Strona główna  |  Forum  |  Artykuły i raporty ubea.pl  |  Kontakt ERGO Hestia

Kontakt ERGO Hestia

Wiera
2021-01-13 14:25
IP: 83.21.x.x
Witam! Na jaki adres mailowy mogę wysłać wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC na koniec okresu wypowiedzenia? Dzwoniłam kilkakrotnie na infolinię , ale nie odpowiada i wysłałam na adres :marketing@hestia.pl, bo tylko taki w internecie jest dostępny. Czy jest poprawny? Z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
odpowiedz
Ubea.pl
2021-01-13 15:27
IP: 83.3.x.x
Obecnie ERGO Hestia nie przyjmuje wypowiedzeń OC mailowo. Wypowiedzenie najłatwiej złożyć za pośrednictwem formularza online, do którego link podajemy w tym artykule: https://ubea.pl/Wypowiedzenie-i-rezygnacja-z-OC-ERGO-Hestia%2Cartykul%2C1332/
odpowiedz
Norbert
2021-02-04 10:08
IP: 37.30.x.x
Witam od 3 dni próbuję wysłać wypowiedzenie oc bo sprzedałem samochód i pokazuje mi się informacja że nie podałem danych do przelewu a nr konta jest wpisany, o jakie dane chodzi i gdzie mam je wpisać?
odpowiedz
Ubea.pl
2021-02-04 15:29
IP: 83.3.x.x
Do przelewu oprócz numeru konta niezbędna jest jeszcze nazwa odbiorcy. Proszę jednak pamiętać, że w przypadku sprzedaży auta nie może Pan wypowiedzieć OC. Pana obowiązkiem jest jedynie zgłoszenie sprzedaży samochodu do ERGO Hestii, natomiast polisa przechodzi automatycznie na nowego właściciela. Jeśli nabywca zdecyduje się zrezygnować z OC, to on będzie wysyłać wypowiedzenie do ubezpieczyciela.
odpowiedz
Mariusz
2021-04-09 21:20
IP: 178.42.x.x
Nic z tego nie wynika ja złożyłem i co - ponowne wezwanie do zapłaty
odpowiedz
Lakeryk
2020-12-30 15:24
IP: 37.47.x.x
Jak moge zgłośic pełnomocnictwo likwidacji szkody na jaki adres email owy moge je wysłać nie widze takiej opcji na stronie hesti..
odpowiedz
ar
2020-12-08 19:45
IP: 159.205.x.x
Nie można wysłać on line rezygnacji OC ciągle błąd wyskakuje serwera dobrze że rezygnuje z takiej firmy
odpowiedz
Ubea.pl
2020-12-09 08:14
IP: 83.3.x.x
Dzień dobry, jeśli formularz online nadal nie będzie działać, rezygnację z OC można przesłać tradycyjną pocztą. Adres podajemy tutaj: https://ubea.pl/Wypowiedzenie-i-rezygnacja-z-OC-ERGO-Hestia%2Cartykul%2C1332/
odpowiedz
Magda
2020-11-30 22:49
IP: 194.110.x.x
Nigdy nie miałam problemu, żeby dodzwonić się na infolinię Hestii, za każdym razem czekałam krócej niż 2 minuty.
odpowiedz
Barbara
2020-11-26 20:13
IP: 31.130.x.x
Po przeczytaniu postów widzę ,że to nie ja pierwsza mam takie kłopoty - oczywiście zrezygnuję z takiego Towarzystwa
odpowiedz
Barbara
2020-11-26 20:10
IP: 31.130.x.x
Oferta niekompletna : bez numeru konta!!!!!!!! , czy numer polisy to numer oferty?????
odpowiedz
Saltarska
2020-11-25 12:39
IP: 37.47.x.x
Mam pytanie zrezygnowałam z polisy auta gdzie mam napisać że rezygnuje .
odpowiedz
Ubea.pl
2020-11-25 15:23
IP: 83.3.x.x
Dzień dobry, informacje o możliwych sposobach poinformowania ERGO Hestii o rezygnacji z ubezpieczenia samochodu znajdzie Pani tutaj: https://ubea.pl/Wypowiedzenie-i-rezygnacja-z-OC-ERGO-Hestia%2Cartykul%2C1332/
odpowiedz
Dorota
2020-11-24 14:06
IP: 185.42.x.x
Otrzymałam od Pana Dyrektora R. Tomaszewskiego pismo z informacją o kontynuacji polisy, jest wszystko oprócz numeru konta do wpłaty (podobno jest inny niż do poprzedniej składki). Nie można się dodzwonić, nie można nigdzie uzyskać informacji o numerze konta do wpłaty!!!!
odpowiedz
Ubea.pl
2020-11-24 15:38
IP: 83.3.x.x
Jako klientka ERGO Hestii powinna mieć Pani dostęp do osobistego konta w systemie iHestia. Umożliwia ono też dość sprawny kontakt z ubezpieczycielem, więc radzimy spróbować tą drogą. Zachęcamy także do sprawdzenia u nas na porównywarce, czy inny ubezpieczyciel nie przedstawi Pani korzystniejszej oferty polisy.
odpowiedz
Ewa
2020-11-12 13:03
IP: 31.0.x.x
Szanowni Państwo Wielka szkoda, że nie można do Państwa napisać maila. Jestem wraz z mężem Państwa klientem od lat - ubezpieczamy firmę, auta i dom - wszystko fajnie do czasu, gdy płacimy i nic się nie dzieje... Ostatnio byłam poszkodowana w kolizji samochodowej - kontakt z jednym z Państwa pracowników doprowadził do tego, że opuszczam Szanownych Państwa i będę omijać szerokim łukiem - każda polisa, która wygaśnie będzie przenoszona do konkurencji! chciałabym opisać zdarzenie ale przez formularz jest to czasochłonne. Zacznijcie Państwo odsłuchiwać jak Państwa pracownicy/przedstawiciele załatwiają sprawy 'zdalnie', jak traktują klientów i jakim tonem załatwiają sprawy....
odpowiedz
Zosia
2020-09-01 10:20
IP: 185.239.x.x
czy ta firma posiada jakiś adres e-mail?
odpowiedz
Ubea.pl
2020-09-01 17:55
IP: 83.3.x.x
Obecnie na swojej stronie internetowej ERGO Hestia nie podaje ogólnodostępnych adresów mailowych. Z ubezpieczycielem można kontaktować się za pośrednictwem formularzy online na stronie, telefonicznie, listownie lub osobiście, udając się do jednego z agentów ERGO Hestii.
odpowiedz
Anna
2020-11-24 14:08
IP: 185.42.x.x
Bzdura, nikt nie odpowiada na maile, na infolinię też nie można się dodzwonić!
odpowiedz
Gabriela
2020-06-20 02:14
IP: 90.156.x.x
Firma jest nieodpowiedzialna pod względem kontaktu. Wysyłam maile, piszę listy o rezygnacji umów, które i tak nie posiadają przedmiotu umowy ani mojej zgody ani podpisu, a ciągle ergohestia za mnie podpisuje kolejne umowy i mi je wysyła mimo mojej rezygnacji. Zupełne dno - ludzie nie idżcie do tej firmy, bo ona tylko stawia na zysk.
odpowiedz
jozef
2020-06-21 22:00
IP: 79.186.x.x
I STRASZY WINDYKACJA!!!
odpowiedz
Ubea.pl
2020-06-22 08:12
IP: 83.3.x.x
Warto spróbować załatwić sprawę za pośrednictwem indywidualnego konta w systemie iHestia. Dodatkowo, jeśli ubezpieczyciel przedłuża Pani umowy mimo rezygnacji, warto poprosić o interwencję Rzecznika Finansowego.
odpowiedz
mika
2020-06-17 09:47
IP: 80.94.x.x
Nadal wszystkie linie są zajęte ..........bardzo trudno się dodzwonić a nie wszystko da się wyjaśnić przez formularz .Kolejna minuta i nadal wszystkie linie są zajęte .......mam wrażenie ,że połowa Polski dzwoni akurat do Hestii i jeszcze ta smutna muzyka :( przyznam ,że trzeba mieć duże zapięcie albo potrzebę by wytrawać do końca .Jak dla mnie kontakt z Hestią to najgorsza strona medalu tej firmy.
odpowiedz
Joanna Szeląg
2019-06-27 10:40
IP: 176.112.x.x
Chciałabym dosłać dokumenty do zgłoszonej szkody. Na jaki adres mailowy mogę to zrobić?
odpowiedz
Ubea.pl
2019-06-27 15:34
IP: 81.190.x.x
Czy jest Pani klientką ERGO Hestii? Jeśli tak może Pani otrzymać informacje o szkodzie za pośrednictwem portalu iHestia. Wystarczy, że zaloguje się Pani na swoje osobiste konto.
odpowiedz
Z.K.
2019-06-10 16:38
IP: 86.111.x.x
Wprowadź treść postu...Otrzymuję dziwne sms-y z żądaniem płatności za polisę.Tym razem za volkswagena.Nie miałem nigdy samochodu i nie będę miał więc to jest jakieś oszustwo.Proszę to wyjaśnić!Mój mail:gwidon1@vp.pl
odpowiedz
Ubea.pl
2019-06-11 08:17
IP: 81.190.x.x
Czy SMS-y z żądaniem zapłaty otrzymuje Pan od ERGO Hestii? W takim przypadku proszę kontaktować się bezpośrednio z ubezpieczycielem pod numerem telefonu: 801 107 107 lub (58) 555 55 55. Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę.
odpowiedz
Łukasz
2019-04-30 20:10
IP: 37.248.x.x
Witam! Co mam zrobić w sytuacji gdy ERGO Hestia domaga się opłacenia składki OC za auto które zostało zdemontowane na dwa tygodnie przed końcem starej polisy OC... dodam tylko, że po otrzymaniu decyzji o demontażu niezwłocznie udałem się do agenta ubezpieczeniowego i sam również dokonywałem "prób" widocznie nieudanych.... formularz sprzedaży jest ale demontażu już nie.
odpowiedz
Grzegorz
2019-03-15 07:41
IP: 188.146.x.x
Przysłali mi propozycję przedłużenia ubezpieczenia. Problem polega na tym, że nie wiadomo na jakie konto dokonać wpłaty. Mam rozumieć, że wpłata jest nieobowiązkowa. Brawo Pan Robert Tomaszewski - Dyrektor Biura Ubezpieczeń Indywidualnych
odpowiedz
Ubea.pl
2019-03-15 08:23
IP: 81.190.x.x
Czy przysłano Panu propozycję przedłużenia ubezpieczenia OC? Jeśli tak, to musi Pan albo zapłacić za polisę na kolejny rok, albo wypowiedzieć OC przynajmniej na dzień przed końcem obecnej umowy i kupić nowe OC w innej firmie. Jeśli kupi Pan OC gdzie indziej, a nie wypowie polisy w ERGO Hestii, to umowa zostanie przedłużona automatycznie i Pana auto będzie podwójnie ubezpieczone. Zanim podejmie Pan decyzję, warto sprawdzić w kalkulatorze OC https://kalkulator.ubea.pl , jakie są propozycje innych ubezpieczycieli. Jeśli zdecyduje się Pan skorzystać z oferty przedłużenia OC w ERGO Hestii, to najlepiej skontaktować się bezpośrednio z ubezpieczycielem, by ustalić, w jaki sposób należy dokonać płatności.
odpowiedz
Dorota
2019-01-23 09:41
IP: 82.214.x.x
Ergo Hestia to jedna wielka porażka !!! Kontakt z opiekunem szkody utrudniony, Rzecznik Praw Klienta nie odpowiada juz 3 tygodnie - cały czas analizuje i zbiera dane. Brak odszkodowania, Brak samochodu a co lepsza samochód zastępczy zabrany - co jest w ogóle wbrew zasadom/ regulaminowi Ergo Hestii ale usłyszałam, że mi jako osobie poszkodowanej się nie należy.
odpowiedz
Ubea.pl
2019-01-23 15:40
IP: 81.190.x.x
Odszkodowanie powinno zostać wypłacone w ciągu 30 dni od zgłoszenia szkody, chyba że występują okoliczności uniemożliwiające ustalenie wysokości należnego świadczenia w tym czasie. W takim przypadku ubezpieczyciel powinien jednak poinformować o przyczynach opóźnienia wypłaty oraz przewidywanym terminie wypłaty odszkodowania. Jeśli towarzystwo tego nie zrobi, zyskuje się prawo do odsetek za każdy dzień zwłoki w ubezpieczeniu. Jeśli kontakt z ERGO Hestią nadal będzie utrudniony i nie podziała także reklamacja, proszę zwrócić się o pomoc do Rzecznika Finansowego (jest to darmowe).
odpowiedz
qwe
2019-03-15 07:36
IP: 188.146.x.x
ale z rzecznika ładna laska
odpowiedz
Bogusław
2019-01-18 13:19
IP: 188.146.x.x
Kontak z likwidatorem szkody jest praktycznie nie możliwy, od ponad miesisca zero odpowiedzi ns email czy telefon. Trzy miesiące od szkody i brak jakich kolwiek informacji. Nie polecam
odpowiedz
Ubea.pl
2019-01-18 16:55
IP: 81.190.x.x
Jeżeli nie można się skontaktować z ERGO Hestią, można poprosić rzecznika finansowego o interwencję. ERGO Hestia powinna bowiem wypłacić odszkodowanie w ciągu 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia szkody. Jeśli w tym terminie wyjaśnienie okoliczności jest niemożliwe, odszkodowanie powinno być wypłacone w ciągu 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie przyczyn było możliwe. Ubezpieczyciel powinien jednak powiadomić o przyczynach opóźnienia w wypłacie odszkodowania.
odpowiedz