„Wyniki, jakie udało nam się osiągnąć w ciągu pierwszych dwóch kwartałów są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Wysoki wzrost składki to przede wszystkim zasługa strategii zakładającej dywersyfikację kanałów sprzedaży. Przewagę konkurencyjną utrzymujemy również dzięki zachowaniu wysokiej jakości obsługi Klientów we wszystkich obszarach operacyjnych - od sprzedaży po likwidację szkód. W tym celu wykorzystujemy kompleksowy program monitorowania i podnoszenia satysfakcji Klientów Net Promoter Score” - podsumowuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.
„Rozbudowa sieci multiagencji była dla nas priorytetem w II kwartale 2011 roku. Dzięki inwestycji w ten kanał sprzedaży, pozyskaliśmy do współpracy kilkuset partnerów biznesowych. Równocześnie aktywnie prowadzimy działania marketingowe w internecie oraz telewizji. Inwestujemy także w social media - uruchomiliśmy m.in. na Facebooku aplikację ułatwiającą rekomendację naszej firmy w programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu. „Ciągle rozwijamy także nasze produkty tak, by oferować klientom usługi odpowiadające ich potrzebom. Na początku września wprowadziliśmy dwie nowe opcje Autocasco umożliwiające likwidację szkód w autoryzowanych stacjach obsługi bez amortyzacji części” - dodaje Karski.
Rynek ubezpieczeń direct jest obecnie wart ponad 800 mln zł, z czego główną grupę stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC - aż 90%. Pozostałe 10% to ubezpieczenia NNW, assistance, ubezpieczenia domu i mieszkania oraz turystyczne. Na koniec 2011 roku rynek ubezpieczeń oparty o platformy direct może przekroczyć 1 mld zł.
Źródło: Biuro Prasowe Liberty Direct