Rada dla innych klientów "NIE KUPUJCIE W KOMISACH AUT UBEZPIECZONYCH W LIBERTY" , a jeśli Wam się to jednak przydarzy to "WYPOWIEDZCIE UMOWĘ NATYCHMIAST", zażądają od Was tylko 9 PLN za dzień zakupu. Prośba do Liberty, uprzejmie proszę o zobowiązanie właścicieli i pracowników komisów do informowania klientów o warunkach Waszych "ubezpieczeń", bo nawet nie chcę myśleć, że to celowa strategia Waszej firmy.

2015-12-07 14:27

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.27

Szanowny Panie, kalkulacja składki zależy od wielu czynników i bez dokładnych danych Pana polisy ciężko mi udzielić tutaj stosownych informacji. Składka jest oczywiście wyliczana indywidualnie dla każdego kierowcy. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: ekspert@lu.pl z numerem polisy zakupionego auta - będę mógł zweryfikować proces obsługi i sprawdzić, z czego wynikała podana wysokość składki. Chciałbym jednocześnie poinformować, że komis ma obowiązek udzielić Panu wszelkich informacji na temat ubezpieczenia OC kupowanego auta. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-11-15 19:47

Ireneusz164.127.38.67

Co jeśli porysuje samochód na podwórku bez udziału osób trzecich a mam prawie pełen pakiet ubezpieczenia w Liberty, czy pokryją koszty lakierowania?

2015-11-18 17:04

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.27

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na ekspert@lu.pl. Znając dokładny zakres Pana ubezpieczenia, będę mógł odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące możliwych świadczeń. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-11-18 17:06

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.27

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres ekspert@lu.pl. Znając dokładny zakres Pana ubezpieczenia, będę mógł udzielić szczegółowych informacji na temat możliwych świadczeń. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-12-16 08:45

Mak178.239.10.211

Chciałem u nich ubezpieczyć, ale widząc wpisy wolę dopłacić gdzie indziej.

2015-12-21 21:55

Arek89.69.77.240

Uczulam na zawarcie polisy mieszkaniowej z tym ubezpieczycielem, pierwszy raz zdarzyło się by ubezpieczyciel odmówił odszkodowania w sytuacji gdy zainteresowane strony potwierdziły zaistnienie szkody a konsultant zapewniał, iż polisa jest w pełnym zakresie jak u poprzedniego ubezpieczyciela. Jeśli chodzi o polisę AC i OC którą też zawarłem z tym ubezpieczycielem to aż strach pomyśleć jakie wymyślono by powody by uniknąć wypłaty odszkodowania, stanowczo odradzam.

2015-12-23 10:23

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.27

Szanowny Panie, jestem Ekspertem Liberty Ubezpieczenia. Chciałbym dowiedzieć się więcej o opisanej sprawie i zweryfikować zastosowane procedury. Będę bardzo wdzięczny za podesłanie danych polisy na adres: ekspert@lu.pl. Oczywiście, gdyby miał Pan jakieś pytania dotyczące usług świadczonych przez Liberty, pozostaję do dyspozycji. Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-06-03 15:30

blondi5.174.63.80

prawda ja mam problem z odszkodowaniem za zalanie mieszkania przez sasiada

2015-12-22 12:27

Zdenerwowany88.220.43.58

Witam, Liberty Ubezpieczenia nie dba o swoich klientów. Jest u Was ubezpieczony mój samochód, miałem kolizję, sprawca jest też u Was ubezpieczony, wycena szkody zrobiona o przelewu ciężko wysłać na naprawę auta. Jak można powiedzieć w takiej sytuacji że jesteście dobrą firmą? Nie dbacie o dobro swoich klientów.

2015-12-23 10:26

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.27

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy lub szkody na adres: ekspert@lu.pl. Mając te dane, będę mógł zapoznać się ze sprawą i udzielić Panu stosownych informacji, a także wpłynąć na proces likwidacji szkody. Serdecznie zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-12-22 20:36

Marcin31.183.27.249

Najgorszy ubezpieczyciel w mojej opinii Liberty ubezpieczenia wypłaciło mi za uszkodzony błotnik 36 zł :) - bez adwokata ciężko w tej firmie uzyskać należne odszkodowanie Marcin Łódź

2015-12-23 10:28

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.27

Szanowny Panie, będę wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem polisy na mój adres: ekspert@lu.pl. Będę mógł zweryfikować proces wyceny i udzielić Panu wszelkich informacji na jego temat. Gdyby miał Pan jakieś pytania dotyczące usług Liberty, jestem do Pańskiej dyspozycji. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-12-22 20:42

będę opisywać praktyki firmy Liberty31.183.27.249

Liberty Ubezpieczenia - w moim przypadku czas likwidacji szkody powyżej 30 dni - sprawa prosta sprawca ukarany mandatem przez policję, będę zgłaszać skargę do Rzecznika ubezpieczonych

2015-12-23 10:34

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.84.27

Szanowny Panie, jeszcze raz zachęcam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Chciałbym dowiedzieć się więcej o sprawie i zweryfikować procedury zastosowane przy likwidacji szkody - niezależnie od działań, jakie planuje Pan podjąć. Opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego z chęcią udzielę Panu więcej informacji na temat tej konkretnej sytuacji i usług świadczonych przez Liberty. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-01-04 12:37

Tomaszuuu83.25.37.171

4 godziny wydzwaniania i nie można się doprosić o auto zastępcze z polisy. Na infolini pracuje chyba jedna osoba. Masakra

2016-01-04 13:30

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.70.146

Szanowny Panie, bardzo proszę o bezpośredni kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Chętnie zweryfikuję proces obsługi i odpowiem na wszystkie Pana pytania dotyczące zaistniałej szkody i usług Liberty Ubezpieczenia. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-01-22 23:22

handlowiec37.32.54.156

NIE POLECAM! Na ich stronie prosiłem o kontakt. Owszem był on błyskawiczny. Grzeczna pani zadzwoniła, powiedziałem że chcę głównie ubezpieczenie OC , ale poprosiłem również o wycenę AC. Powiedziałem, że się zastanowię. Umówiliśmy się za tydzień. Po 10 dniach dzwonię,odbiera miły pan i przedstawiam mu sprawę że chciałem ubezpieczyć samochód i ofertę już znam tylko nikt się mną już nie interesuje. Pan odpowiedział,że on nie może mnie ubezpieczyć bo kto inny już się mną zajmuje i powie tej pani aby do mnie oddzwoniła. Minął kolejny tydzień i NIC! Widocznie OC to dla nich za mało i mają klientów w nosie.A ja podjąłem decyzję o OC,AC i ubezpieczeniu domu, więc udałem się do najbliższej placówki pośrednictwa ubezpieczeniowego i to wszystko ubezpieczyłem. Moim zdaniem, A jestem handlowcem od 20 lat,LIBERTY TO IGNORANCI I PSEUDO-PROFESJONALIŚCI!

2016-02-01 11:33

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.70.146

Szanowny Panie, dziękuję za tę opinię. Będę bardzo wdzięczny za przesłanie szczegółów Pana kontaktu z naszą firmą na ekspert@lu.pl - to pozwoli mi zweryfikować proces obsługi i jego sprawność. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-01-25 23:57

NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT !!195.43.67.61

LIBERTY DIRECT => OSZUŚCI + ZŁODZIEJE + NACIĄGACZE DO KWADRATU !!! Jestem posiadaczką starego Forda Mondeo, ubezpieczenie OC w LIBERTY DIRECT postanowiłam przedłużyć na kolejny rok 2016 ( od 02.01.2016 ) i teraz najbardziej zabawne składka za 2015r wyniosła w promocji 257 zł a w nagrodę za kontynuację otrzymałam propozycję 337 zł i się nie zgodziłam, już miałam wysyłać wypowiedzenie a tu nagle pod koniec grudnia otrzymałam list polecony z nową polisą OC za 280 zł dlatego postanowiłam pozostać w LIBERTY DIRECT, zrobiłam od razu przelew i chyba każdy normalny człowiek powie, że po sprawie, polisa na kolejny rok opłacona i spokój ... , ale to przecież słynne LIBRTY DIRECT które ma setki negatywnych opinii ..., dzisiaj 25.01.2016 otrzymuje pismo z nakazem zapłaty dodatkowych = 67 zł niby za jakieś dodatki do OC na które się rzekomo zgodziłam przy rozmowie telefonicznej w grudniu, a jak nie dopłacę to straszą firmą windykacyjną " Kaczmarski ", jak zadzwoniłam na infolinię to odebrał jakiś "Pan" który stwierdził że się zgodziłam na dodatki do OC w rozmowie telefonicznej której nie był w stanie zweryfikować, po prostu NACIĄGACZE + OSZUŚCI + ZŁODZIEJE => powiem krótko ja nie będę tym NACIĄGACZOM dopłacała ani grosza, mam polisę na 280 zł a nie na 280 zł + 67 zł = 347 zł !!!, a mogłam wysłać wypowiedzenie w grudniu i przejść do AXA DIRECT za 279 zł gdzie już miałam wcześniej wykupione OC i nie było nigdy takich podejść do klienta żeby po opłaceniu polisy firma ubezpieczeniowa przysyłała jakieś dopłaty z "kosmosu wzięte" => POPROSTU SKANDAL PRZEZ DUŻE "S" => JAK CHCESZ KUPIĆ TANIE UBEZPIECZENIE I SIĘ PÓŻNIEJ NIE WKUR...Ć TO WYBIERZ INNEGO TANIEGO UBEZPIECZYCIELA NP AXA DIRECT LUB INNEGO ..

2016-01-28 11:24

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.70.146

Szanowna Pani, na podstawie danych, które zamieściła Pani w powyższym poście, udało nam się odnaleźć Pani polisę w systemie. Weryfikacja procedur zastosowanych przy jej obsłudze nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Ze względu na obowiązującą nas tajemnicę ubezpieczeniową, szczegółowych informacji na ten temat mogę Pani udzielić jedynie telefonicznie lub w prywatnej korespondencji. Pozostaję do Pani dyspozycji pod adresem: ekspert@lu.pl - zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-01-28 23:35

glanicka94.254.235.65

Jestem w szoku.Chciałam ubezpieczyć u nich auto,ale dzięki Wam i waszym opinia tego nie zrobię. DZIĘKUJĘ ZA SZCZEROŚĆ.

2016-02-02 21:24

miki164.127.97.197

Witam czekam od 2msc na odszkodowanie ze sprawcy oc.z kasowana audi a8 przysłali wstępny kosztorys śmiech drzwi w orginale chcą mi klepać ,a nie wymieniać!i inne rzeczy też, a najlepsze że twierdzą że nie które szkody powstały wcześniej!,a mam oświadczenie z miejsca zdrzaenia sprawcy,żałuje że policji nie wezwałem ,ogólnie chcą się wymigać z odpowiedzialności!,czekam jeszcze 1msc i sprawę kieruje do sądu złodzieje.

2016-03-21 11:11

Kika188.146.7.50

U mnie tak samo. Czekam już 30 dni po czym stwierdzili że przedłużają czas do 90 dni. Po tym 90 dniach trz zakładam sprawę do sądu.

2016-02-09 10:49

Ekspert Liberty Ubezpieczenia178.235.202.39

Szanowny Panie, z chęcią przyjrzę się opisanej sprawie i zweryfikuje procedury zastosowane przez Liberty w procesie likwidacji szkody. Uprzejmie proszę o wiadomość z numerem szkody - pozwoli mi to odnaleźć sprawę w naszym systemie. Zapraszam do kontaktu, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-02-27 13:18

Gosc37.47.163.24

Uwaga na ta firmę....wypłacaja odszkodowania ale bardzo zaniżone.... Gdzie nie jesteście wstanie naprawić pojazdu...pytanie skad biora cenniki kiedy robia kosztorys...to co oni robią to zenada !!!! Jak mój mechanik zobaczył ten kosztorys to powiedział ,że to kpina...jak można tak traktować klienta.....to są oszuści !!!

2016-03-01 16:14

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.70.146

Szanowny Panie, przykro mi, że ma Pan taką opinię o Liberty. Chciałbym przyjrzeć się wspomnianej wycenie i zweryfikować jej prawidłowość. Aby to zrobić, muszę odnaleźć sprawę w naszym systemie, dlatego będę bardzo wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem polisy (lub szkody), o której mowa, na adres ekspert@lu.pl. Oczywiście, jeżeli ma Pan jakieś dodatkowe pytania na temat zaistniałej sytuacji lub usług Liberty, pozostaję do Pańskiej dyspozycji. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-03-21 11:08

Kika188.146.7.50

Odradzam wszystkim liberty Direct to jest kpina co oni robią! !!! Czekam już 30 dni na pieniądze za szkodę a oni jednak stwierdzili że przedłużają czas oczekiwania na decyzję do 90 dni !!!!paranoja!!!! Z nimi trzeba ostro i odrazu do sądu!!!

2016-03-21 14:04

Kika62.148.84.67

Nikomu nie polecam Liberty to oszuści. Nie można się od nich doprosić pieniędzy za szkodę . Tylko do sądu ich podać

2016-03-21 14:18

Kika62.148.84.67

Nikomu nie polecam tej ubezpieczalni są oszustami nie można się od nich doprosic pieniędzy za szkodę paranoja! !!! Tylko do sądu z nimi i koniec

2016-04-15 10:01

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.70.146

Szanowny Panie, jeżeli ma Pan jakieś zastrzeżenia co do obsługi Pańskiej polisy, zapraszam do przesłania wiadomości na adres : ekspert@lu.pl. Będę mógł zweryfikować działania po stronie Liberty i odpowiedzieć na wszystkie pytania i wątpliwości. Zapraszam do kontaktu, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-03-26 09:51

Andrzej83.22.201.85

Zmieniłem ubezpieczyciela. Zawarłem umowę ubezpieczenia OC z Liberty ubezpieczenia przez telefon 16 dni przed końcem polisy. Opłaciłem składkę 8 dni przed rozpoczęciem nowej polisy. Stara polisa się skończyła i zostałem bez polisy, certyfikatu na święta. Musiałem zrezygnować z wyjazdu na święta. Na maile nie odpowiadają. Miałem ubezpieczyć dom w Liberty. Nigdy życiu. Będę ją omijał szerokim łukiem i innym radzę to samo. Ich dewiza to zwinąć gotówkę i niech klient się martwi.