Kolejny próg osiągnięty - Proama sprzedała 200 tys. polis

Data publikacji: 2012-10-30

9 miesięcy działalności i 200 tys. sprzedanych polis na koncie. Proama jest jak do tej pory najszybciej rozwijającym się ubezpieczycielem w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ciągu ostatnich 10 lat.
Oblicz moje OC/AC

Od czasu rozpoczęcia działalności na polskim rynku, czyli od 29 stycznia 2012 roku, Proama sprzedała już 200 tys. polis. Ubezpieczyciel oferuje pakiety OC AC, dodatkowe ubezpieczenia komunikacyjne, jak NNW, Super Assistance, Ochrona Prawna, a także Ubezpieczenie od Utraty Pracy, powiązane z użytkowaniem samochodu oraz NNW Domowym.

Jaki jest przepis na sukces Proamy?

Strategia multikanałowej sprzedaży. Ubezpieczenia Proamy dostępne są za pośrednictwem agentów, Osobistego Doradcy przez telefon i internet. Ubezpieczyciel ma podpisane umowy z ponad 500 multiagencjami i współpracuje z 7 tys. Osób Wykonujących Czynności Agencyjne.

Mariusz Kozłowski, Dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód Proama, przewiduje że przy utrzymaniu aktualnego poziomu miesięcznej sprzedaży, do końca roku zawartych zostanie około 250 tys. umów ubezpieczeniowych.

Dziennik Ubezpieczeniowy napisał 5 października: „Po roku działalności to wynik kilkukrotnie lepszy od wszystkich komunikacyjnych startupów, które wchodziły na polski rynek w ostatnim dziesięcioleciu.”

Tagi: