pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

2014-09-16 12:21

Andrzej

Bardzo proszę forumowiczów o informację czy komukolwiek kiedykolwiek udało się wysłać informację mailem na adres rzekomej kierowniczki aneta.linek@ libertydirect.pl. bo mi się nie udaje ,również adres reklamacje@libertydirect.pl. nie działa. Przypuszczam że to kolejna ściema tej pożal się boże firmy. Mój adres dyzio140@op.pl. Pani Aneto Linek może pani odpisze ja naprawdę nie gryzę i nie używam słów niecenzuralnych

2014-09-16 13:10

Paweł

Nigdy więcej..powinni zmienić nazwę na zapłać nam za oc+ac a my potem UDAMY że wypłaciliśmy ci odszkodowanie z tytułu AC. Niestety już na samym początku drogi o uzyskanie odszkodowania jest pod wysoką górę.... Uszkodzony samochód porysowany gwoździem (3 elementy), wycena od lakiernika 2300 zł a do wypłaty 480 zł, jak można naprawić samochód polakierować pół samochodu za 480 zł, może Liberty ma takich lakierników... Droga postępowania reklamacyjnego będzie długa...

2014-09-16 16:10

Andrzej

Pierwszy pozytyw rewelacja! UDAŁO MI SIĘ WYSŁAĆ MAILA NA ADRES aneta.linek@libertydirect(próbowałem 2 dni) Przepraszam za niesłuszne posądzenia że ten mail jest fałszywy!!!!!!!!!!!!!! I dziękuję za zainteresowanie moją sprawą . Jestem po prostu zachwycony!!!!!!!!!!!!

2014-09-17 23:12

rufii

Wypowiedziałem umowę dwa razy telefonicznie raz e-mailem i tak przesyłają jakieś dziwne kwoty do zapłaty mam 60%zniżek kwota po miesiącu wynosi 1700zł samo OC poj1.3l

2014-10-23 10:16

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: pawel.sadowski@lu.pl. To pozwoli mi zweryfikować zastosowane procedury i udzielić Panu informacji na temat możliwych rozwiązań. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-09-19 10:29

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Paweł: Szanowny Panie, będę wdzięczna za przesłanie wiadomości z numerem polisy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Chciałabym bliżej zapoznać się z opisaną sprawą i zweryfikować procedury po stronie firmy. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-19 10:37

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Andrzej: Szanowny Panie, cieszy nas, że mogliśmy pomóc. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-19 10:39

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Andrzej: Szanowny Panie, jeszcze raz dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że mogliśmy pomóc. Pozdrawiam serdecznie, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-22 08:41

jaśko31

JA w liberty byłem od 4 lat teraz kończy mi sie polisa i mam dużo tańszą w innej firmie. Moje składki co roku malaly chociaż zniżki od początku miałem maksymalne. Chyba tylko po pierwszym roku wzrosło bo jakies przepisy sie zmieniły i wdzedzie składki wzrosły. w Tym roku zaroponowali mi 416 zł OC + NWW na golfa IV 2001 rok, desel. Znalazłem innego ubezpieczyciela gdzie mam ponad 50 zł niższa składkę i zmieniam. Mysle zę nie bedzie zadnego problemu zaraz wyślę skan wypowiedzenia ubezpieczenia OC.

2014-09-22 20:28

Anna Kania

witam ja też nieszczęśliwie zakupiłam ubezpieczenie w Liberty Direct u agenta ubezpieczeniowego.Niestety nie przeczytałam tego co podpisuje.W domu okazało się,że na tej polisie jest 6 błędów nawet nie zgadzał się model samochodu.Chciałam wycofać się z pei polisy bo mam jeszcze inne trwające ubezpieczenie,a Liberty Direct nie zaczęło mi świadczyć swych usług ponieważ podpisana z nimi umowa jest jeszcze nie opłacona.Po poprawieniu błędów moja składka znacząco wzrosła nadal nie pozwalają mi na rezygnacje z tej chorej polisy. Pani z ubezpieczeń przy ul. Smugowa 26 a przez telefon powiedziała tak faktycznie model auta pomyliłam a błędne dane to ukłon w stronę klienta np . inny kod wiek kierowcy nikt tego nie sprawdza to są słowa pracownika ubezpieczeń tylko dlaczego za takie nielegalne praktyki płacić musi uczciwy klient który po wyprostowaniu tych celowych błędów agenta płacić ma więcej niż u poprzedniego ubezpieczyciela ten ubezpieczyciel mnie nie oszukał wszystko było prawidłowo a w Liberty DIRECT jest źle i jeszcze dużo drożej nie polecam nigdy więcej

2014-10-24 10:06

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowna Pani, cieszy nas, że mogliśmy pomóc, i że wspólnie udało nam się całą sprawę pomyślnie rozwiązać. Chciałbym jeszcze raz zaznaczyć, że - w razie jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości - pozostaję do Pani dyspozycji (mój adres to: pawel.sadowski@lu.pl). Pozdrawiam serdecznie, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-09-30 08:47

LAWT

Ubezpieczam samochody od 1976 roku , ale takiego ubezpieczyciela spotykam pierwszy raz. Skusili mnie niską ceną ubezpieczenia. W tym roku cena zaproponowana mnie była za wysoka więc postanowiłem wypowiedzieć OC. I zaczęły się schody. Wejście na konto i sprawdzenie Ich propozycji jest traktowane jako wykup ubezpieczenia. Rozmowa z dwoma konsultantami nic nie wniosła - dwie przeciwstawne opinie. Dziś dostaje maile o przyjęciu nowego ubezpieczenia mimo ,że wczoraj wysłałem wypowiedzenie. Myślę ,że naczelną Ich zasadą jest - króliczku, mamy cię i teraz będziemy ciebie doić. Kto ma mocne nerwy i sporo czasu ten ubezpieczyciel to sprawdzi

2014-10-23 10:13

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie numeru polisy na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Chętnie przyjrzę się opisanej przez Pana sytuacji i zweryfikuję zastosowane procedury. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-09-30 13:56

mrross

Przygoda z ich ubezpieczeniem komisowym kosztowała mnie 400zł i nerwów nie wspomnę ile. Przestrzegam przed tą firmą. Wykorzystują możliwość interpretowania prawa tak, aby klient znalazł się w pułapce. Sam byłem agentem ubezpieczeniowym i dałem się podejść jak małe dziecko, więc mniej zorientowanym tym bardziej polecam inne, bardziej przyjazne klientowi firmy.

2014-10-23 10:14

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, proszę o wiadomość na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Znając numer Pana polisy i szczegóły zaistniałej sytuacji, będę mógł zweryfikować zastosowane procedury, a także udzielić Panu dodatkowych informacji na ich temat. Będę również wdzięczny za informację o komisie, z którym Pan współpracował. Zdarza się, że sprzedawcy nie udzielają klientom niezbędnych informacji na temat ubezpieczenia lub wprowadzają ich w błąd – jeżeli skargi się powtarzają, mamy możliwość wykluczenia tych placówek z programu. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-10-09 17:57

Ktos

W życiu Liberty - umowa została zakonczona listowie dostali wypowiedzenie z własnorecznym podpisem i moze tydzien pozniej kopie nowej polisy gdyz zapomniałem dołączyc do wypowiedzenia a oni dalej strasza firma windykacyjną i nalegają zeby zaplacic !

2014-10-23 10:01

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Znając numer Pana polisy, będę mógł zapoznać się ze sprawą i udzielić Panu dodatkowych informacji na temat możliwych rozwiązań. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-10-17 17:50

monia

proszę nie ubezpieczajcie samochodów w direct to oszusci nie chca naprawiać szkód

2014-10-22 10:31

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowna Pani, chętnie dowiem się więcej o przyczynach Pani opinii. Bardzo proszę o wiadomość na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl . Znając numer Pani polisy lub szkody, będę mógł przekazać sprawę do weryfikacji i sprawdzić poprawność zastosowanych procedur. Z góry dziękuję! Paweł Sadowski Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-10-17 18:13

bolesław

nie ubezpieczajcie Panstwo swoich samochodów w firmie direkt jak chcą pieniądze na ubezpieczeni mili doradzcy jak zaplacic za szkodę juz ich nie ma oszuści złodzieje

2014-10-22 10:34

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, zachęcam do przesłania swojego numeru polisy lub szkody na adres: pawel.sadowski@lu.pl . Znając Pana dane, będę mógł bliżej zapoznać się ze sprawą i udzielić Panu dodatkowych informacji na jej temat, a także zweryfikować zastosowane przez firmę procedury. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia.

2014-11-04 11:37

marcin

Zweryfikujcie swoje zniżki, bo w liberty 10% to nie 10 a 2% OSZUŚCI !

2014-11-05 08:49

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, jeżeli uważa Pan, że otrzymał mniejszą zniżkę, niż powinien, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Zapewniam, że ewentualna różnica w wysokości przyznanej zniżki mogła wyniknąć jedynie z nieporozumienia lub błędu systemowego, który oczywiście wyjaśnimy, kiedy tylko poznamy dane Pana polisy. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2015-01-28 16:43

Ania94.254.129.197

Nie polecam. Od dwóch lat wykupuje AC w tej firmie wszystko dobrze dopóki nie zgłosi się szkody. Wandale ukradli mi lusterko oraz porysowali drzwi. Po zgłoszeniu dowiedziałam się że mam 1000zl wkładu własnego. Wiec szkodę wycenili na 740zl żeby mi nie wypłacić. Oczywiście szkoda po pierwsze jest dużo wyższa a po drugie nie po to place co roku tak duże pieniądze żeby mogli mnie tak zbyć. Dramat jak tylko mi się skończy umowa juz więcej nie przedłuże. Jak można tak traktować klienta brak słów

2015-01-29 13:27

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.72.232.184

Szanowna Pani, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: ekspert@lu.pl. Mając dane Pani polisy, będę mógł przekazać wycenę do ponownej weryfikacji, a także udzielić Pani dodatkowych informacji na temat stosowanych przez firmę procedur. Zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-02-13 19:26

poszkodowany83.23.37.127

Nie dawno miałem kolizję. Korzystam z OC sprawcy,który ma oc w Liberty i zaczyna się problem.Hakiem podczas cofania uszkodził mi koło,zderzak i błotnik.Kierownica przekręciła się o 45 stopni.Koło przekrzywione o 45 stopni.Dostałem odszkodowanie za to co widać na zewnątrz a za to co było uszkodzone w zawieszeniu już nie.Powodem odmowy było brak pomiaru geometrii przed naprawą.Warsztat pytał czy może naprawiać rzeczoznawca nie udzielił informacji ,że należy ten pomiar wykonać. Po tym jak mechanik wymienił uszkodzone części nadwozia liberty zażyczyło sobie pomiaru. I na tej podstawie odmawiają wypłaty odszkodowania. Po telefonach na infolinię zarządzono 2 i 3 oględziny czy aby części zawieszenia zostały wymienione.Rzeczoznawca przyznał ,że części były wymienione a stare zostały pomierzone i uznane jako uszkodzone.Uważałem że temat zakończony.Niestety nie ,bo po 2 tygodniach likwidator zażądał faktur zakupu. Na co mechanik mówił że to trudne.Warsztat cały tydzień bierze części z hurtowni na WZ a po tygodniu wystawiana jest Fa zbiorcza za cały tydzień. Nie pomogły tłumaczenia liberty chce Fa na wymienione części,jest to nierealne do zrealizowania bo nawet hurtownia nie wystawi faktur wstecz .Likwidator twierdzi ,że nie ma zdjęć jak koło było krzywe przed naprawą czyli rzeczoznawca działał na naszą szkodę. Kierownica została skrzywiona z powodu skrzywienia drążka kierowniczego co widać gołym okiem ,jednak dla liberty to nie jest oczywiste.rzeczoznawca podczas pierwszych oględzin porobił tak mało zdjęć ,gdy samochód był po kolizji że liberty nie ma czym oprzeć decyzji.Mój błąd ,że nie zrobiłem zdjęć sam.Jak człowiek spełni jeden wymyślają kolejny i tak ciągle.Ręce opadają kolizji z mojej winy nie miałem od 30 lat a teraz miałem pecha.Korzystam z OC sprawcy ,który miał ubezpieczenie w liberty.Nigdy więcej liberty to złodzieje i oszuści.

2015-02-18 16:03

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, chciałbym przyjrzeć się bliżej procedurom zastosowanym po stronie firmy. Z tego względu uprzejmie proszę o przesłanie numeru opisanej szkody na adres: ekspert@lu.pl. Mając dostęp do bardziej szczegółowych danych, będę mógł zweryfikować proces jej likwidacji i udzielić odpowiedzi na Pana pytania. Będę wdzięczny za kontakt. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-02-21 22:02

poszkodowany83.8.176.82

Witam, Parę razu żona pisała o zaistniałej sytuacji do likwidatora i o braku możliwości przedstawienia faktur zakupu,jednak do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi.Totalna ignorancja.Pomijając fakt,że połamane było nadkole i nawet za ta część nie otrzymałem odszkodowania. Nigdy nie miałem do czynienia z taką sytuacją.Mam u Was ubezpieczone auto z 2013 roku w pełnym pakiecie,czekam do maja i nigdy już nie będę waszym klientem. Uważam, że rzeczoznawca robił wszystko aby oględziny były niekompletne potrzebował aż trzech a likwidator szkody robił wszystko,aby nie zapłacić za całe uszkodzenia. szkoda nr 995816/1069967 tel 605997372. Likwidator podczas rozmowy gadał takie głupoty ,że brak słów.Jeśli pracują takie osoby ,które uważają że kierownica sama się wykrzywia ,gdy auto ma 200tys przebiegu to ja już nie mam nic więcej do dodania.Pozdrawiam Mariusz Palacz kontakt na maila beatapalacz@wp.pl

2015-02-21 22:09

poszkodowany83.8.176.82

szkoda nr 995816/1069967 chciałbym napisać więcej ,ale jeśli piszę o końcowe rozliczenie szkody i nie dostaję żadnej odpowiedzi na moje 3 maile to coś znaczy macie klientów w głębokim poważaniu. Z takim brakiem kompetencji jeszcze nie miałem do czynienia. Nigdy więcej u Was nie ubezpieczę żadnego auta a zaufałem Wam i do czerwca mam auto w pełnym pakiecie z 2013 roku.Czekam do czerwca i uciekam od takiej firmy krzak jak WY.

2015-02-24 12:05

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, bardzo dziękuję za kontakt. Cieszę się, że udało się nam wyjaśnić nieporozumienie. Gdyby miał Pan jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-02-24 21:15

poszkodowany83.21.254.152

Witam, Moja sprawa została załatwiona pozytywnie.Otrzymałem nowy kosztorys i dopłatę do odszkodowania. Już w następnym dniu po wpisie skontaktowała się za mną Pani z likwidacji szkód,cierpliwie wysłuchała moich uwag,roszczeń i w bardzo miły sposób załatwiła to o co walczyłem przez 2 tygodnie.A pieniądze w tym samym dniu były na koncie. Myślę,że warto upominać się o swoje racje ,bo jest szansa ,że znajdzie się w towarzystwie kompetentna osoba ,która załatwi sprawę bez ceregieli. Pozdrawiam zadowolony klient

2015-08-28 16:29

Kreda83.5.83.197

Moja ocena tegoż ubezpieczyciela jest taka sama. Nigdy Liberty! Kupiłem auto, wypowiedziałem umowę po tygodniu, no i oczywiście musiałem zapłacić za ten tydzień składkę około 20zł. Składka OC wyliczona z kwoty 900 zł (bez ulgi za liczbę bezszkodowych lat. Moje poprzednie składki 300-350zł). Żadne wcześniejsze towarzystwo nigdy takiej składki ode mnie nie żądało. Zawsze miałem 30 dni aby zastanowić się nad wyborem ubezpieczyciela. Okazuje się, że tylko u Liberty tak nie jest. Trzeba wypowiedzieć ubezpieczenie w tym samym dniu co kupiło się auto, bo inaczej płaci się za każdy dzień. Oczywiście otrzymałem wezwanie do zapłaty i postraszyli firmą widykacyjną Kaczmarski Inkasso. Temu Ubezpieczycielowi - dziękuję! NIE, Nigdy.

2015-09-03 14:32

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem wspomnianej polisy na adres: ekspert@lu.pl. Mając te dane, będę mógł bliżej przyjrzeć się wdrożonych procedurom i zweryfikować ich poprawność. Będę mógł także wyjaśnić, z czego wynikała opisana wycena składki. Chciałbym przy okazji zaznaczyć, że umowy pokomisowe są umowami rocznymi - komis odpowiada za ich opłacanie do dnia poinformowania ubezpieczyciela o sprzedaży auta, a kolejne składki pokrywa już nabywca. Te zasady są regulowane ustawowo. Co istotne, sprzedający auto ma obowiązek przekazania nabywcy pełnej dokumentacji oraz wszelkich informacji na temat ubezpieczenia OC auta. Jeżeli w Pana przypadku było inaczej, bardzo proszę o informację - mamy możliwość wykluczenia z programu tych punktów sprzedaży, które nie wywiązują się ze swoich obowiązków względem klientów. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia