Strona główna  |  Wiadomości  |  Dobre wyniki Liberty Direct po I półroczu 2011 roku

Dobre wyniki Liberty Direct po I półroczu 2011 roku

Dobre wyniki Liberty Direct po I półroczu 2011 roku

Data aktualizacji: 2013-09-20
Po II kwartale 2011 roku Liberty Direct odnotował 87,7 mln zł składki przypisanej brutto i 42% wzrost w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Tendencja wzrostowa jest skutkiem rozszerzania kanałów sprzedaży opartych o platformę direct, jak i rozwijaniu współpracy z multiagencjami. Na koniec czerwca Liberty Direct ubezpieczało niemal 240 tys. pojazdów.

„Wyniki, jakie udało nam się osiągnąć w ciągu pierwszych dwóch kwartałów są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Wysoki wzrost składki to przede wszystkim zasługa strategii zakładającej dywersyfikację kanałów sprzedaży. Przewagę konkurencyjną utrzymujemy również dzięki zachowaniu wysokiej jakości obsługi Klientów we wszystkich obszarach operacyjnych - od sprzedaży po likwidację szkód. W tym celu wykorzystujemy kompleksowy program monitorowania i podnoszenia satysfakcji Klientów Net Promoter Score” - podsumowuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

Radość z sukcesu „Rozbudowa sieci multiagencji była dla nas priorytetem w II kwartale 2011 roku. Dzięki inwestycji w ten kanał sprzedaży, pozyskaliśmy do współpracy kilkuset partnerów biznesowych. Równocześnie aktywnie prowadzimy działania marketingowe w internecie oraz telewizji. Inwestujemy także w social media - uruchomiliśmy m.in. na Facebooku aplikację ułatwiającą rekomendację naszej firmy w programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu. „Ciągle rozwijamy także nasze produkty tak, by oferować klientom usługi odpowiadające ich potrzebom. Na początku września wprowadziliśmy dwie nowe opcje Autocasco umożliwiające likwidację szkód w autoryzowanych stacjach obsługi bez amortyzacji części” - dodaje Karski.

Rynek ubezpieczeń direct jest obecnie wart ponad 800 mln zł, z czego główną grupę stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC - aż 90%. Pozostałe 10% to ubezpieczenia NNW, assistance, ubezpieczenia domu i mieszkania oraz turystyczne. Na koniec 2011 roku rynek ubezpieczeń oparty o platformy direct może przekroczyć 1 mld zł.

Źródło: Biuro Prasowe Liberty Direct

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2015-04-07

Ranking najtańszych ubezpieczeń samochodowych - marzec 2015

Analitycy porównywarki ubezpieczeniowej Ubea.pl po raz kolejny sprawdzili, które polisy OC dla kierowców są „najtańsze”. Marcowy ranking Ubea.pl, podobnie jak dwa poprzednie zestawienia opiera...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2015-03-02

Ranking najtańszych ubezpieczeń samochodowych - luty 2015

W styczniowym rankingu porównywarki ubezpieczeń Ubea.pl pierwsze miejsce zajęła firma Link4. Miesiąc później eksperci Ubea.pl znów sprawdzili wyniki 150 000 pojedynczych kalkulacji.

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2015-02-02

Ranking najtańszych ubezpieczeń samochodowych - styczeń 2015

Co miesiąc ponad 150 000 użytkowników porównywarki Ubea sprawdza składki ubezpieczeń OC dla kierowców. Wyniki tych wszystkich kalkulacji posłużyły do stworzenia największego i najbardziej wiarygodnego...

Czytaj więcej
Komentarze
ubezpieczający
2011-09-28 11:55
Gratuluje mojemu kochanemu Liberty Direct. Liberty to jedna z najfajniejszych firm ubezpieczeniowych z jaką do tej pory miałem do czynienia. W końcu ubezpieczenia są sprzedawane w ludzkiej formie. Gratulacje!
odpowiedz