Klienci Citroen Polska mogą liczyć na nieodpłatną pomoc w zakresie ubezpieczenia Assistance w razie awarii lub innego zdarzenia objętego gwarancją, wynikającego z defektu mechanicznego, hydraulicznego lub elektronicznego. Pakiet gwarantuje klientom naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia lub holowanie pojazdu do najbliższego autoryzowanego punktu sieci.
Dodatkowo, właściciel pojazdu z tytułu ubezpieczenia Assistance może liczyć na organizację i pokrycie kosztów pojazdu zastępczego od 3 do 6 dni w zależności od modelu pojazdu. W sytuacji, gdy awaria zaistniała w promieniu ponad 100 km od miejsca zamieszkania, Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty drogi powrotnej do miejsca zamieszkania, kontynuowania podróży do miejsca docelowego lub zakwaterowania kierowcy i pasażerów na czas naprawy samochodu.
„Citroen Assistance to pakiet usług pomocnych niemal w każdej sytuacji na drodze. Dzięki temu, że pomoc obejmuje zdarzenia nie tylko w Polsce, ale i na terytorium całej Europy, klienci Citroen Polska mogą spokojnie podróżować również na zagranicznych trasach” – dodaje Łukasz Smolak, Account Manager, Europ Assistance Polska.