AXA -tylko nie to

JAREK
2014-02-23 21:12
NIE UBEZPIECZAJCIE W AXA. od września 2013 do dnia dzisiejszego nie dostałem odszkodowania OC . Rozmowy tel. nie skutkują . Na infolini mówią że sprawa jest w toku.KPINA AXA- WIĘCEJ NIŻ STANDARD /NABIJANIA LUDZI W BUTELKĘ /
odpowiedz
hemene222
2014-01-26 09:59
nigdy w życiu oszuści i złodzieje.
odpowiedz
Piska
2013-12-19 10:13
!!! NIE POLECAM !!! Moją szkode likwidują już 120dni i zero reakcji. Za każdym razem gdy dzwonie prosząc o kontakt bezpośrednio z likwidatorem to Pani na infolini twierdzi że niema takiej możliwości. A gdy pytam odnośnie daty kiedy otrzymam decyzję o przejeciu lub nie odpowiedzialności Pani odpowiada że szkic decyzji jest już przygotowany i na początek przyszłego tygodnia zostanie wysłany .... I tak sobie czekam już 4 tydzień... !!! Ludzie, nie ubezpieczajcie aut w tej firmie !!! PORAŻKA !!!
odpowiedz
Klient AXA
2014-02-04 16:42
Nie polecam firmy. Problemy z przyprowadzeniem uszkodzonego pojazdu do kraju. Niekompetencja osób na infolinii, narażanie klienta na koszty z tytułu rozmów telefonicznych, z tytułu parkingu. Brak decyzyjności.Nie przestrzeganie żadnych terminów. Z tego co czytam, firma chyba nie ma płynności finansowej. Odszkodowanie nie wypłacone proponuje się klientowi wznowienie polisy OC i AC. Pytam wiec, jak taka firma może bezkarnie działać na polskim rynku, mimo tylu skarg do rzecznika ubezpieczonych?
odpowiedz
xxx
2013-11-07 22:05
Nie polecam Axa teraz to Avanssur. Skradziono mi samochód 23 maja i dopiero tydzień temu udało mi się uzyskać odszkodowanie z pomocą Pani Rzecznik Praw Ubezpieczonych. Przez cały okres likwidacji mojej szkody słyszałem tylko w słuchawce że do 48h likwidator się ze mną skontaktuje i nic gdyby nie prośba z interwencją którą wysłałem do Pani Rzecznik myślę że do dziś bym nie miał pieniędzy. Nie odpuszczajcie i walczcie o swoje.
odpowiedz
Xena
2013-10-28 13:52
Unikac dlugi lukim!Oszukanci i naciagaczy na kase.
odpowiedz
Olo
2013-10-10 08:11
Czekam na wypłate odszkodowania z OC sprawcy już 63 dni i chyba sobie jeszcze poczekam,skandal!
odpowiedz
leszek
2013-10-12 21:03
Ja dałem im wezwanie do zapłaty i pieniądze przelali w ostatnim dniu.Ale nie zapłacili odsetek więc maja czas do poniedziałek we wtorek składam pozew. I nie ważne , że jest to około 150 zł odsetek. Biorę adwokata 600zł.. Chcą się bawić to się zabawimy. Od wczoraj wymyślili, że nie ma czekania na połączenie lecz komunikat. wszyscy konsultanci zajęci prosimy o kontakt później.. Tak więc pozostał meil i list za zwrotnym potwierdzeniem. No cóż nauka kosztuje, więc NIGDY WIĘCEJ UBEZPIECZENIA W axa direct.
odpowiedz
marla
2013-10-26 08:09
Witam. Ja czekam juz 100 dni i ta sama sytuacja. Pani na infolinii tylko obiecuje. Sprawę również prowadzi Piecuch. Ja czczekam na decyzje żeby iść do sądu bo dostałam rażąco zanizona wycenę szkody i juz nie wiem co mam dalej zrobić :(
odpowiedz
Jaieńka
2013-10-08 14:02
Hej ludziska-tez mam problem z AXA z wypowiedzeniem .Wszystko została złożone w terminie, mam potwierdzenie agenta z datą i pieczątką, firma twierdziła najpierw że nie dotarło w terminie, jak im podałam ze posiadam potwierdzenie odebranie wypowiedzenia z datą, to kolejna ich wątpliwość -to chyba agent nie ma z nimi umowy.
odpowiedz
amza
2013-10-08 12:10
unikać jak ognia
odpowiedz
piorun
2013-10-07 14:13
Zastanawiałem się nad ubezpieczeniem OC. Po przeczytaniu DZIĘKUJĘ ALE NIE
odpowiedz
Miszka
2013-10-06 19:21
Cała prawda o AXA
odpowiedz
leszek
2013-09-26 21:56
AXA Direct ubezpieczenie OC samochodu- czy warto skorzystać ? Do napisania artykułu skłoniła mnie sprawa załatwiana przez AXA Direct od ponad 100dni.Chodzi o szkodę nr.13.0016386, inaczej mówiąc wypłatę odszkodowania z OC pojazdu mechanicznego. I nie chodzi tu o to czy odszkodowanie zostało wypłacone czy nie, lecz jedynie o bezczynność AXA Direct a tym samym rażące naruszenie prawa. Ale po kolei. W dniu 3 czerwca 2013 w wyniku kolizji uszkodzony został pojazd. Sprawca podał dane i potwierdził swoja winę. 10 czerwca 2013 likwidator AXA Direct dokonał oględzin a następnie przesłał kalkulacje naprawy. Właściciel pojazdu przekazał pojazd do naprawy i upoważnił zakład naprawczy do reprezentowania i odbioru odszkodowania po dokonaniu naprawy. Zakład naprawczy sporządził kosztorys naprawy i przesłał do zatwierdzenia do AXA Direct. Zatwierdzony kosztorys zawierał klauzulę niedozwoloną. A był nią zapis „ naprawa na podstawie FV źródłowych fv za naprawę” .Axa Direct uzależnia wypłatę odszkodowania od przedłożenia przez zakład naprawczy faktur zakupu części. W tej sprawie wypowiadał się Sąd Antymonopolowy jak również Biuro Rzecznika Ubezpieczonych. Z e stanowisk tych wynika jednoznacznie, że żądanie to nie tylko jest bezpodstawne ale też naruszające prawo jakim jest tajemnica handlowa firmy. Jaki jest więc powód takiego żądania? Wg mnie zdobycie informacji handlowej, która może być wykorzystana w różny sposób . Wracając do sprawy . Na stronie internetowej Rzecznika Ubezpieczonych / http://rzu.gov.pl / można zapoznać się procedurą i terminami jakie ustawy nakładają między innymi na AXA Direct. Wynika, że Axa Direct powinna w ciągu 30 dni od zgłoszenia wypłacić odszkodowanie . W wypadku nie wyjaśnienia wszystkich okoliczności, odszkodowanie powinno być wypłacone w terminie 14 dni od dokonania ustaleń, jak to napisano na stronie Rzecznika Ubezpieczonych cytuje” odszkodowanie wypłaca się w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności (tzn. z użyciem całego swojego aparatu organizacyjnego, technicznego i kadrowego) wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe,” koniec cytatu. Niestety pomimo upływu 30 dni , potem kolejny 14 dni po przesłaniu żądanych dokumentów, AXA Direckt nawet nie podjęła decyzji o przyjęciu odpowiedzialności. Po kontakcie na infolinii powiedziano, że na podjęcie decyzji AXA Direct ma 90 dni. Na prośbę o potwierdzenie tego pisemnie oraz podania przyczyn oraz podanie terminu zakończenia sprawy, Pani na infolinii potwierdziła, że zapisała to w akta. Upłynęło właśnie 100 dni i nadal nie ma żadnej odpowiedzi ani decyzji, więc w dniu 16 września 2013 zostaje wykonane połączenia na infolinię AXA Direct. Pani informuję, że nie ma decyzji że w ciągu 2 dni likwidator Pan Piecuch prześle na wskazanego meila pismo w tej sprawie. Minęło kolejne 3 dni, a Pan na infolinii kolejny raz potwierdził, że nie ma decyzji a Pan Piecuch powinien udzielić odpowiedzi wczoraj ale jej nie ma. Tak więc mamy zgłoszoną szkodę, brak decyzji i bezczynność AXA Direckt -co można zrobić? W pierwszym rzędzie zostały skierowane skargi do Komisji Nadzoru Finansowego co może skutkować karą dla AXA Direct. Pojazd został naprawiony a należności za naprawę wraz z odsetkami 13% dochodzone będzie na drodze sądowej. Tak więc każdy kto przeczyta tą historię może zastanowić się nad tym czy wykupić ubezpieczenia OC pojazdu w AXA Direct. Ja osobiście dziękuję i już złożyłem wypowiedzenia umowy. Leszek Uważam, że każda ze stron ma prawo przedstawić swoje stanowisko, więc przed opublikowaniem artykułu w dniu 19 września 2013 na adres axa@axadirect.pl wysłałem informację: W prasie ogólnopolskiej ukaże się artykuł którego pełną treść przesyłam w załączniku. Proszę o przedstawienie swojego stanowiska do dnia 26.09.2013, które zostanie opublikowane razem z artykułem. W odpowiedzi w dniu 23.09.2013 otrzymałem odpowiedź: Szanowny Panie, Odpowiedź na Pańskie zapytanie została wysłana przez Agencję Advanced Public Relations. Z poważaniem AXA DIRECT Była to jedyna reakcja na moje wystąpienie a z Agencji Advanced Public Relatios niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
odpowiedz