Strona główna  |  Forum  |  Artykuły i raporty ubea.pl  |  AXA kontakt

AXA kontakt

Katarzyna
2023-08-15 10:37
IP: 94.229.x.x
Dzień dobry, czy pomoc assistance jest dostępna przez całą dobę tylko pod numerem telefonu stacjonarnego ? Cy jest może jakiś inny sposób na kontakt ? Rozważam zakup polisy, ale połączenia np z Dubaju są bardzo drogie. Czy można skontaktować się korzystając z internetu - Whatsapp, messenger, czat ??
odpowiedz
ddd
2021-10-28 15:20
IP: 178.37.x.x
Chat to atrapa bo i tak nikt nie odpowie. Pamiętajcie przy zawieraniu polisy, że nie tylko cena ma znaczenie a o jakości nie ma mowy w przypadku tej firmy. Lepiej dopłacić i wybrać dobry produkt. Firma nastawiona na polskich januszy.
odpowiedz
WB
2021-09-14 09:01
IP: 155.190.x.x
Słabe te formularze. I tak nikt nie odpowiada. Czekam i czekam
odpowiedz
danik
2021-08-20 12:33
IP: 195.47.x.x
Tragedia, dodzwoń się - graniczy z cudem
odpowiedz
Ubea.pl
2021-08-23 08:09
IP: 78.8.x.x
Obecnie wiele spraw można załatwić przy pomocy formularzy online udostępnionych na stronie ubezpieczyciela. Warto więc sprawdzić, czy i tej kwestii nie dałoby się rozwiązać w ten sposób.
odpowiedz
Andrzej
2021-09-02 01:54
IP: 83.6.x.x
Wysyłając poprzez formularze na stronie nie masz potwierdzenia że coś wysłałeś, a to jest ważne, szczególnie wtedy gdy zgłaszasz sprzedaż pojazdu, a później dostajesz polisę wznowieniową za samochód którego nie masz bo go sprzedałeś pół roku temu...
odpowiedz
Janko
2021-06-23 17:47
IP: 178.23.x.x
Jak mam zgłosić potrzebę holowania lub naprawy po wypadku w sobotę po 18-tej lub niedziele, jeśli nie mogę nic organizować sam, tj. bez konsultacji z ubezpieczycielem
odpowiedz
Ubea.pl
2021-06-24 08:14
IP: 78.10.x.x
Dzień dobry, do 17 działa infolinia obsługująca polisy. Pomoc assistance jest natomiast dostępna przez całą dobę pod tym samym numerem telefonu. Potrzebę holowania po zdarzeniu może więc Pan zgłosić w dowolnym momencie. Dodaliśmy już tę brakującą informację w artykule.
odpowiedz
gruby
2021-06-12 09:23
IP: 89.64.x.x
Jest wyraźnie napisane :Telefon 22 599 95 22 Obsługa polisy możliwa od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 17:00. Dzwoniąc tam jest informacja : nasi konsultanci pracują w godzinach 8:30 - 16:00 od poniedziałku do piątku. To jest jakaś kpina!
odpowiedz
Ubea.pl
2021-06-14 08:08
IP: 212.106.x.x
Dzień dobry, w artykule podaliśmy godziny na podstawie informacji zamieszczonych na wspólnej stronie internetowej AXA i UNIQA. Według tej strony telefoniczna obsługa polisy jest możliwa od 9 do 17.
odpowiedz
Beata
2021-03-24 12:47
IP: 85.14.x.x
wypowiedziałam ubezpieczenie komisowe, dostałam potwierdzenie jego wysłania. Niestety zadna informacja dot. zaplaty nie przyszla. Skoro umowe zawarl komis to on dostal info o zaplacie?
odpowiedz
a.uszyński
2021-03-11 10:17
IP: 89.65.x.x
Sprzedałem auto 12.01.2021r polisa nr 2020-961545471
odpowiedz
Ubea.pl
2021-03-11 15:29
IP: 83.3.x.x
Dzień dobry, sprzedaż auta należy zgłosić bezpośrednio do AXA. Tutaj znajdzie Pan informacje, jak to dokładnie zrobić: https://ubea.pl/Zgloszenie-sprzedazy-samochodu-w-AXA%2Cartykul%2C1285/
odpowiedz
saniak
2020-08-21 21:11
IP: 94.231.x.x
jak zmienic rejestracje pojazdu w polisie
odpowiedz
Ubea.pl
2020-08-24 08:08
IP: 83.3.x.x
AXA udostępnia formularze online pozwalające załatwić wiele spraw, między innymi umożliwiają one modyfikację danych na polisie. W artykule znajduje się link do formularzy kontaktowych na stronie AXA. Proszę kliknąć w ten link i następnie wybrać kafelek "Ubezpieczenia komunikacyjne". Potem wystarczy wybrać pole "Zmień dane na polisie" i uzupełnić wyświetlony formularz. Jeśli sprawy nie uda się jednak załatwić za pośrednictwem formularza online, można skontaktować się z AXA telefonicznie. W artykule podano numer telefonu.
odpowiedz