Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Kolejna kampania mBanku promująca ubezpieczenia OC i AC

Data publikacji: 2010-11-10

mBank w nowej kampanii marketingowej znów promuje ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. Drwale z kampanii Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych współtworzonego przez BRE Ubezpieczenia i mBank znów „rąbią” wysokie ceny ubezpieczeń u konkurencji.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Spoty reklamowe z drwalami są emitowane w kanałach ogólnych i tematycznych: TVN, TV4, TVN7, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, Polsat Sport, Discovery Channel i TVP Info. Ponadto na wybranych parkingach zlokalizowanych przy galeriach handlowych pojawi się symbol kampanii – siekiery wraz z komunikatem „Rąbią Cie na OC i AC? Kup polisę na www.mBank.pl”.

Tworzeniem kampanii zajęła się agencja Ambasada Brand Communication oraz Dom Mediowy MPG.

Aktywni Klienci ubezpieczyciela mogą otrzymać Certyfikat Gwarancji Najniższej Ceny OC/AC, upoważniający do zwrotu różnicy cenowej między zakupionym ubezpieczeniem w mBanku a tańszą ofertą innego ubezpieczyciela. Gwarancje Certyfikatu obowiązują do 30 maja 2011 roku, a Klienci posiadający aktywną „Ofertę dla Ciebie” mogą o niego wnioskować do 15 grudnia br.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup ubezpieczeń OC i AC przez internet. Usługa obejmuje następujące produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TuiR SA). W lutym 2009 roku produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość” i utytułowany mianem „Produktu roku”.

Tagi:

Komentarze