Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o AXA Direct  |  AXA unikanie znizki online

AXA unikanie znizki online

kolet
2013-04-03 18:51
Od stycznia czekam na wyplate odszkodowania klienta Axa ktory spowodowal kolizje i rozbil mi przod samochodu. Nie mam juz sily upominac sie i dzwonic w spawie wyplaty pieniedzy.Czy ktos wie co jeszcze moge zrobic aby odzyskac pieniadze.Jak dlugo moge czekac na wylpate odszkodowania
odpowiedz
biala79
2013-04-30 10:08
Też mam problem z Axa, ale oni ignorują jakikolwiek kontakt. ja też czekałam, ale czekanie nic nie daje. trzeba działać,im szybciej tym lepiej. Proszę napisać do Axa wezewanie do zapłaty - wzór na stronie rzecznika ubezpieczonych www.rzu.gov.pl (wzory pism). Złożyć skargę do rzecznika ubezpieczonych, komisji nadzoru finansowego (można przez formularz na stronie komisji) oraz założyć sprawę w sądzie.Powodzenia. długa droga przed nami :-(
odpowiedz
prawnik
2013-05-29 14:20
Pozwij ich 662 022 705
odpowiedz
robson
2013-03-25 09:41
powiem krótko axa najgorsze ubezpieczenie jak i oc tak inne ich ubezpieczenia np na życie tysiące osób zostało oszkukanych każda firma tak robi ale axa bije rekordy w oszustwach nie dajcie sie nabrać na marketing reklamowy w reklamie pięknie a póżniej podpiszesz umowe i cie niszczą jak przyjdzie do wypłaty odszkodowania
odpowiedz
McGregor13
2013-03-28 09:56
Podobnie robi ING SMART problemy z wypłatą świadczenia.
odpowiedz
Tom
2013-03-20 13:41
A dlaczego po prostu nie wyliczysz sobie składki jeszcze raz, podając poprawne dane, bo z twojej wiadomości w końcu nie wiadomo czy wybrałaś pojazd dobrze czy błędnie. Jeśli doszłać do wniosku, że jednak wybrałaś poprawnie samochód, to po cholere rozmawiasz z call center? Trzeba się było upewnić, że samochód wybrany poprawnie, rozłączyć się i kupić polisę online ze zniżką. Wydaje się proste:P
odpowiedz
Dominika
2013-03-17 14:53
Zawieralam ostatnio umowe OC w AXA Direct. W przypadku zakupu online udzielaja 20% znizki. Po wypelnieniu formalnosc dostalam info, ze musze skontaktowac sie z centrum obslugi. W trakcie rozmowy doweidzialam, sie, ze zaznaczylam kombi w formularzu, potem, ze z tego tytulu nie przysluguje mi znizka. Trzeba sie bylo zastanowic, ale stwierdzilam, ze fakt, moglam sie pomylic, trudno. Po rozmowie jednak doszlam do wniosku, ze zaznaczylam wlasciwa wersje,, bo w kombi byla mozliwa tylko jedna pojemnosc silnika, a ja swoja wybieralam, do tego pracownik znal wlasciwa pojemnosc silnika, ktora jest mozliwa tylko przy wersji seda. Mial ktos podobne doswiadczenia? Wyslalm wiadomosc do centrum obslugi, ale jeszcze nie dostalam odpowiedzi. Jakas paranoja, zeby tak robic z ludzi idiotow
odpowiedz
Marzena
2013-07-16 12:26
A ja ubezpieczam od 3 lat w tej firmie, zero problemów a zniżka działa skorzystałam z niej kiedy zawierałam pierwsze ubezp. Polecam powoływać się na mój nr poliski 8929579. wyczytałam ze promocja trwa do 20.08 tego roku
odpowiedz